خانه و آشپزخانهلوازم برقی خانگی

راهنمای خرید بهترین و پرفروش ترین چای ساز های بازار

معرفی 4 چای ساز پرفروش بازار

چای یکی از قدیمی ترین و اصلی ترین نوشیدنی های ایران است. در فرهنگ ایرانی ، چای تنها نوشیدنی است که به هیچ وجه هرگز از آن غافل نمی شوید. با قولی چای ، آغازگر ارتباطات است.

نوشیدن چای در ابتدای روز باعث طراوت ما می شود و صبحانه شما را لذت بخش می کند و حتی در پایان روز ، این تنها چای است که خستگی بدن ما را در طول روز از بین می برد. چای یکی از نوشیدنی های محبوب در زمستان و تابستان است ، زیرا به دلیل خواصی که دارد دمای بدن را تنظیم می کند.

نوشیدن چای نیز آداب خاص خود را دارد. ممکن است آسان به نظر برسد ، اما برای تهیه یک چای عالی به تجهیزات مناسب نیاز دارید. دم کردن چای در فلاسک ممکن است امری رایج باشد ، اما نظرات مختلفی در مورد رنگ چای وجود دارد. چای شما ممکن است خیلی تیره یا خیلی کم رنگ باشد و مهمانان آن را دوست نداشته باشند.

به همین دلیل دستگاه مورد نیاز شما یک چای ساز مناسب است که می تواند یک چای خوشبو و عالی برای شما به ارمغان بیاورد.

در زیر ما چند مارک مختلف را معرفی می کنیم و ضمن مقایسه ویژگی های هر یک ، بهترین چای ساز را به شما معرفی می کنیم.

چای ساز فیلیپس مدل HD7301 / 00

110729077 - راهنمای خرید بهترین و پرفروش ترین چای ساز های بازار

این محصول را در دیجی کالا مشاهده کنید

نقاط قوت

کرم نگهدارنده خودکار
فیلتر ضد رسوب قابل تعویض
دارای محفظه جمع کننده سیم
نقاط ضعف

گران بودن
شرکت هلندی فیلیپس در صنعت برق و لوازم خانگی پیشتاز است و از کیفیت بی نظیری برخوردار است. چای ساز این شرکت یکی از با دوام ترین و خوب ترین محصولات این مجموعه است و با خرید آن محصولی با کیفیت بسیار بالا خواهید داشت. حجم کتری این محصول حدود دو لیتر و ظرفیت قوری حدود یک لیتر است.

استفاده از این دستگاه بسیار آسان است و یک دکمه برای روشن و خاموش کردن آن در زیر دسته محصول دارد و یک دکمه دیگر بر روی دسته کتری وجود دارد که نشان از جوش اوردن و گرم نگه داشتن دارد.

پس از جوش آمدن آب ، دستگاه به طور خودکار به حالت گرم نگهدارنده تبدیل می شود تا چای شما را دم بکشد. صافی این محصول از بهترین مواد اولیه ساخته شده است و در هنگام سرو بقایای چای را به فنجان منتقل نمی کند.

قوری همچنین از شیشه مقاوم در برابر حرارت ساخته شده است ، پس نگران شکستن آن پس از ریختن آب جوش نباشید. کتری این محصول از پلاستیک فشرده با کیفیت بالا ساخته شده است که نه تنها در برابر گرما واکنش نشان نمی دهد بلکه ان را به خارج نیز منتقل نمی کند و باعث گرم شدن دسته کتری نمی شود.

معرفی 30 مدل از بهترین اسباب بازی سگ در بازار
بيشتر ببينيد

هنگام خرید چای ساز فیلیپس ، حتی نگران ته نشینی رسوب کتری خود نباشید ، زیرا این محصول دارای فیلتر رسوبی است و طعم چای شما غیر معمول نخواهد بود.

چای ساز بوش مدل TTA5603

745907 768x420 1 - راهنمای خرید بهترین و پرفروش ترین چای ساز های بازار

این محصول را در دیجی کالا مشاهده کنید

نقاط قوت

گرم نگهدارنده خودکار
فیلتر ضد رسوب قابل تعویض
کیفیت بالا
نقاط ضعف

گران بودن
بوش یک شرکت بزرگ آلمانی است که کلیه لوازم خانگی را طراحی و تولید می کند و آنها را با کیفیت عالی و خدمات بی نظیر به بازار ارائه می دهد.

چای ساز بوش یکی از با دوام ترین محصولات این شرکت است. حجم کتری این محصول حدود دو لیتر و ظرفیت کتری تقریباً یک لیتر است. جنس قوری شیشه ای ساخته شده است که تأثیر زیادی در طعم یک چای عالی دارد.

بدنه خارجی و داخلی کتری نیز از استیل ضد زنگ ساخته شده است که هرگز طعم آب جوش را تغییر نمی دهد. این کتری کاملا عایق بندی شده است و هرگز گرما را به بدنه خارجی خود منتقل نمی کند.همچنین دارای فیلتر ضد رسوب قابل تعویض است و نگرانی های شما در مورد شفافیت چای را برطرف می کند.

یک اهرم در زیر دسته کتری قرار دارد که روند جوشاندن آب را کنترل می کند. در بالای کتری یک دکمه قرار دارد که گرم نگهدارنده و جوش اوردن خودکار اب کتری است. این محصول دارای ترموستات با کیفیت است ، از گرم شدن بیش از حد دستگاه جلوگیری می کند.

چای ساز بوش مدل TTA2201

111035600 - راهنمای خرید بهترین و پرفروش ترین چای ساز های بازار

این محصول را در دیجی کالا مشاهده کنید

نقاط قوت

ترموستات اتوماتیک
فیلتر ضد رسوب قابل تعویض
کیفیت بالا
نقاط ضعف
گران بودن
یکی دیگر از پیشنهادات ما از برند بوش برای شماست. این چای ساز از نظر کیفیت نیز یکی از بهترین ها است و تقریباً تمام افرادی که آن را خریداری کرده اند امتیاز بالایی برای این محصول داده اند.

حجم کتری چای ساز حدود 2 لیتر و ظرفیت قوری حدود 1 لیتر است. بدنه کتری از پلاستیک مقاوم در برابر حرارت ساخته شده است ، و بدنه داخلی آن از استیل ضد زنگ ساخته شده است که از انتقال گرما به خارج جلوگیری می کند. همچنین دارای فیلتر ضد رسوب قابل تعویض است.

قوری این محصول از شیشه مقاوم در برابر حرارت ساخته شده و با بالاترین درجه حرارت آب ترک نمی خورد و نمی شکند. علاوه بر این ، حاوی یک صافی از جنس استیل با کیفیت بالا است که در برابر آب اکسید نمی شود و طعم چای را تغییر نمی دهد.

راهنمای خرید سبزی خردکن با کیفیت و ارزان+(باقیمت روز)
بيشتر ببينيد

استفاده از این چای ساز هیچ تفاوتی با مدل قبلی ندارد. اهرم شروع و توقف کتری در زیر دسته آن قرار گرفته و پس از جوش آمدن ، به طور خودکار وارد حالت گرم نگهدارنده می شود. در بالای دسته کتری یک دکمه نیز وجود دارد که می توانید بصورت دستی این کار را انجام دهید.

چای ساز همیلتون مدل HTS-999

5192303 - راهنمای خرید بهترین و پرفروش ترین چای ساز های بازار

این محصول را در دیجی کالا مشاهده کنید

نقاط قوت

کتری پیرکس
قیمت مناسب
دارای گرم نگهدارنده
نقاط ضعف

گرم نگهدارنده اتوماتیک وجود ندارد
محصولات همیلتون به سفارش ایالات متحده امریکا در چین تولید می شوند. محصولات این شرکت عمدتا شامل لوازم برقی کوچک و با کیفیت بسیار بالا می باشد.

این محصول با ترکیب شیشه و استیل ، جلوه ای مدرن و زیبایی خاصی به آشپزخانه شما می بخشد. حجم و ظرفیت کتری این محصول از یک و نیم تا دو لیتر است و حجم قوری حدود یک لیتر است.

جنس کتری پیرکس ، شما هرگز نگران شکستن کتری هنگام جوشاندن آب نباشید. قوری این محصول نیز از شیشه ساخته شده و کاملاً در برابر حرارت مقاوم است. این دستگاه با داشتن تفاله گیر از انتقال برگ چای به فنجان شما جلوگیری می کند.

چای ساز همیلتون بعد از جوش آمدن آب خاموش می شود و شما باید دستگاه را با استفاده از دکمه های روی پایه در موقعیت گرم نگهدارنده قرار دهید.

نتیجه گیری:

برای انتخاب نهایی ، ما سه پیشنهاد برای شما داریم. به طور کلی ، تمام دستگاه های چای ساز دارای یک عملکرد هستند و قابلیت های آنها تا حدودی شبیه به یکدیگر است ، مانند توانایی چرخش 360 درجه کتری ها ، که باعث می شود آنها هم توسط دست راست ها و دست چپ ها هم همزمان به راحتی قابل استفاده باشند و همه کالاهایی که ذکر شده ، آنها این ویژگی را دارند.

اگرچه فیلیپس همیشه در عرضه کالاها و خدمات پیشرو بوده است ، اما از نظر چای سازهایی که مقایسه کردیم ، بهترین پیشنهاد چای ساز بوش مدل TTA5603 است. حال ، اگر تحت تأثیر توانایی ها و کیفیت بوش هستید ، ما محصول دیگری از همان مارک با همان ماندگاری را پیش روی شما قرار داده ایم.

چای ساز بوش مدل TTA2201 می تواند گزینه خوبی باشد. البته توجه داشته باشید که این اختلاف قیمت قطعاً در عملکرد و کیفیت تأثیر دارد.
اکنون ، اگر صرفا هزینه در اولویت اول شماست ، ما چای ساز Hamilton HTS-999 را پیشنهاد می کنیم. این محصول این توانایی را دارد که با قیمت پایین نیازهای شما را به خوبی برآورده کند.

‫3 دیدگاه ها

  1. مدل مباشی۲۰۱۰
    چطور دستگاهیه خواستم بخرم
    . طعم قهوه چطوره؟
    کارکرد دستگاه؟
    معایب که نداره؟
    کارایش خوبه؟
    ساخت خود ژاپنه ؟

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا