آرایشی بهداشتیلوازم شخصی برقی

راهنمای خرید بهترین سشوارهای جیمی مدل سال 2023

انتخاب و خرید بهترین نوع سشوار جیمی

اغلب کاربران در هنگام خرید سشوار در بین مارک ها، مدل ها و طرح های گوناگون و متنوع سرگردان می شوند. جیمی از برندهای جدید چینی است که اخیرا وارد بازار شده است و یکی از محصولات برند جیمی، انواع مختلف سشوار است که به فناوری آیونیک، تولید باد سرد و المنت سرامیکی مجهز است و توانسته است با این امکانات، رضایت خاطرکاربران را فراهم آورد. در این نوشته راهنمای خرید سشوار جیمی را در اختیار شما قرار داده و با اشاره به نکاتی چند، شما را در انتخاب و خرید بهترین نوع سشوار جیمی یاری می رسانیم.

best hair dryers 1 300x173 1 - راهنمای خرید بهترین سشوارهای جیمی مدل سال 2023

ویژگی های عمومی یک سشوار خوب

هنگام خرید سشوار، یک سری ویژگی ها را باید با دقت بررسی کرد مانند نوع موتور، قدرت موتور، فناوری تولید یون، فناوری تورمالین، دکمه های ویژه و خاص مانند داشتن دکمه تنظیم حرارت و دکمه باد سرد، جنس المنت، امکانات و قطعات جانبی که هر یک از این ویژگی ها در این راهنمای خرید سشوار جیمی به خوبی توضیح داده می شود تا شما کاربر عزیز در هنگام خرید سشوار، آن ها را مد نظر قرار داده و از انتخاب خود خرسند شوید.

best hair dryers 2 300x173 1 - راهنمای خرید بهترین سشوارهای جیمی مدل سال 2023

نوع موتور

انواع مختلف سشوار های موجود در بازار از دو نوع موتور AC و DC برخوردارند که بسته به نیاز کاربر مورد استفاده قرار می گیرد. بهتر است برای مصارف خانگی از نوع موتور DC که به آن موتور سبک نیز گفته می شود انتخاب شود که در این نوع سشوار برق موتور و المنت جدا نیست و تنها با یک دکمه می توان سشوار را در حالت های خاموش، باد ملایم و باد زیاد تنظیم کرد. راهنمای خرید سشوار جیمی، به کار بران خود، نوع موتور AC را برای استفاده ی حرفه ای در سالن های آرایشگاه پیشنهاد می دهد.

موتور AC با قدرت بیشتری که دارد می تواند در مقابل کار سنگین و مدت زمان طولانی دوام بیشتری داشته باشد، بنابراین حرفه ای عمل می کند و برای براشینگ بسیار مناسب است. در نوع موتور AC دکمه برق موتور و برق المنت مجزا است و دو دکمه مجزا برای کنترل سرعت و کنترل درجه حرارت بر روی دستگاه قرار دارد.

best hair dryers 3 300x173 1 - راهنمای خرید بهترین سشوارهای جیمی مدل سال 2023

قدرت موتور

توان مصرفی یا قدرت موتور، عامل تعیین کننده کارکرد مفید سشوار است. در مصارف خانگی قدرت 2000 وات به پایین کافی است، در حالی که در مصارف آرایشگاهی، قدرت موتور سشوار باید 2000 وات به بالا درنظر گرفته شود. توجه داشته باشید که حداکثر توان مصرفی یک سشوار 2500 تا 2600 وات است و بیشتر از آن در بازار موجو نیست، اگر هم باشد حتما تقلبی است. بنابراین در هنگام خرید سشوار جیمی حتما به قدرت موتور توجه داشته باشید.

سشوار جیمی مدل GM106 با نوع موتور AC وقدرت موتور 2200 تا 2400 وات برای استفاده در آرایشگاه بسیار مناسب است. بویژه اینکه با امکاناتی مانند المنت سرامیک، قابلیت تورمالین ( تولید بار منفی) و تولید باد سرد و همچنین فیلتر هوای قابل جداشدن، رضایت خاطر مشتریان شما را در سالن فراهم می آورد.

معرفی بهترین موزن موی گوش و بینی (2023)
بيشتر ببينيد

best hair dryers 5 300x173 1 - راهنمای خرید بهترین سشوارهای جیمی مدل سال 2023

فناوری تولید یون

فناوری تولید یون یکی از عوامل بسیار مهمی است که باید در خرید سشوار جیمی به آن توجه شود. بویژه سالن های آرایشگری باید به این تکنولوژی آگاه بوده و از سشوارهایی استفاده کنند که قابلیت تولید یون را داشته باشد تا بتوانند رضایت خاطر مشتریان خود را فراهم آورند. سشوار جیمی با استفاده از فناوری تولید یون به این مفهوم که در خود مولد تولیدکننده یون دارد، با حفظ چربی مو، قابلیت این را دارد تا موها را در مدت زمان کمتری خشک کرده وآسیب کمتری به مو وارد کند، همچنین از وز شدن و گره خوردن مو جلوگیری می کند.

best hair dryers 6 300x173 1 - راهنمای خرید بهترین سشوارهای جیمی مدل سال 2023

فناوری تورمالین

تورمالین، نام نوعی سنگ معدنی است که در هنگام حرارت دیدن خاصیت تولید بار الکتریکی دارد. سشوار با فناوری تورمالین تقریبا مانند سشوار با فناوری تولید یون عمل می کند و تنها در روش انجام کار با هم تفاوت دارند.

به این صورت که در سشوار با فناوری تورمالین بدنه ی سشوار حاوی ماده تورمالین است و خاصیت تولید یون منفی دارد و بر عکس آیونیک، نیازی به برق ندارد. تورمالین فقط در درجه حرارت بالا تولید یون می کند اما در سشوار با فناوری تولید یون یا آیونیک، در باد سرد هم عمل تولید یون انجام می گیرد.

best hair dryers 8 - راهنمای خرید بهترین سشوارهای جیمی مدل سال 2023

دکمه تنظیم حرارت و سرعت مجزا

داشتن دکمه های متعدد از ویژگی های خوب سشوار است تا کاربر بتواند حرارت و سرعت مورد نظر را طبق سلیقه، زمان در دسترس و یا حتی نوع موهای خود تنظیم کنید.گاهی حتی بعضی از سشوارهای جیمی دکمه تنظیم سرعت پرتاپ باد دارد. همچنین است تعبیه دکمه توربو در سشوار، که در مصارف آرایشگری برای عمل براشینگ کاربرد دارد و دکمه کاهش سرعت نیز برای رنگ و مش کردن مو و حالت دهی مو در عمل شنیون مناسب است.

Gemi 300x300 1 - راهنمای خرید بهترین سشوارهای جیمی مدل سال 2023

مشاهده قیمت و موجودی محصول

جنس المنت

در نسل جدید سشوار جیمی به منظور مصرف برق کمتر از المنت های سرامیکی استفاده می شود. استفاده از تکنولوژی سرامیک در سشوارها باعث می شود مو، از بیرون و از درون گرم شود و زودتر خشک شود در نتیجه مو مدت زمان کمتری در معرض حرارت قرار می گیرد و آسیب کمتری می بیند و بهتر حالت می گیرد. این تکنولوژی از داغ شدن زیاد دستگاه جلوگیری کرده و طول عمر دستگاه را نیز افزایش می دهد. اما به دلیل اینکه المنت ها آسیب پذیرند و گاها تحت تاثیر یک ضربه می شکنند.

ممکن است با برخورد سشوار به زمین المنت بشکند و چون قیمت بالاتری دارد، در اغلب سشوار ها از المنت جنس نیکل به کار می رود تا المنت جنس سرامیک. در سشوار حرفه ای جیمی مدل GM103 از المنت جنس سرامیک استفاده شده است و با امکان تولید باد سرد بسیار مناسب مصارف حرفه ای است.

hair dryer 5 - راهنمای خرید بهترین سشوارهای جیمی مدل سال 2023

انواع سشوار جیمی

سشوار حرفه ای جیمی GM-1758

یکی از مدل های معروف سشوارجیمی، سشوار حرفه ای جیمی GM-1758 است که با موتور AC با قدرت 2000 وات از بهترین نوع سشوار در مصرف خانگی است. دارای امکان تولید باد سرد است و در جلوگیری از حرارت زیاد و حفظ حالت مو به خوبی عمل می کند.

متمرکز کننده مو از امکانات جانبی این مدل سشوار است که استفاده از آن، حالت دهی مو را تسهیل می کند. وزن کم، طراحی ارگونومیک و کابل 2 متری از ویژگی هایی هستند که کار کردن با سشوار حرفه ای جیمی را راحت تر می کند. این مدل سشوار حرفه ای جیمی مدل GM-1758 به فناوری تولید یون نیز تجهیز شده است.

معرفی بهترین لوازم آرایشی پرفروش ایرانی
بيشتر ببينيد

hair dryer 6 - راهنمای خرید بهترین سشوارهای جیمی مدل سال 2023

مشاهده قیمت و موجودی محصول

سشوار جیمی GM-1780

سشوار جیمی مدل GM-1780 با تجهیز شدن به امکاناتی مانند المنت جنس سرامیک، فناوری تولید یون و باد سرد، برای کار حرفه ای در آرایشگاه و سالن مناسب است.

hair dryers 4 - راهنمای خرید بهترین سشوارهای جیمی مدل سال 2023

مشاهده قیمت و موجودی محصول

سشوار حرفه ای جیمی GM-1766

سشوار حرفه ای جیمی GM-1766، با داشتن ویژگی هایی مانند المنت جنس سرامیک، فناوری تورملین و تولید باد سرد هم در مصرف خانگی و هم در سالن کاربرد دارد. این مدل سشوار جیمی، به امکان حلقه آویختن تجهیز شده است.

motemarkezkonande e1597686076292 - راهنمای خرید بهترین سشوارهای جیمی مدل سال 2023

مشاهده قیمت و موجودی محصول

سشوار جیمی خانگی GM-1769

سشوار جیمی خانگی GM-1769، با موتور AC و توان 1800 وات مناسب برای مصارف خانگی است. با داشتن قابلیت فناوری تولید یون باعث سریع خشک شدن مو و جلوگیری از وز شدن مو می شود.

از قطعات جانبی آن متمرکز کننده است که وقتی در کنار تولید باد سرد و گرم قرار می گیرد می تواند در حالت دهی مو بهترین کاربرد را داشته و خرسندی کاربران را در پی داشته باشد. از ویژگی های خوب آن وزن کم، طراحی ارگونومیک و داشتن حلقه آویختن است که هنگام عدم استفاده از سشوار، با آن آویزان می شود.

چرخشی جیمی مدل gm 4828 4 - راهنمای خرید بهترین سشوارهای جیمی مدل سال 2023

مشاهده قیمت و موجودی محصول

سشوار جیمی 2000 وات مدل GM132

سشوار جیمی مدل GM132، با قدرت موتور 2000 وات، قدرت بالایی در پرتاب باد دارد . دستگاه طوری طراحی شده است که به طور خودکار از بالا رفتن زیاد حرارت جلوگیری می کند که این عمل هم طول عمر دستگاه را افزایش می دهد و هم از سوختن مو جلوگیری می کند. تولید باد سرد موها را به خوبی حالت می دهد.

طراحی زیبا و بی نظیر سشوار جیمی مدل GM132، آن را نسبت به سایر مدل های سشوار جیمی متفاوت ساخته به این صورت که دارای پایه نگه دارنده است که می توان در جلو روی خود قرار داده و به راحتی موها را در مقابل آن گرفته تا خشک شده، بدون اینکه نیازی باشد دستگاه را در دست بگیرید.

از تجهیزات سشوار جیمی مدل GM132، داشتن فناوری تولید یون، کلید تنظیم حرارت بین سه حالت گرم، ملایم و سرد است. دو ویژگی خاص این مدل سشوار جیمی یکی حرکت چرخشی یکی از متمرکز کننده ها است که گرما را به صورت یکنواخت پخش می کند و می تواند موها را با حرارت کم و سریع و بدون آسیب خشک کند و دیگری تعبیه فیلتر قابل شستشو است که از مزیت های این مدل محسوب می شود و از انباشته شدن پرز و گرد و غبار جلوگیری می کند.

چرخشی جیمی مدل gm 4828 5 - راهنمای خرید بهترین سشوارهای جیمی مدل سال 2023

مشاهده قیمت و موجودی محصول

سشوار آیونیک جیمی مدل GM100

سشوار جیمی مدل GM100 ، با داشتن موتور AC و توان مصرفی 1800 تا 2200 وات برای هردو مصرف خانگی و حرفه ای مناسب است. چون دارای فناوری تولید یون است آن را سشوار آیونیک جیمی می نامند. قابلیت تولید باد سرد، المنت جنس سرامیک، فناوری تورمالین، تقویت کننده توربو و فیلتر هوای قابل جدا شدن همگی از مزیت های این مدل است که کارکردن با آن را بسی راحت می کند.

جیمی مدل GM 4828 e1597686221552 - راهنمای خرید بهترین سشوارهای جیمی مدل سال 2023

‫9 دیدگاه ها

  1. سلام، خواستم نظرتون رو در مورد مدل های جانسون، فیلیپس رو بدونم. بنظرتون کدوم رو انتخاب کنم؟ با تشکر

  2. سلام، خواستم یه توصیه کنم، اغا برند های فیلیپس، پاناسونیک، فلر، جیمی، مک استیل، براون، رونیکس، رمینگتون و… از جمله برند های هستن که بسیا. با کیفیت و قابل اعتماد هستن، هیچ وقت ارزانی رو به کیفیت ترجیح ندید.
    ممنون از شما

  3. سشوارهای جیمی جدا کیفیت مطلوبی دارن من چند وقتی میشه استفاده میکنم راضیم

  4. باسلام چطوری طعمه های ماهیگیری کپور و امور بخریم،قیمت چنده؟ایا گرونه؟
    مثل میگو و بچه میگو، یاویتالین،کرم مصنوعی،
    کدهای 539،53،وی ار سی،اس پی سی اینها چطور بخریم

  5. سلام بهترین و ارزان ترین محصول، موجود در این راهنمای خرید سشوار کدام است؟ ممنون میشم راهنمایی کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا