آرایشی بهداشتیلوازم آرایشی

معرفی بهترین محصولات روتین پوست خشک +(لینک خرید)

راهنمای خرید محصولات روتین پوست خشک

نوع پوست در افراد مختلف متفاوت است. این اختلاف می تواند به دلایل ژنتیکی یا اقلیمی باشد. به طور کلی ، پوست افراد می تواند خشک ، چرب ، نرمال یا مختلط باشد. پوست خشک پوستی است که معمولاً از کمبود آب بدن و رطوبت کافی رنج می برد. اگر بعد از دوش گرفتن یا شستن پوست نیز با کشید شدن پوست روبرو هستید ، پوست شما خشک است. مهمترین مشکل خشکی پوست پوسته پوسته شدن و ایجاد علائم کششی است.

احساس کشش و کمبود رطوبت در پوست خشک منجر به چین و چروک های ریز ، بزرگ و عمیق پوست می شود. این مشکلات می تواند در سنین جوانی اتفاق بیفتد و باعث شود پوست پیرتر از حد واقعی ظاهر شود. بنابراین ، نیاز به مراقبت مناسب از پوست خشک مهم است. استفاده از محصولاتی مانند مرطوب کننده ها یا تونرهایی که می توانند رطوبت و آبرسانی کافی به پوست خشک در طول روز ایجاد کنند بسیار مهم است. از طرف دیگر ، حساسیت پوست اطراف چشم نسبت به جاهای دیگر بیشتر است ، به همین دلیل باید از کرم دور چشم مناسب برای جلوگیری از ایجاد سیاهی تیرگی و چین و چروک های ریز اطراف چشم استفاده شود.

استفاده از ماسک های مرطوب کننده یا کرم های مرطوب کننده ، به خصوص در شب ، رطوبت پوست خشک را تأمین می کند. بنابراین بهتر است یک روال مناسب پوست داشته باشید تا بتوانید با استفاده مداوم از محصولات متناسب با نوع پوست خود ، به پوست خود جوانی و شادابی ببخشید.

در زیر ، ما محصولی را برای شما آورده ایم که می توانید به عنوان برنامه روزمره برای خشکی پوست استفاده کنید.

تونر پوست مدل Orange Blossom حجم 250 میلی لیتر

953869 - معرفی بهترین محصولات روتین پوست خشک +(لینک خرید)

این محصول را در دیجی کالا مشاهده کنید

Orange Spring Toner یک سری محصولات از این برند است که برای پاکسازی پوست و از بین بردن چین و چروک تولید می شود. با اسپری این تونر روی پوست احساس شادابی پوست ایجاد می شود.

کرم مرطوب کننده قوی مدیلن مناسب پوست خشک

529419 - معرفی بهترین محصولات روتین پوست خشک +(لینک خرید)

این محصول را در دیجی کالا مشاهده کنید

نرم کننده Medilin برای پوست های خیلی خشک فرموله شده و دارای اثر بسیار قدرتمندی است. این نرم کننده برای مشکلاتی مانند اگزما و التهاب ناشی از نور خورشید توصیه می شود.

راهنمای خرید بهترین دهانشویه ارزان
بيشتر ببينيد

کرم ضد آفتاب Eucerin مدل SPF50 + برای پوست خشک

232375 - معرفی بهترین محصولات روتین پوست خشک +(لینک خرید)

این محصول را در دیجی کالا مشاهده کنید

ضد آفتاب Eucerin حاوی 50 SPF بوده و از پوست در برابر اشعه UV و UVA محافظت می کند. اثرات پیری بر روی پوست را کاهش می دهد و از لکه پوست جلوگیری می کند.

کرم دور چشم سینره 30ml

614308 - معرفی بهترین محصولات روتین پوست خشک +(لینک خرید)

 

مشاهده قیمت و موجودی محصول

پیری باعث چین و چروک و کدر شدن پوست به خصوص پوست اطراف چشم می شود. کرم دور چشم سینره می تواند روند چین و چروک پوست را کاهش دهد و در درمان سیاهی زیر چشم موثر است.

ماسک آبرسان پوست هیدرودرم مدل Aloe Vera مقدار 100 گرم
114317412 768x548 1 - معرفی بهترین محصولات روتین پوست خشک +(لینک خرید)

این محصول را در دیجی کالا مشاهده کنید

یک ماسک مرطوب کننده بدون چربی ، پوست خشک را ترمیم و تغذیه می کند. این ماسک حاوی ترکیباتی مانند عصاره چای سبز ، هیالورونیک ، آلوئه ورا و گل همیشه بهار است که می تواند رطوبت از دست رفته پوست را جبران کند.

 

‫5 دیدگاه ها

  1. سلام
    معرفی خوبی بود. بعضی از این محصولات رو ندیده بودم، ممنون که باعث شدید با این محصولات آشنا بشیم.

  2. دست میرزاد بهترین محصولات روتین پوست خشک خیلی خوب معرفی کردید دقیقا پرفروش ترین ها رو معرفی کردید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا