خودرو

معرفی 31 تا از بهترین ضبط های لمسی خودرو 2023+(با قیمت روز)

راهنمای خرید بهترین پخش کننده های لمسی خودرو

با ظهور سیستم عامل اندروید ، استفاده از دستگاه پخش کننده خودرو از نوع لمسی با صفحه نمایش بزرگتر از 6 تا 10 اینچ بسیار آسان شده است. علاوه بر این ، برخی از شرکت ها نیز از سیستم های خود بر اساس سیستم های دیگر استفاده کرده و محصولات خود را به بازار عرضه کرده اند.

در ادامه روند انتشار این مقاله ، ما قصد داریم 31 مدل از بهترین سیستم پخش خودرو با صفحه نمایش لمسی را بررسی کنیم و به شما در خرید آنها کمک کنیم.

سر فصل های این مطلب

راهنمای خرید ضبط ماشین Good Touch(لمسي خوب)

درست مثل هر وسیله دیگری که براي اتومبیل خریداری می کنید ، نکاتی وجود دارد که باید هنگام خرید ضبط ماشین لمسی هم به خاطر بسپارید. در ادامه این نکات را بررسی خواهیم کرد.

اندازه صفحه نمایش

اولین چیزی که باید بررسی شود اندازه صفحه است. از آنجا که نوع ساختار داشبورد در این امر تأثیر زیادی دارد ، اگر می خواهید از صفحه نمایش بزرگتر از 7 اینچ (به عنوان مثال 10 اینچ) استفاده کنید ، باید از ضبط ماشین لمسی که همراه با پوسته داشبورد است استفاده کنید. در این حالت ، شما باید ضبط مناسب ماشین خود را بخرید و آن را با ماشین خود هماهنگ كنيد.

اندازه صفحه تأثیر زیادی در استفاده بهینه از این دستگاه حیاتی دارد. از ضبط لمسي اتومبیل استفاده کنید (که معمولاً به شما امکان می دهد به دوربین ماشین متصل شوید و از طریق ناوبری ، مشاهده فیلم و غیره حرکت کنید) ، اگر اندازه صفحه بزرگتری را انتخاب می کنید ، می توانید با بازده بیشتری به این موارد دسترسی پیدا کنید. سعی کنید از مدلی با صفحه حداقل 7 اینچ استفاده کنید.

doorbin dandeaghad 300x206 - معرفی 31 تا از بهترین ضبط های لمسی خودرو 2023+(با قیمت روز)

پشتیبانی از دوربین عقب خودرو

بعضی از اتومبیل ها دوربین دارند ، برخی دوربین ندارند ، ممکن است خودتان دوربین را نصب کرده باشید. اگر دوربینی خریداری نکرده اید و ممکن است در آینده آن را خریداری کنید ، لطفاً بررسی کنید که آیا پخش کننده لمسی ماشین انتخاب شده از دوربین دید عقب پشتیبانی می کند یا نه.

به صورت پیش فرض می توان این دوربین ها را بر روی آینه خودرو نمایش داد تا بتوانید از آن استفاده بهتری داشته باشید. اما مدل هایی که قابلیت اتصال به مانیتور خودرو را دارند از آینه ها بهتر عمل می کنند و صفحه نمایش بزرگتری به شما می دهند.

قابلیت بلوتوث و WiFi

امروزه یک تلفن هوشمند در دست همه یافت می شود. بنابراین در حالی که از دستگاه پخش کننده ماشین استفاده می کنید ، می توانید از طریق بلوتوث به تلفن متصل شوید و از قابلیت پخش موسیقی و فیلم استفاده کنید. یا می توانید مكالمه کنید. در نتیجه ، هنگام خرید مطمئن شوید که از پشتیبانی بلوتوث برخوردار است.

برخی از پخش کننده های CarTouch دارای سیستم عامل Android هستند که به شما امکان مسير يابي مي دهد. در این صورت می توانید تلفن خود را hotspot کنید و از مسیریابی روی آن استفاده کنید. یا اگر از سیستم های اختصاصي خودشان استفاده می کنند ، برای به دست آوردن جزئیات بیشتر ، به طور دوره ای نقشه را به روز کنید.

قدرت صدای خروجی

از آنجا که استفاده از ضبط لمسی خودرو فقط برای استفاده از ویژگی هایی که این صفحه نمایش ارائه می دهد نیست ، بنابراین باید به کیفیت صدای خروجی نیز توجه کنید. بعضی از مدل ها دو کاناله هستند و از توان کمی برخوردار هستند و ممکن است با کاهش کیفیت صدای خروجی روبرو شوید.

در چنین شرایطی باید در کنار باند اتومبیل از ساب ووفر نيز استفاده کنید. در نتیجه بهتر است یک مدل 4 کاناله انتخاب کنید که بیش از 40 وات قدرت داشته باشد و کیفیت خروجی صدای عالی را به شما ارائه دهد.

بهترین مارک سیستم ضبط ماشین لمسی کدام مدل است؟

اکنون که با نکات و دستورالعمل های خرید ضبط لمسي ماشین آشنا شدید و می دانید هنگام خرید به دنبال چه چیزی بگردید ، ما 8 مدل مختلف مبتنی بر سیستم عامل Android و سيستم هاي اختصاصي مي پردازيم

پخش کننده لمسی ماشین 7 اینچی 7018B

کننده خودرو مدل 7018B 1 300x184 - معرفی 31 تا از بهترین ضبط های لمسی خودرو 2023+(با قیمت روز)

یکی از مهمترین مزایای این دستگاه پخش لمسی خودرو پنل 7 اینچی آن است که از فناوری IPS ساخته شده است. این مدل دارای دو ورودی مختلف دوربین است به طوری که با اتصال آن می توانید از سیستم دوربین بر روی آن نیز استفاده کنید.

دو خروجی نیز برای انتقال تصویر برای مانیتور عقب (پشت سري) در نظر گرفته شده است. ویژگی دیگر این مالتی مدیا قابلیت میرورلینک آن است که به شما امکان می دهد دستگاه را به تلفن اندرویدی خود متصل کرده و از طریق دستگاه تلفن را کنترل کرده و صفحه تلفن خود را به مانيتور انتقال دهید.

پخش کننده های اتومبیل در مدل های مختلفی موجود هستند که هرکدام عملکرد خاص خود را دارند. از جمله این نوع محصولات می توان به پخش کننده های ویدئو اي (تصويري)، داشبوردي ، آینه اي و … اشاره کرد ، بنابراین برای خرید مناسب ترین مدل باید در خرید این دستگاه های پخش بسیار دقت شود.

  1. اندازه صفحه نمایش 7 اینچ
  2. پورت USB است
  3. بلوتوث دارد
  4. پشتیبانی از دوربین عقب خودرو
  5. توان خروجی وات 50 × 4 ، دو کانال
  6. همراه با کابل و سوکت اتصال (ISO) ، داراي ریموت کنترل ساده و ریموت کنترل روي فرمانی

این محصول را در دیجی کالا مشاهده کنید

ضبط خودرو با صفحه نمایش 6.5 اینچی مدل 9211B

کننده تصویری خودرو مدل 9211B 300x184 - معرفی 31 تا از بهترین ضبط های لمسی خودرو 2023+(با قیمت روز)

این پخش کننده لمسی با قابلیت پخش فایل های صوتی و تصویری از CD و DVD ، کیفیت تصویر 480 × 800 پیکسل را فراهم می کند. یکی از بهترین نمونه های با پشتیبانی بلوتوث ارزان قیمت ، امکان انتقال مکالمه ، گوش دادن به موسیقی و اتصال به دوربین دنده عقب خودرو است.

این مدل از سیستم عامل ویندوز استفاده می کند که به تلویزیون داخلی آنالوگ نیز مجهز است. مزیت دیگر خروجی صدای چهار کاناله با توان 50 وات است.

  1. صفحه لمسی 6/5 اینچی
  2. پورت USB
  3. بلوتوث دارد
  4. حداکثر توان خروجی 50W × 4 ، چهار کاناله
  5. لوازم جانبی: مانیتور تصويري ، کنترل از راه دور ، قاب دور مانیتور ، سوکت و کابل اتصال

این محصول را در دیجی کالا مشاهده کنید

پخش کننده لمسی خودرو مدل Pioneer AVH-X6750DVD

کننده خودرو پایونیر AVH X6750DVD 1 300x300 - معرفی 31 تا از بهترین ضبط های لمسی خودرو 2023+(با قیمت روز)

محصولات پیشگام پایونیر همیشه در بین پخش هاي خودرو مشهور بوده اند. ضبط ماشین Touch Pioneer AVH-X6750DVD یک پخش کننده جذاب 7 اینچی با قابليت جمع شوندگي است یعنی اجازه می دهد تا در هنگام عدم استفاده از آن در داخل پنل پنهان شود. این LCD از نوع لمسی است و به کاربر امکان استفاده راحت تر را می دهد.

این مدل دارای يك پورت USB است که می تواند برای استفاده از فایلهاي موجود در حافظه فلش داخل اتومبیل استفاده شود. با سیستم عامل های Android و iOS كاملا سازگار است و در صورت اتصال به تلفن همراه از طریق کابل USB ، می تواند به شما در مدیریت و انتخاب فايل های پخش کمک کند.

علاوه بر ویژگی های ذکر شده ، AVH-X6750DVD قابلیت پخش CD و DVD را نیز فراهم می کند که امکان استفاده از فایل های قدیمی را فراهم می کند. کیفیت صدای 24 بیتی به شما امکان می دهد از صدای با کیفیت بالا لذت ببرید. همچنین این مدل با حداکثر خروجی صدا 100 وات صدا باعث رضایت کاربر مي شود.

  1. صفحه 7 اینچی
  2. دارای پورت USB
  3. سازگار با Android و iOS
  4. حداکثر توان خروجی 50 وات با خروجی دو کانال
  5. سه جفت پورت RCA
  6. دارای یک کنترل

این محصول را در دیجی کالا مشاهده کنید

پخش کننده ماشین 10 اینچی مدل Vinka L900

 

خودرو وینکا مدل L900 1 223x300 - معرفی 31 تا از بهترین ضبط های لمسی خودرو 2023+(با قیمت روز)

پخش فابریک وینکا پژو پارس داشبورد جدید Model L900 دارای صفحه نمایش 10.2 اینچی با صفحه لمسی که از سیستم عامل اندروید بهره می برد.

صفحه نمایش این دستگاه از نوع لمسی حرارتی است. لوازم جانبی مختلفی مانند پورت USB ، بلوتوث ، WiFi ، کارت SD دارد و همچنین می توانید دوربین دنده عقب و نقشه ناوبری را نصب کنید.

این دستگاه توانایی پخش دی وی دی و سی دی از طریق دستگاه پخش دیگری را که در داخل داشبورد ماشین نصب شده است را دارد. با نصب این محصول ، می توانید مسیر مورد نیاز خود را به راحتی رهیابی کنید و با قابلیت های بلوتوث دستگاه به تماس های دریافتی خود پاسخ دهید.

  1. صفحه نمایش 10.2 اینچی
  2. دو پورت USb دارد
  3. بلوتوث دارد
  4. پشتیبانی از دوربین عقب خودرو
  5. حداکثر خروجی 4 * 50 وات
  6. لوازم جانبی: دوربین دنده عقب ، آنتن WiFi ، آنتن GPS ، کابل USb ، تصویر ، ساب ، دوربین ، کابل پاور ، میکروفون

این محصول را در دیجی کالا مشاهده کنید

ضبط ماشین با صفحه نمایش لمسی مدل GM-6281

کننده تصویری خودرو مدل GM 6281 1 300x185 - معرفی 31 تا از بهترین ضبط های لمسی خودرو 2023+(با قیمت روز)

ضبط تصویری ماشین با قابلیت پخش فایل های صوتی و تصویری از سی دی و دی وی دی و با کیفیت تصویر 800×480. این مدل یکی از بهترین نمونه های بلوتوثی با قابلیت انتقال مکالمه و موسیقی و اتصال به دوربین دنده عقب است که به محصول اضافه شده. همچنین سیستم عامل این محصول ویندوز می باشد.

  1. صفحه 6.8 اینچی
  2. دارای یک پورت usb
  3. دارای بلوتوث
  4. پشتیبانی از دوربین اتومبیل
  5. سازگار با Windows Phone ، Android ، iOS و lackerry
  6. حداکثر توان خروجی 52W x 4 ، چهار کاناله
  7. لوازم جانبی: کنترل از راه دور ، سوکت ، کابل اتصال برای قاب مانیتور با ضخامت حدود 1 سانتی متر

این محصول را در دیجی کالا مشاهده کنید

ضبط ماشین لمسی با سیستم عامل Android مدل 8227L

کننده خودرو مدل 8227L 1 300x189 - معرفی 31 تا از بهترین ضبط های لمسی خودرو 2023+(با قیمت روز)

  1. صفحه نمایش 7 اینچی
  2. 2 پورت USB
  3. بلوتوث دارد
  4. پشتیبانی از دوربین اتومبیل
  5. حداکثر توان خروجی 45W x 4 ، دو کانال
  6. لوازم جانبی: پخش تصویری ، 2 کابل USB ، آنتن GPS ، کابل اتصال ، دوربین عقب و کانکتور دو کاره

این محصول را در دیجی کالا مشاهده کنید

پخش کننده 7 اینچی اتومبیل مدل 7012

کننده خودرو مدل 7012B 1 300x195 - معرفی 31 تا از بهترین ضبط های لمسی خودرو 2023+(با قیمت روز)

با حذف پخش CD و DVD ، پخش کننده ویدیوی مدل 7012 ، قیمت ، وزن و ابعاد محصول را نسبت به سایر رقبا به طور قابل توجهی کاهش داده است . این مدل دارای ویژگی های جدیدی است مانند (انتقال تصاویر به گوشی به دستگاه توسط کابل). ، بلوتوث با قابلیت انتقال مکالمه و موسیقی و قابلیت اتصال به دوربین دنده عقب به محصول اضافه شده است. سیستم عامل این محصول ویندوز است.

  1. صفحه نمایش 7 اینچی
  2. دارای پورت USB
  3. بلوتوث دارد
  4. پشتیبانی از دوربین اتومبیل
  5. حداکثر توان خروجی 50W x 4 ، دو کانال
  6. لوازم همراه: مانیتور 7 اینچی ، 2 کابل ، سوکت ISO

این محصول را در دیجی کالا مشاهده کنید

سیستم پخش خودرو با صفحه لمسی مدل 7010 Plus

کننده خودرو مدل 7010Plus 300x220 - معرفی 31 تا از بهترین ضبط های لمسی خودرو 2023+(با قیمت روز)

پخش تصویری مدل 7010Plus نسخه به روز شده از سری قبلی ، مدل 7010B است که هم در سخت افزار و هم در نرم افزار ارتقا یافته است و از رابط کاربری جدید و سریع تری برخوردار است.

همچنین با این محصول جدید شاهد روزرسانی نرم افزار Mirrorlink نیز هستیم. همچنین ، میتوانید به جای کنترل های ساده از کنترل های روی فرمان استفاده کنید.

 

  1. صفحه نمایش 7 اینچی
  2. پورت USB
  3. بلوتوث دارد
  4. پشتیبانی از دوربین اتومبیل
  5. حداکثر توان خروجی 45W x 4 ، دو کانال
  6. سازگار با Windows Phone ، Android ، iOS و lackerry
  7. لوازم جانبی: مانیتور 7 اینچی ، کابل و سوکت اتصال (ISO)

این محصول را در دیجی کالا مشاهده کنید

پخش کننده خودرو اینفینیتی مدل S301

2021 04 08 113510 298x300 - معرفی 31 تا از بهترین ضبط های لمسی خودرو 2023+(با قیمت روز)

 

مانیتور اتومبیل پارس ساخت چین با نام تجاری Infiniti مدل s301 دارای کلاس A ساخت کشور چین است و یکی از بهترین نمونه های مانیتور اندرویدی در بازار است. پردازنده مانیتور 4 هسته ای px5 پژو پارس ساخت شرکت Rock Chip در این پردازنده ، هر 4 هسته همزمان کار می کنند و روند کار شما را تسریع می کنند.

صفحه IPS مانیتور پژو پارس ، مقاوم در برابر تابش مستقیم خورشید ، از هر زاویه ای با وضوح 1024 در 600 تصویری شفاف و واضح به شما نشان می دهد. با WI-FI داخلی می توانید مانیتور پژو پارس را به اینترنت متصل کنید و به مانیتور اجازه دهید نقشه های آنلاین ، ترافیک آنلاین ، موسیقی آنلاین و غیره را نمایش دهد.

دیگر نیازی به فلش مموری و کارت حافظه در مانیتور پژو پارس نیست ، آهنگ ها را در حافظه داخلی 16 گیگابایتی مانیتور کپی کنید تا همیشه همراه شما باشد.

شما در مانیتور پژو پارس مسیریاب های مختلفی دارید ، انواع آنلاین و آفلاین ، با اتصال به اینترنت و استفاده از مسیریاب آنلاین مانند WAZE ، از خلوت ترین مسیر هدایت خواهید شد. تمامی سوکت ها و اتصالات این مانیتور از فابریک پژو پارس ساخته شده و در سیم کشی خودرو اختلالی ایجاد نمی کند. کنترل پشت فرمان پژو پارس کاملاً با مانیتور پژو پارس سازگار است و نیازی به تنظیمی ندارد.

  1. دارای پورت USB 
  2. دارای صفحه نمایش لمسی
  3. بلوتوث دارد
  4. خروجی مستقیم ساب ووفر دارد
  5. پورت AUX دارد
  6. پشتیبانی از دوربین خودرو
  7. سیستم عامل های سازگار ویندوز فون ، اندروید ، iOS ، بلک بری

این محصول را در دیجی کالا مشاهده کنید

پخش کننده خودرو برمستر مدل E300

2021 04 08 112415 279x300 - معرفی 31 تا از بهترین ضبط های لمسی خودرو 2023+(با قیمت روز)

مانیتور اندروید برمستر مخصوص خودروهای پژو پارس ، slx و آریسان است و دارای اندروید 9.1 با 16 گیگابایت حافظه داخلی و رم داخلی 1 است. این دستگاه دارای صفحه نمایش ip خوب و وضوح صفحه نمایش 600×1024 است. همچنین دارای یک عدد دوربین دنده عقب می باشد.

این محصول را در دیجی کالا مشاهده کنید

  1. دارای پورت USB
  2. صفحه نمایش لمسی
  3. دارای بلوتوث
  4. خروجی مستقیم ساب ووفر
  5. پورت AUX
  6. پشتیبانی از دوربین خودرو
  7. سیستم عامل های سازگار ویندوز فون ، اندروید ، iOS ، بلک بری

 

  • نحوه نمایش محصول ها
1ab7caf5afc3b5e0cacec496e1a39876 300x300 - معرفی 31 تا از بهترین ضبط های لمسی خودرو 2023+(با قیمت روز)

پخش کننده تصویری خودرو ووکس مدل PARS C200 PRO مناسب برای پژو 405

7,250,000 تومان
  • اقلام همراه کالا: دفترچه‌ی راهنما
  • دیسک قابل پخش: بدون امکان پخش دیسک
  • سیستم عامل سازگار: iOS ، اندروید
  • نور پس زمینه: سفید
  • ویژگی‌های پورت: دارای بلوتوث ، بدون پورت USB ، پشتیبانی از دوربین خودرو ، پورت AUX ، پورت HDMI ، خروجی مستقیم ساب ووفر ، دارای پورت AV ، دارای وای‌فای داخلی ، محل قرارگیری در پشت دستگاه
  • ویژگی‌های دستگاه پخش خودرو: صفحه نمایش لمسی ، کیفیت صدا 24 بیت
  • ویژگی بیشتر
خرید محصول
eddfdffc313592fa31f30cccfbc6214e 300x300 - معرفی 31 تا از بهترین ضبط های لمسی خودرو 2023+(با قیمت روز)

پخش کننده تصویری خودرو ووکس مدل C200PRO مناسب برای پژو 206

7,250,000 تومان
  • اقلام همراه کالا: دفترچه‌ی راهنما
  • دیسک قابل پخش: بدون امکان پخش دیسک
  • سیستم عامل سازگار: iOS ، اندروید
  • نور پس زمینه: سفید
  • ویژگی‌های پورت: دارای بلوتوث ، 2 پورت USB ، پشتیبانی از دوربین خودرو ، پورت AUX ، خروجی مستقیم ساب ووفر ، دارای پورت AV ، دارای وای‌فای داخلی ، محل قرارگیری در پشت دستگاه
  • ویژگی‌های دستگاه پخش خودرو: صفحه نمایش لمسی ، کیفیت صدا 24 بیت
  • ویژگی بیشتر
خرید محصول
34fa0a6525239bf61f6c5b1194e72118 300x300 - معرفی 31 تا از بهترین ضبط های لمسی خودرو 2023+(با قیمت روز)

پخش کننده تصویری خودرو ووکس مدل SAMAND C200PRO مناسب برای سمند

7,250,000 تومان
  • اقلام همراه کالا: دفترچه‌ی راهنما
  • دیسک قابل پخش: بدون امکان پخش دیسک
  • سیستم عامل سازگار: iOS ، اندروید
  • نور پس زمینه: سفید
  • ویژگی‌های پورت: دارای بلوتوث ، 2 پورت USB ، پشتیبانی از دوربین خودرو ، پورت AUX ، خروجی مستقیم ساب ووفر ، دارای پورت AV ، دارای وای‌فای داخلی ، قابلیت اضافه شدن بلوتوث ، قابلیت اضافه شدن دوربین امکان پشتیبانی از دوربین
  • ویژگی‌های دستگاه پخش خودرو: صفحه نمایش لمسی ، کیفیت صدا 24 بیت
  • ویژگی بیشتر
خرید محصول
de24b4606f9b065c0676adceddde920b 300x300 - معرفی 31 تا از بهترین ضبط های لمسی خودرو 2023+(با قیمت روز)

پخش کننده تصویری خودرو وینگار مدل P207 مناسب برای پژو 207

2,990,000 تومان
  • اقلام همراه کالا: دفترچه‌ی راهنما
  • دیسک قابل پخش: بدون امکان پخش دیسک
  • سیستم عامل سازگار: اندروید
  • نور پس زمینه: متغیر
  • ویژگی‌های پورت: خروجی مستقیم ساب ووفر
  • ویژگی‌های دستگاه پخش خودرو: صفحه نمایش لمسی
  • ویژگی بیشتر
خرید محصول
cbe1c76c3839a31eec1360720f25946c 300x300 - معرفی 31 تا از بهترین ضبط های لمسی خودرو 2023+(با قیمت روز)

پخش کننده تصویری خودرو ووکس مدل TIBA C200PRO مناسب برای تیبا

7,250,000 تومان
  • اقلام همراه کالا: دفترچه‌ی راهنما
  • دیسک قابل پخش: بدون امکان پخش دیسک
  • سیستم عامل سازگار: iOS ، اندروید
  • نور پس زمینه: سفید
  • ویژگی‌های پورت: دارای بلوتوث ، 2 پورت USB ، پشتیبانی از دوربین خودرو ، پورت AUX ، خروجی مستقیم ساب ووفر ، دارای پورت AV ، دارای وای‌فای داخلی ، محل قرارگیری در پشت دستگاه
  • ویژگی‌های دستگاه پخش خودرو: صفحه نمایش لمسی ، کیفیت صدا 24 بیت
  • ویژگی بیشتر
خرید محصول
498c9ec38bec264229e236a0ff699edf 300x300 - معرفی 31 تا از بهترین ضبط های لمسی خودرو 2023+(با قیمت روز)

پخش کننده تصویری خودرو ووکس مدل پراید 111 C200 PRO

7,250,000 تومان
  • اقلام همراه کالا: دفترچه‌ی راهنما
  • دیسک قابل پخش: بدون امکان پخش دیسک
  • سیستم عامل سازگار: iOS ، اندروید
  • نور پس زمینه: سفید
  • ویژگی‌های پورت: دارای بلوتوث ، 2 پورت USB ، پشتیبانی از دوربین خودرو ، پورت AUX ، خروجی مستقیم ساب ووفر ، دارای پورت AV ، دارای وای‌فای داخلی ، محل قرارگیری در پشت دستگاه
  • ویژگی‌های دستگاه پخش خودرو: صفحه نمایش لمسی ، کیفیت صدا 24 بیت
  • ویژگی بیشتر
خرید محصول
70f7ae4e80384da4f39e75467f6f0b44 300x300 - معرفی 31 تا از بهترین ضبط های لمسی خودرو 2023+(با قیمت روز)

پخش کننده تصویری خودرو ووکس مدل 207 C200PRO مناسب برای پژو 207

7,250,000 تومان
  • اقلام همراه کالا: دفترچه‌ی راهنما
  • دیسک قابل پخش: بدون امکان پخش دیسک
  • سیستم عامل سازگار: iOS ، اندروید
  • نور پس زمینه: سفید
  • ویژگی‌های پورت: دارای بلوتوث ، 2 پورت USB ، پشتیبانی از دوربین خودرو ، پورت AUX ، خروجی مستقیم ساب ووفر ، دارای پورت AV ، دارای وای‌فای داخلی ، محل قرارگیری در پشت دستگاه
  • ویژگی‌های دستگاه پخش خودرو: صفحه نمایش لمسی ، کیفیت صدا 24 بیت
  • ویژگی بیشتر
خرید محصول
f459d34c31ed6f1f5ecbbad20bc6b620 300x300 - معرفی 31 تا از بهترین ضبط های لمسی خودرو 2023+(با قیمت روز)

پخش کننده تصویری خودرو ووکس مدل QUICK C200PRO مناسب برای ساینا

7,250,000 تومان
  • اقلام همراه کالا: دفترچه‌ی راهنما
  • دیسک قابل پخش: بدون امکان پخش دیسک
  • سیستم عامل سازگار: iOS ، اندروید
  • نور پس زمینه: سفید
  • ویژگی‌های پورت: دارای بلوتوث ، 2 پورت USB ، پشتیبانی از دوربین خودرو ، پورت AUX ، خروجی مستقیم ساب ووفر ، دارای پورت AV ، دارای وای‌فای داخلی ، محل قرارگیری در پشت دستگاه
  • ویژگی‌های دستگاه پخش خودرو: صفحه نمایش لمسی ، کیفیت صدا 24 بیت
  • ویژگی بیشتر
خرید محصول
0603e043b881eafcfd4bfce099a0da13 300x300 - معرفی 31 تا از بهترین ضبط های لمسی خودرو 2023+(با قیمت روز)

پخش کننده تصویری خودرو ووکس مدل PRIDE C200pro مناسب برای پراید

7,250,000 تومان
  • اقلام همراه کالا: دفترچه‌ی راهنما
  • دیسک قابل پخش: بدون امکان پخش دیسک
  • سیستم عامل سازگار: iOS ، اندروید
  • نور پس زمینه: سفید
  • ویژگی‌های پورت: دارای بلوتوث ، 2 پورت USB ، پشتیبانی از دوربین خودرو ، پورت AUX ، خروجی مستقیم ساب ووفر ، دارای پورت AV ، دارای وای‌فای داخلی ، قابلیت اضافه شدن دوربین امکان پشتیبانی از دوربین
  • ویژگی‌های دستگاه پخش خودرو: صفحه نمایش لمسی ، کیفیت صدا 24 بیت
  • ویژگی بیشتر
خرید محصول
b0a49b6c63baaa8b9232c5662d08de98 300x300 - معرفی 31 تا از بهترین ضبط های لمسی خودرو 2023+(با قیمت روز)

پخش کننده تصویری خودرو ووکس مدل SOREN C200PRO مناسب برای سورن

7,800,000 تومان
  • اقلام همراه کالا: دفترچه‌ی راهنما
  • دیسک قابل پخش: بدون امکان پخش دیسک
  • سیستم عامل سازگار: iOS ، اندروید
  • نور پس زمینه: سفید
  • ویژگی‌های پورت: دارای بلوتوث ، 2 پورت USB ، پشتیبانی از دوربین خودرو ، پورت AUX ، خروجی مستقیم ساب ووفر ، دارای پورت AV ، دارای وای‌فای داخلی ، قابلیت اضافه شدن دوربین امکان پشتیبانی از دوربین ، محل قرارگیری در پشت دستگاه
  • ویژگی‌های دستگاه پخش خودرو: صفحه نمایش لمسی ، کیفیت صدا 24 بیت
  • ویژگی بیشتر
خرید محصول
811589c0dc1d5292f033390fb0c6b7f7 300x300 - معرفی 31 تا از بهترین ضبط های لمسی خودرو 2023+(با قیمت روز)

پخش کننده تصویری خودرو ووکس مدل MVM X22-X33 C200PRO

8,000,000 تومان
  • اقلام همراه کالا: دفترچه‌ی راهنما
  • دیسک قابل پخش: بدون امکان پخش دیسک
  • سیستم عامل سازگار: iOS ، اندروید
  • نور پس زمینه: سفید
  • ویژگی‌های پورت: دارای بلوتوث ، 2 پورت USB ، پشتیبانی از دوربین خودرو ، پورت AUX ، خروجی مستقیم ساب ووفر ، دارای پورت AV ، دارای وای‌فای داخلی ، محل قرارگیری در پشت دستگاه
  • ویژگی‌های دستگاه پخش خودرو: صفحه نمایش لمسی ، کیفیت صدا 24 بیت
  • ویژگی بیشتر
خرید محصول
57a9680aa76888a0cf755b6b15e62fdd 300x300 - معرفی 31 تا از بهترین ضبط های لمسی خودرو 2023+(با قیمت روز)

پخش کننده تصویری خودرو ووکس مدل RUNNA C200PRO مناسب برای رانا

7,600,000 تومان
  • اقلام همراه کالا: دفترچه‌ی راهنما
  • دیسک قابل پخش: بدون امکان پخش دیسک
  • سیستم عامل سازگار: iOS ، اندروید
  • نور پس زمینه: سفید
  • ویژگی‌های پورت: دارای بلوتوث ، 2 پورت USB ، پشتیبانی از دوربین خودرو ، پورت AUX ، پورت HDMI ، خروجی مستقیم ساب ووفر ، دارای پورت AV ، دارای وای‌فای داخلی ، قابلیت اضافه شدن دوربین امکان پشتیبانی از دوربین ، محل قرارگیری در پشت دستگاه
  • ویژگی‌های دستگاه پخش خودرو: امکان جدا شدن پنل ، صفحه نمایش لمسی
  • ویژگی بیشتر
خرید محصول
72a75a92f4b4496ac3a7279ee5dbf6ff 300x300 - معرفی 31 تا از بهترین ضبط های لمسی خودرو 2023+(با قیمت روز)

پخش کننده تصویری خودرو ووکس مدل H30 CROSS C200PRO مناسب برای اچ سی کراس

7,250,000 تومان
  • اقلام همراه کالا: دفترچه‌ی راهنما
  • دیسک قابل پخش: بدون امکان پخش دیسک
  • سیستم عامل سازگار: iOS ، اندروید
  • نور پس زمینه: سفید
  • ویژگی‌های پورت: دارای بلوتوث ، 2 پورت USB ، پشتیبانی از دوربین خودرو ، پورت AUX ، خروجی مستقیم ساب ووفر ، دارای پورت AV ، دارای وای‌فای داخلی ، محل قرارگیری در پشت دستگاه
  • ویژگی‌های دستگاه پخش خودرو: صفحه نمایش لمسی ، کیفیت صدا 24 بیت
  • ویژگی بیشتر
خرید محصول
5c9ddc4f131a4bfb3c8287e5e6dcbc74 300x300 - معرفی 31 تا از بهترین ضبط های لمسی خودرو 2023+(با قیمت روز)

پخش کننده تصویری خودرو ووکس مدل MVM 110 NEW مناسب برای ام وی ام 110 اس

7,800,000 تومان
  • اقلام همراه کالا: دفترچه‌ی راهنما
  • دیسک قابل پخش: بدون امکان پخش دیسک
  • سیستم عامل سازگار: iOS ، اندروید
  • نور پس زمینه: سفید
  • ویژگی‌های پورت: دارای بلوتوث ، 2 پورت USB ، پشتیبانی از دوربین خودرو ، پورت AUX ، خروجی مستقیم ساب ووفر ، دارای پورت AV ، دارای وای‌فای داخلی ، قابلیت اضافه شدن دوربین امکان پشتیبانی از دوربین ، محل قرارگیری در پشت دستگاه
  • ویژگی‌های دستگاه پخش خودرو: صفحه نمایش لمسی ، کیفیت صدا 24 بیت
  • ویژگی بیشتر
خرید محصول
3e749802d3cd6b53ee5759b1416a1a24 300x300 - معرفی 31 تا از بهترین ضبط های لمسی خودرو 2023+(با قیمت روز)

پخش کننده تصویری خودرو ووکس مدل C200PRO مناسب برای رنو مگان

8,000,000 تومان
  • اقلام همراه کالا: دفترچه‌ی راهنما
  • دیسک قابل پخش: بدون امکان پخش دیسک
  • سیستم عامل سازگار: iOS ، اندروید
  • نور پس زمینه: سفید
  • ویژگی‌های پورت: دارای بلوتوث ، 2 پورت USB ، پشتیبانی از دوربین خودرو ، پورت AUX ، خروجی مستقیم ساب ووفر ، دارای پورت AV ، دارای وای‌فای داخلی ، محل قرارگیری در پشت دستگاه
  • ویژگی‌های دستگاه پخش خودرو: صفحه نمایش لمسی ، کیفیت صدا 24 بیت
  • ویژگی بیشتر
خرید محصول
64be0b9a89f09e0fb1a0e7d00d469811 300x300 - معرفی 31 تا از بهترین ضبط های لمسی خودرو 2023+(با قیمت روز)

پخش کننده تصویری خودرو ووکس مدل MVM 315 OLD C200PRO مناسب برای ام وی ام 315

7,250,000 تومان
  • اقلام همراه کالا: دفترچه‌ی راهنما
  • دیسک قابل پخش: بدون امکان پخش دیسک
  • سیستم عامل سازگار: iOS ، اندروید
  • نور پس زمینه: سفید
  • ویژگی‌های پورت: دارای بلوتوث ، 2 پورت USB ، پشتیبانی از دوربین خودرو ، پورت AUX ، خروجی مستقیم ساب ووفر ، دارای پورت AV ، دارای وای‌فای داخلی ، قابلیت اضافه شدن دوربین امکان پشتیبانی از دوربین ، محل قرارگیری در پشت دستگاه
  • ویژگی‌های دستگاه پخش خودرو: صفحه نمایش لمسی ، کیفیت صدا 24 بیت
  • ویژگی بیشتر
خرید محصول
9720a0b94aeb6eccfcb9e92f3c88046a 300x300 - معرفی 31 تا از بهترین ضبط های لمسی خودرو 2023+(با قیمت روز)

پخش کننده تصویری خودرو ووکس مدل C200PRO مناسب برای تندر 90

7,250,000 تومان
  • اقلام همراه کالا: دفترچه‌ی راهنما
  • دیسک قابل پخش: بدون امکان پخش دیسک
  • سیستم عامل سازگار: iOS ، اندروید
  • نور پس زمینه: سفید
  • ویژگی‌های پورت: دارای بلوتوث ، 2 پورت USB ، پشتیبانی از دوربین خودرو ، پورت AUX ، خروجی مستقیم ساب ووفر ، دارای پورت AV ، دارای وای‌فای داخلی ، قابلیت اضافه شدن دوربین امکان پشتیبانی از دوربین ، محل قرارگیری در پشت دستگاه
  • ویژگی‌های دستگاه پخش خودرو: صفحه نمایش لمسی ، کیفیت صدا 24 بیت
  • ویژگی بیشتر
خرید محصول
c02d6715f0c5b83075d43ca79fefb867 300x300 - معرفی 31 تا از بهترین ضبط های لمسی خودرو 2023+(با قیمت روز)

پخش کننده تصویری خودرو ووکس مدل جیلی امگرند C200 PRO

7,250,000 تومان
  • اقلام همراه کالا: دفترچه‌ی راهنما
  • دیسک قابل پخش: بدون امکان پخش دیسک
  • سیستم عامل سازگار: iOS ، اندروید
  • نور پس زمینه: سفید
  • ویژگی‌های پورت: دارای بلوتوث ، 2 پورت USB ، پشتیبانی از دوربین خودرو ، پورت AUX ، خروجی مستقیم ساب ووفر ، دارای پورت AV ، دارای وای‌فای داخلی ، محل قرارگیری در پشت دستگاه
  • ویژگی‌های دستگاه پخش خودرو: صفحه نمایش لمسی ، کیفیت صدا 24 بیت
  • ویژگی بیشتر
خرید محصول
b5b0df7adf09fbdac69ca1a9304fe3ac 300x300 - معرفی 31 تا از بهترین ضبط های لمسی خودرو 2023+(با قیمت روز)

پخش کننده تصویری خودرو ووکس مدل C200PRO مناسب برای تویوتا کمری

7,800,000 تومان
  • اقلام همراه کالا: دفترچه‌ی راهنما
  • دیسک قابل پخش: بدون امکان پخش دیسک
  • سیستم عامل سازگار: iOS ، اندروید
  • نور پس زمینه: سفید
  • ویژگی‌های پورت: دارای بلوتوث ، 2 پورت USB ، پشتیبانی از دوربین خودرو ، پورت AUX ، خروجی مستقیم ساب ووفر ، دارای پورت AV ، دارای وای‌فای داخلی ، قابلیت اضافه شدن دوربین امکان پشتیبانی از دوربین ، محل قرارگیری در پشت دستگاه
  • ویژگی‌های دستگاه پخش خودرو: صفحه نمایش لمسی ، کیفیت صدا 24 بیت
  • ویژگی بیشتر
خرید محصول
b2faea50309cd6866d2d02832279fec9 300x300 - معرفی 31 تا از بهترین ضبط های لمسی خودرو 2023+(با قیمت روز)

پخش کننده تصویری خودرو ووکس مدل MVM 315 NEW C200PRO مناسب برای ام وی ام 315 اس

7,250,000 تومان
  • اقلام همراه کالا: دفترچه‌ی راهنما
  • دیسک قابل پخش: بدون امکان پخش دیسک
  • سیستم عامل سازگار: iOS ، اندروید
  • نور پس زمینه: سفید
  • ویژگی‌های پورت: دارای بلوتوث ، 2 پورت USB ، پشتیبانی از دوربین خودرو ، پورت AUX ، خروجی مستقیم ساب ووفر ، دارای پورت AV ، دارای وای‌فای داخلی ، قابلیت اضافه شدن دوربین امکان پشتیبانی از دوربین ، محل قرارگیری در پشت دستگاه
  • ویژگی‌های دستگاه پخش خودرو: صفحه نمایش لمسی ، کیفیت صدا 24 بیت
  • ویژگی بیشتر
خرید محصول
c1e7e2a3dcec340cfa02b42c7997e937 300x300 - معرفی 31 تا از بهترین ضبط های لمسی خودرو 2023+(با قیمت روز)

پخش کننده تصویری خودرو ووکس مدل MVM X33 C200 PRO مناسب برای ام ول ام ایکس 33 نیو

7,800,000 تومان
  • اقلام همراه کالا: دفترچه‌ی راهنما
  • دیسک قابل پخش: بدون امکان پخش دیسک
  • سیستم عامل سازگار: iOS ، اندروید
  • نور پس زمینه: سفید
  • ویژگی‌های پورت: دارای بلوتوث ، 2 پورت USB ، پشتیبانی از دوربین خودرو ، پورت AUX ، خروجی مستقیم ساب ووفر ، دارای پورت AV ، دارای وای‌فای داخلی
  • ویژگی‌های دستگاه پخش خودرو: صفحه نمایش لمسی ، کیفیت صدا 24 بیت
  • ویژگی بیشتر
خرید محصول
2f888d5eca187755ff75dc94eb5dfeaf 300x300 - معرفی 31 تا از بهترین ضبط های لمسی خودرو 2023+(با قیمت روز)

پخش کننده تصویری خودرو ووکس مدل DENA C200PRO مناسب برای دنا

7,250,000 تومان
  • اقلام همراه کالا: دفترچه‌ی راهنما
  • دیسک قابل پخش: بدون امکان پخش دیسک
  • سیستم عامل سازگار: iOS ، اندروید
  • نور پس زمینه: سفید
  • ویژگی‌های پورت: دارای بلوتوث ، 2 پورت USB ، پشتیبانی از دوربین خودرو ، پورت AUX ، خروجی مستقیم ساب ووفر ، دارای پورت AV ، دارای وای‌فای داخلی ، محل قرارگیری در پشت دستگاه
  • ویژگی‌های دستگاه پخش خودرو: صفحه نمایش لمسی ، کیفیت صدا 24 بیت
  • ویژگی بیشتر
خرید محصول
738d7ef2537188145882b72f075c59e5 300x300 - معرفی 31 تا از بهترین ضبط های لمسی خودرو 2023+(با قیمت روز)

پخش کننده تصویری خودرو ووکس مدل SANDERO C200PRO مناسب برای رنو ساندرو

7,900,000 تومان
  • اقلام همراه کالا: دفترچه‌ی راهنما
  • دیسک قابل پخش: بدون امکان پخش دیسک
  • سیستم عامل سازگار: iOS ، اندروید
  • نور پس زمینه: سفید
  • ویژگی‌های پورت: دارای بلوتوث ، 2 پورت USB ، پشتیبانی از دوربین خودرو ، پورت AUX ، خروجی مستقیم ساب ووفر ، دارای پورت AV ، دارای وای‌فای داخلی ، قابلیت اضافه شدن دوربین امکان پشتیبانی از دوربین ، محل قرارگیری در پشت دستگاه
  • ویژگی‌های دستگاه پخش خودرو: صفحه نمایش لمسی ، کیفیت صدا 24 بیت
  • ویژگی بیشتر
خرید محصول
8d68689fbb109127772c65614184f0ed 300x300 - معرفی 31 تا از بهترین ضبط های لمسی خودرو 2023+(با قیمت روز)

پخش کننده تصویری خودرو ووکس مدل S5 AT C200PRO مناسب برای جک اس5

7,900,000 تومان
  • اقلام همراه کالا: دفترچه‌ی راهنما
  • دیسک قابل پخش: بدون امکان پخش دیسک
  • سیستم عامل سازگار: iOS ، اندروید
  • نور پس زمینه: سفید
  • ویژگی‌های پورت: دارای بلوتوث ، 2 پورت USB ، پشتیبانی از دوربین خودرو ، پورت AUX ، خروجی مستقیم ساب ووفر ، دارای پورت AV ، دارای وای‌فای داخلی ، محل قرارگیری در پشت دستگاه
  • ویژگی‌های دستگاه پخش خودرو: صفحه نمایش لمسی ، کیفیت صدا 24 بیت
  • ویژگی بیشتر
خرید محصول
508576f82ec3d8185a930669ad0e77c4 300x300 - معرفی 31 تا از بهترین ضبط های لمسی خودرو 2023+(با قیمت روز)

پخش کننده تصویری خودرو ووکس مدل C200PRO مناسب برای سوزوکی ویتارا

7,800,000 تومان
  • اقلام همراه کالا: دفترچه‌ی راهنما
  • دیسک قابل پخش: بدون امکان پخش دیسک
  • سیستم عامل سازگار: iOS ، اندروید
  • نور پس زمینه: سفید
  • ویژگی‌های پورت: دارای بلوتوث ، 2 پورت USB ، پشتیبانی از دوربین خودرو ، پورت AUX ، خروجی مستقیم ساب ووفر ، دارای پورت AV ، دارای وای‌فای داخلی ، قابلیت اضافه شدن دوربین امکان پشتیبانی از دوربین ، محل قرارگیری در پشت دستگاه
  • ویژگی‌های دستگاه پخش خودرو: صفحه نمایش لمسی ، کیفیت صدا 24 بیت
  • ویژگی بیشتر
خرید محصول
f2a78853ca4b769ea85f26dc9e659fc9 300x300 - معرفی 31 تا از بهترین ضبط های لمسی خودرو 2023+(با قیمت روز)

پخش کننده تصویری خودرو ووکس مدل MAZDA3 NEW C200PRO مناسب برای مزدا 3

7,800,000 تومان
  • اقلام همراه کالا: دفترچه‌ی راهنما
  • دیسک قابل پخش: بدون امکان پخش دیسک
  • سیستم عامل سازگار: iOS ، اندروید
  • نور پس زمینه: سفید
  • ویژگی‌های پورت: دارای بلوتوث ، 2 پورت USB ، پشتیبانی از دوربین خودرو ، پورت AUX ، خروجی مستقیم ساب ووفر ، دارای پورت AV ، دارای وای‌فای داخلی ، قابلیت اضافه شدن دوربین امکان پشتیبانی از دوربین ، محل قرارگیری در پشت دستگاه
  • ویژگی‌های دستگاه پخش خودرو: صفحه نمایش لمسی ، کیفیت صدا 24 بیت
  • ویژگی بیشتر
خرید محصول
432544eaf990c37329378b69d14e8a5b 300x300 - معرفی 31 تا از بهترین ضبط های لمسی خودرو 2023+(با قیمت روز)

پخش کننده تصویری خودرو ووکس مدل C200PRO مناسب برای چانگان CS35

7,250,000 تومان
  • اقلام همراه کالا: دفترچه‌ی راهنما
  • دیسک قابل پخش: بدون امکان پخش دیسک
  • سیستم عامل سازگار: iOS ، اندروید
  • نور پس زمینه: سفید
  • ویژگی‌های پورت: دارای بلوتوث ، 2 پورت USB ، پشتیبانی از دوربین خودرو ، پورت AUX ، خروجی مستقیم ساب ووفر ، دارای پورت AV ، دارای وای‌فای داخلی ، محل قرارگیری در پشت دستگاه
  • ویژگی‌های دستگاه پخش خودرو: صفحه نمایش لمسی ، کیفیت صدا 24 بیت
  • ویژگی بیشتر
خرید محصول
92d6f927a6ab291fa8fa0c6ba6c9ed4a 300x300 - معرفی 31 تا از بهترین ضبط های لمسی خودرو 2023+(با قیمت روز)

پخش کننده تصویری خودرو ووکس مدل HILUX C200PRO مناسب برای تویوتا هایلوکس

7,800,000 تومان
  • اقلام همراه کالا: دفترچه‌ی راهنما
  • دیسک قابل پخش: بدون امکان پخش دیسک
  • سیستم عامل سازگار: iOS ، اندروید
  • نور پس زمینه: سفید
  • ویژگی‌های پورت: دارای بلوتوث ، 2 پورت USB ، پشتیبانی از دوربین خودرو ، پورت AUX ، خروجی مستقیم ساب ووفر ، دارای پورت AV ، دارای وای‌فای داخلی ، قابلیت اضافه شدن دوربین امکان پشتیبانی از دوربین ، محل قرارگیری در پشت دستگاه
  • ویژگی‌های دستگاه پخش خودرو: صفحه نمایش لمسی ، کیفیت صدا 24 بیت
  • ویژگی بیشتر
خرید محصول
0702c16abfec8bbd1300d40d6ac7c25a 300x300 - معرفی 31 تا از بهترین ضبط های لمسی خودرو 2023+(با قیمت روز)

پخش کننده تصویری خودرو مدل SLP130 مناسب برای ساندرو

3,845,000 تومان
  • اقلام همراه کالا: دفترچه‌ی راهنما
  • دیسک قابل پخش: بدون امکان پخش دیسک
  • سیستم عامل سازگار: اندروید
  • نور پس زمینه: متغیر
  • ویژگی‌های پورت: دارای بلوتوث ، 2 پورت USB ، پشتیبانی از دوربین خودرو ، دارای وای‌فای داخلی
  • ویژگی‌های دستگاه پخش خودرو: صفحه نمایش لمسی
  • ویژگی بیشتر
خرید محصول
f8757c49e3e20c02e4a684a7b83a0220 300x300 - معرفی 31 تا از بهترین ضبط های لمسی خودرو 2023+(با قیمت روز)

پخش کننده تصویری خودرو ووکس مدل MITSUBISHI LANCER C200PRO مناسب برای میتسوبیشی لنسر

7,250,000 تومان
  • اقلام همراه کالا: دفترچه‌ی راهنما
  • دیسک قابل پخش: بدون امکان پخش دیسک
  • سیستم عامل سازگار: iOS ، اندروید
  • نور پس زمینه: سفید
  • ویژگی‌های پورت: دارای بلوتوث ، 2 پورت USB ، پشتیبانی از دوربین خودرو ، پورت AUX ، خروجی مستقیم ساب ووفر ، دارای پورت AV ، دارای وای‌فای داخلی ، قابلیت اضافه شدن دوربین امکان پشتیبانی از دوربین ، محل قرارگیری در پشت دستگاه
  • ویژگی‌های دستگاه پخش خودرو: صفحه نمایش لمسی ، کیفیت صدا 24 بیت
  • ویژگی بیشتر
خرید محصول
88b7d528c99c8f2835609fd8b38d482c 300x300 - معرفی 31 تا از بهترین ضبط های لمسی خودرو 2023+(با قیمت روز)

پخش کننده تصویری خودرو ووکس مدل OUTLANDER C200PRO مناسب برای میتسوبیشی اوتلندر

8,990,000 تومان
  • اقلام همراه کالا: دفترچه‌ی راهنما
  • دیسک قابل پخش: بدون امکان پخش دیسک
  • سیستم عامل سازگار: iOS ، اندروید
  • نور پس زمینه: سفید
  • ویژگی‌های پورت: دارای بلوتوث ، 2 پورت USB ، پشتیبانی از دوربین خودرو ، پورت AUX ، خروجی مستقیم ساب ووفر ، دارای پورت AV ، دارای وای‌فای داخلی ، محل قرارگیری در پشت دستگاه
  • ویژگی‌های دستگاه پخش خودرو: صفحه نمایش لمسی ، کیفیت صدا 24 بیت
  • ویژگی بیشتر
خرید محصول

Recent search terms:

  • https://gamavalkharid ir/best-car-touch-player/
  • ضبط ماشین هوشمند

‫3 دیدگاه ها

  1. سلام روز همگی بخیر ❤️?
    من برای تولد داداشم ظبط تصویر206 خریدیم جنس و کیفیت عالی بود ???

  2. ضبط اندروید ماشین از بقیه ضبط ها مناسب تره مثل گوشی همه چی میشه روش نصب کرد. بهترین پخش اندروید خودرو هم که قیمتش مناسب هست بنظرم ووکس هستش

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا