خانه و آشپزخانهشستشو و نظافت

معرفی 4 مدل از بهترین جارو شارژی های بازار 1402

راهنمای خرید بهترین جارو برقی های بی سیم

خانه داری یک کار بسیار وقت گیر است زیرا ساعت کاری وجود ندارد و دائماً در حال کار هستید. این فعالیت ها هنگام داشتن فرزند دو برابر می شود. کودکان عاشق بازی و دیدن مفهوم بازی هستند زیرا خود را با اسباب بازی ، غذا و … احاطه می کنند. آنها آزادانه اسباب بازی های خود را پخش میکنند و سرگرم می شوند.

این اتفاق چندین بار در روز می افتد و شما می توانید با استفاده از جاروبرقی بزرگ خانه را تمیز و مرتب کنید و این حجم سنگین را مدام به اطراف خانه منتقل کنید. بهترین کار این است که یک جارو برقی جمع و جور در خانه داشته باشید ، زیرا با وزن کم و حجم کم می تواند زباله و خرده های ریخته شده روی زمین اطراف کودک شما را جمع کند.

علاوه بر همه اینها ، آشپزخانه یکی از مناطق اصلی خانه است که به طور مداوم کثیف است زیرا هنگام تهیه غذا هر چند دقیقه یکبار غذا روی کابینت یا اطراف گاز ریخته می شود. با یک جارو برقی بی سیم قدرتمند می توانید زمان نظافت منزل خود را به نصف کاهش دهید.

همچنین ، هنگامی که خودرو کثیف می شود ، این محصول می تواند شما را از هزینه های مکرر و اضافی که برای شستشوی ماشین پرداخت می کنید ، نجات دهد.

در زیر چهار محصول را به شما معرفی می کنیم و قابلیت های آنها را بررسی می کنیم.

جاروبرقی بوش مدل BHN14090

1987712 - معرفی 4 مدل از بهترین جارو شارژی های بازار 1402

این محصول را در دیجی کالا مشاهده کنید

نقاط قوت

وزن کم
مکش زیاد
دارای سری اضافی
نگهداری شارژ تا 15 دقیقه
فیلتر متحرک و قابل شستشو
نقاط ضعف

گران بودن
طراحی های هوشمند بوش همیشه هنگام خرید حرف اول را می زند و به دلیل ماندگاری بالا اغلب یکی از گزینه های اصلی ما است. این محصول دارای بدنه پلاستیکی است که باعث وزن بسیار کم این جاروبرقی می شود.

جاروبرقی بوش که تقریباً یک کیلوگرم وزن دارد و قدرت مکش بالایی دارد ، می تواند به مدت 12 تا 15 دقیقه به طور مداوم کار کند و با افت شارژ تاثیری در مکش جاروبرقی ندارد.

برای شارژ مجدد این جاروبرقی باید آن را حدود ده تا دوازده ساعت در مخزن شارژر قرار دهید. این محصول دارای چراغ نشانگر شارژ است و با شارژ شدن یا اتمام شارژ جاروبرقی این موضوع را متوجه خواهید شد. جاروبرقی های بی سیم بوش دارای یک کیت اضافی هستند که به شما امکان می دهد مناطق سختی را که با جاروبرقی تمیز می شوید ، تمیز کنید.

راهنمای خرید بهترین سماور برقی با کیفیت و ارزان با قیمت روز+(معرفی 29 مدل پرفروش)
بيشتر ببينيد

علاوه بر این ، با یک فیلتر قابل جابجایی و قابل شستشو ، گرد و غبار باقی مانده جمع آوری شده پاک می شود ، که باعث افزایش عمر دستگاه می شود.

جارو شارژی شیائومی مدل SSXCQ01XY

7ce12b17b430e88f6a1a519ff51a63ce6ee8579e 1608839657 - معرفی 4 مدل از بهترین جارو شارژی های بازار 1402

این محصول را در دیجی کالا مشاهده کنید

نقاط قوت

نگهداری شارژ طولانی
وزن کم
دو سری اضافی دارد
مکش زیاد
دارای تنظیم سرعت است
فیلتر متحرک و قابل شستشو
نقاط ضعف

گران بودن
شیائومی یک برند چینی شناخته شده و قدرتمند است که اخیراً در تهیه همه محصولات الکتریکی بالاترین میزان رضایت عمومی را کسب کرده است. برند شیائومی در حال حاضر با بزرگترین و قدیمی ترین شرکت های الکترونیکی رقابت می کند و در این زمینه بسیار سربلند و پیشرو است. جارو شارژی شیائومی نیز یکی از محصولات با کیفیت این شرکت است که در زیر در مورد قابلیت های آن صحبت خواهیم کرد.

وزن این محصول کمتر از یک کیلوگرم است ، یعنی حدود نیم کیلوگرم و به دلیل وزن کم بسیار آسان استفاده می شود. این دستگاه علاوه بر وزن کم ، دارای مخزن بسیار بزرگ و قدرت مکش قوی است و به لطف باتری قدرتمند خود می تواند نیم ساعت بدون وقفه کار کند و در حالت سرعت بالا می تواند 9 دقیقه جارو کند.

این دستگاه با کابل USB ارائه شده این محصول شارژ می شود. علاوه بر این ، با دو سری اضافی می تواند درزها و مناطق غیر قابل دسترسی را به راحتی تمیز کند. قدرت مکش این محصول قابل تنظیم است و بسته به نوع استفاده می توانید سرعت آن را کم یا زیاد کنید.

جاروبرقی بی سیم شیائومی دارای دو فیلتر جداگانه است که همه آنها قابل جدا شدن و تخلیه هستند ، یک فیلتر فلزی برای اشغال های درشت و فیلتر دوم برای آلودگی و گرد و غبار.

جارو شارژی بلک اند دکر مدل PV1420

920290 - معرفی 4 مدل از بهترین جارو شارژی های بازار 1402

این محصول را در دیجی کالا مشاهده کنید

نقاط قوت

کیفیت بالا
سری های اضافی دارد
فیلتر متحرک و قابل شستشو
مکش زیاد
وزن کم
نقاط ضعف

گران بودن
صدای بیش از حد
بلک اند دکر یک شرکت آمریکایی است که از سال 1910 در حال تولید لوازم الکترونیکی و لوازم جانبی ، لوازم خانگی و سخت افزار است. این محصول از مواد عالی ساخته شده است و می تواند برای چندین سال به خوبی بشما خدمت کند.

جارو شارژی بلک اند دکر می تواند با کیت اضافی و ویژگی تاشو ، نقاطی که دسترسی دشواری دارد را به راحتی تمیز کند. صدای این دستگاه نسبت به جاروبرقی های دیگر کمی بلندتر است اما موتور بسیار قدرتمند و ویژگی مکش عالی آن باعث شده چندان آزار دهنده نیست.

راهنمای خرید بالش طبی هوشمند با قیمت روز+(20 مدل پرفروش)
بيشتر ببينيد

وزن این محصول تقریباً یک کیلوگرم است و می توان قسمت مخزن و فیلتر را کاملاً برداشته و شستشو داد. این دستگاه را در مخزن شارژ قرار دهید تا شارژ شود ، بعد از حدود پنج ساعت جارو برقی کاملاً شارژ می شود و می تواند به مدت ده تا دوازده دقیقه جارو کند.وقتی سطح شارژ کم شده باشد آن را از طریق چراغ روی بدنه به شما اطلاع می دهد.

جارو شارژی بی سیم سایا مدل HVC-414

221936 - معرفی 4 مدل از بهترین جارو شارژی های بازار 1402

این محصول را در دیجی کالا مشاهده کنید

نقاط‌ قوت

سری اضافی دارد
فیلتر متحرک و قابل شستشو
قیمت مناسب
نقاط ضعف

وزن بالا
مکش معمولی
سایا یکی از مارک های ایرانی در شرکت پارس خزر است که محصولات آن از کیفیت بسیار بالا و طول عمر بالایی برخوردار است. این محصول مانند سایر محصولات پارس خزر می تواند نیاز شما را به خوبی برآورده کند.

مکش این دستگاه معمولی است و نباید انتظار جمع شدن گرد و غبار را داشته باشید. اما به دلیل قیمت و کیفیت بسیار مقرون به صرفه است و ارزش خرید را دارد.

این جاروبرقی دارای یک سری اضافی مناسب برای درزهای دشوار و گوشه ها است.
مخزن و فیلتر این محصول نیز قابل تفکیک و شستشو است.

جارو برقی بی سیم سایا حدود دو کیلوگرم وزن دارد و وزن بیشتری نسبت به سایر مدل های ذکر شده دارد. توانایی نگهداری شارژ این جارو برقی ده تا دوازده دقیقه است و برای شارژ ، شارژر را به منبع تغذیه وصل کرده و جاروبرقی را در آن قرار دهید.

نتیجه گیری:

معیارها و اولویت های همه برای انتخاب نهایی ممکن است متفاوت باشد ، اما هر چهار محصولی که به بازار عرضه شده اند از کیفیت و دوام لازم برخوردار هستند.
بهترین انتخاب در بین این چهار محصول برای خرید جارو برقی پرقدرت با قدرت مکش بسیار بالا جارو شارژی بی سیم بلک دکر است زیرا مکش آن بسیار قدرتمند است ، از کیفیت بسیار بالا و طراحی بسیار حرفه ای برخوردار است ، بنابراین هرگز از این انتخاب پشیمان نخواهید شد .

گزینه دوم برای کسانی مناسب است که علاوه بر قدرت مکش به عمر باتری نیز اهمیت می دهند. ما جارو شارژی بی سیم شیائومی را به این دسته از خریداران توصیه می کنیم زیرا آن می توانند شارژ خود را به مدت نیم ساعت حفظ کند و به لطف اندازه کوچکش در کوچکترین فضاها ، حتی روی داشبورد ماشین نیز قابل استفاده هستند.

مورد سوم برای کسانی که بدنبال محصولات ارزان ، با کیفیت و مقرون به صرفه هستند مناسب است. قطعاً جاروبرقی سایا با توجه به ویژگی های ذکر شده و قیمت پایین بهترین گزینه برای این دسته از افراد است.

‫9 دیدگاه ها

  1. سلام
    خیلییییییی بهم کمک کرد واقعا ممنونم توی ۳ تا مدل مونده بودم با راهنمایی شما بلک دکر رو سفارش دادم .

  2. سلام
    من جارو شارژی از برند شیائومی خریدم واقعا سوپرایزم کرد از بوش بهتر نباشه دقیقا توی یک لول هستش

  3. دوستان جارو شارژی بلک اند دکر پیدا کردید بگیرید بی نظیره من اصلا خودم تنضمینش میکنم اگه طوریش شد ناراضی بودید هر چی خواستید بیدا به من بگید

  4. سلام منم حرف علی ااقا رو تایید میکنم واقعا جارو شارژی برند شیائومی خیلی عالیه کیفیت واقعا خوبه

  5. با سلام خدمت دوستان گرامی:
    هر محصول خوب دارای معایبی هم هست و در حوزه لوازم خانگی تولید داخل نظر شخصی بنده ، بهترین جارو شارژی برای مارک بوش هستش
    با تشکر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا