آرایشی بهداشتیلوازم آرایشی

معرفی پرفروش ترین مداد چشم های بازار + لینک خرید

راهنمای خرید مداد چشم با کیفیت

تیره کردن چشم از زمان های بسیار قدیم یک عمل معمول است و تا امروز نیز ادامه دارد. چه قبلاً چشمان خود را با سرمه تیره می کردند و چه حالا ، همه به دنبال راهی بودند تا زیبایی چشم خود را دو چندان کنند و در عین حال به چشمانشان آسیب نرسانند.

مداد چشم این روزها کاربردهای زیادی دارد؛ سیاهی چشم علاوه بر اینکه در کشیدن خط چشم برای مبتدیان بسیار ساده است ، با این وسیله انجام می شود و حتی گاهی با پخش کردن خط چشم سیاه روی پلک ، سایه دودی کشیده می شود

از آنجا که این محصول مستقیماً با یکی از حساس ترین قسمتهای بدن سروکار دارد ، بنابراین باید در انتخاب و خرید مداد چشم بسیار مراقب باشیم تا به چشم آسیب نرساند. این انتخاب دشوارتر می شود ، به خصوص اگر چشمان شما حساس باشد.
در ادامه چند تا از بهترین مداد چشم های بازار را به شما معرفی میکنیم.

کم نور شدن چشم از زمان های بسیار قدیم یک روش معمول بوده و تاکنون ادامه دارد. چه با سرمه و چه حالا چشمانشان تیره شده است ، همه به دنبال راهی بودند تا زیبایی چشم خود را دو چندان کنند و در عین حال به چشم های خود آسیب نرسانند.

مداد چشم این روزها چند کاربرد دارد؛ این دستگاه علاوه بر اینکه برای مبتدیان برای کشیدن خط چشم بسیار مفید است ، با استفاده از خط چشم مشکی بر روی پلک باعث تیره شدن چشم و حتی گاهی سایه دودی می شود.

با توجه به اینکه این محصول مستقیماً با یکی از حساس ترین نواحی بدن سروکار دارد ، باید هنگام انتخاب و خرید خط چشم بسیار مراقب باشیم تا به چشم آسیب نرساند. این انتخاب حتی دشوارتر می شود ، خصوصاً اگر چشمان حساسی دارید.

برای انتخاب بهتر در این مقاله ، ما 6 خط چشم مشکی با کیفیت بالا را برای هر نوع نیاز معرفی خواهیم کرد.

مداد چشم بورژوآ مدل Khol and Countour شماره 72

713909 - معرفی پرفروش ترین مداد چشم های بازار + لینک خرید

این محصول را در دیجی کالا مشاهده کنید

این محصول که 16 ساعت ماندگاری دارد برای استفاده در طول روز مناسب است و هیچ اثری از ریختن آن مشاهده نخواهید کرد. خط چشم Bourjois برای چشم های حساس و افرادی لنز دارند نیز مناسب است و استفاده از آن باعث قرمزی و اشک چشم نمی شود. خط چشم بورژوا “Khol And Countour 16H” با رنگ مشکی و ماندگاری بالا ، از نظر مارک تجاری و کیفیت خرید ایده آل است ، می تواند در داخل و خارج چشم استفاده شود.

معرفی 5 تا از بهترین محصولات مراقبت از مو برند پنتن
بيشتر ببينيد

مداد چشم نوکس بل شماره 001

117752721 - معرفی پرفروش ترین مداد چشم های بازار + لینک خرید

 

این محصول را در دیجی کالا مشاهده کنید

خط چشم مدادی اولترا بلک نوکس بل دارای بافتی نرم و صاف برای ایجاد خط چشم با طرح های سفارشی است. این قلم از مواد برتر ساخته شده و ضد حساسیت است. خط چشم مدادی اولترا بلک نوکس بل دارای رنگدانه های ضخیم و بسیار سیاه است و برای استفاده در داخل چشم مناسب است. این محصول در زیر چشم باعث اشک یا ریزش نمی شود و برای خانم هایی که دوست دارند چشمانی سیاه و براق داشته باشند مناسب است.

خط چشم مدادی اولترا بلک نوکس بل برای همه خانم ها مناسب است. خط چشم مدادی اولترا بلک نوکس بل با رنگی بسیار مشکی و بافتی نرم که چشم ها را بسیار روشن و زیبا می کند.

مداد چشم دوسه مدل TRUE KOHL KAJAL

121298872 - معرفی پرفروش ترین مداد چشم های بازار + لینک خرید

این محصول را در دیجی کالا مشاهده کنید

مداد چشم دوسه ضد آب و نیمه مات است ، با ترکیب مخملی و نرم خود به راحتی و بدون درد به پشت پلک می کشد. پس از کشیدن ، در همان مکان ثابت می شود و به اطراف پلک پخش نمی شود.

مداد چشم گلدن رز مدل Smoky effect

110288531 - معرفی پرفروش ترین مداد چشم های بازار + لینک خرید

این محصول را در دیجی کالا مشاهده کنید

مداد چشم Smoky Effect ، ساخته گلدن رز ، مدادی بسیار ساده و با کاربرد آسان است. با استفاده از یک اسفنج مخصوص طراحی شده در انتهای مداد ، می توانید ظاهری دودی و خیره کننده برای آرایش چشم خود ایجاد کنید. مداد چشم Smokey Effect یک مداد بسیار ساده و با کاربرد آسان است. نحوه استفاده: ابتدا خط چشم را از داخل به بیرون پلک (روی خط مژه) بکشید ، سپس با برس پاک کن می توانید سایه رنگ را به دلخواه تغییر دهید.

مداد چشم اسنس سری Kajal شماره ۰۱

110866285 - معرفی پرفروش ترین مداد چشم های بازار + لینک خرید

این محصول را در دیجی کالا مشاهده کنید

مواد آرایشی ممکن است به پوست در اثر تماس مستقیم با پوست آسیب برساند. بعضی اوقات این آسیب ها به قدری شدید هستند که درمان و ترمیم آنها دشوار است. به همین دلیل بهتر است لوازم آرایشی که مرتباً استفاده می کنید از مارک های شناخته شده ای باشد. مداد چشم Essence شماره 01 از سری “Kajal” این برند. خط چشم مشکی یکی از محبوب ترین رنگ ها برای آرایش چشم است. زیرا به راحتی با آرایش شما قابل تنظیم است. کشیدن خط چشم باعث تغییر شکل چشم شما می شود و سبک(استایل)شما را زیباتر از قبل می کند.

معرفی بهترین ضد تعریق های مردانه 2023 + لینک خرید
بيشتر ببينيد

مداد سه منظوره آرایشی ZAO شماره 601

3041490 - معرفی پرفروش ترین مداد چشم های بازار + لینک خرید

این محصول را در دیجی کالا مشاهده کنید

این محصول با نام تجاری ZAO صد در صد ارگانیک و ساخت کشور فرانسه است. از مدادهای ZAO می توان برای چشم ها ، لب ها و ابروها استفاده کرد زیرا 100٪ ارگانیک هستند و از مدادهای چشم ، لب و ابرو بی خطر هستند. برای برجسته سازی چشم ها و لب های خود از رنگ های عمیق و شدید (قوی) استفاده کنید. یک تجربه آرایش آرامش بخش…

‫4 دیدگاه ها

  1. ممنونم از اطلاعات مفیدی که دادین من از سایت میکا شویز هم خرید آنلاین کفش انجام دادم خیلی محترمانه راهنمایی کردن و به موقع همون کفشی که سفارش دادم را برام ارسال کردن.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا