خانه و آشپزخانهخواب و حمام

معرفی بهترین رخت آویز های با کیفیت و ارزان بازار+(با قیمت روز)

راهنمای خرید رخت آویزهای آپارتمانی

در گذشته بیشتر منازل حیاط‌ها و پشت‌بام‌های بسیار بزرگی داشتند و افراد می‌توانستند پس از شستشوی لباس‌های خود، آن‌ها را در فضای آزاد و زیر نور خورشید خشک کنند. زندگی آپارتمانی این‌ روزها امکان استفاده از فضای آزاد جهت خشک کردن لباس‌ها را تا حد زیادی از مردم گرفته است؛ اما جای نگرانی نیست.

برندهای تجاری مختلفی به دنبال راه حل این مشکل، انواع رخت آویز استیل آپارتمانی را طراحی و تولید کرده و به دست مشتری رسانده‌اند. این رخت آویزها عموما پرتابل و قابل حمل هستند و کاملا با زندگی آپارتمانی امروز سازگار شده‌اند. البته که خرید و انتخاب این نوع رخت آویزها بستگی به ویژگی‌های مختلفی دارد. در حقیقت ممکن است شما بدون آگاهی کامل اقدام به خرید یک رخت آویز کنید و بعد در اولین استفاده متوجه شوید که این نوع از محصول نمی‌تواند خواسته‌های شما را برآورده کند.

این یعنی شما هزینه بیهوده کرده‌اید و مجددا باید برای پاسخ به نیازهای خود، رخت آویز جدیدی خریداری کنید؛ اما ما در اینجا می‌خواهیم یک راهنمای کامل و جامع در رابطه با خرید رخت آویز استیل آپارتمانی به شما بدهیم. با ما همراه باشید.

انواع رخت آویز استیل آپارتمانی که در بازار موجود است

Home clothes hanger - معرفی بهترین رخت آویز های با کیفیت و ارزان بازار+(با قیمت روز)

  • رخت آویزها آکاردئونی
  • رخت آویز‌های آپارتمانی دیواری
  • رخت آویز‌های ایستاده
  • رخت آویز‌های آپارتمانی شوفاژی
  • رخت آویزهای آپارتمانی تاشو
  • رخت آویزهای آپارتمانی چتری
  • رخت آویزهای آپارتمانی سقفی

این رخت آویزها تنوع بسیار بالایی دارند و شکل استفاده از هر کدام علی‌رغم کاربرد یکسانشان، متفاوت است. در ادامه کاربردی‌ترین مدل‌های رخت آویز را به شما معرفی می‌کنیم.

رخت آویز آکاردئونی

رخت آویز آکاردئونی همان‌طور که از نامش پیدا است کاملاً شبیه به آکاردئون بوده و در دو نوع دیواری و ایستاده طراحی و تولید شده است. مدل های ایستاده این رخت آویزها چارچوبی متعادل دارند که پایه‌هایشان به سمت بیرون کج شده است. این کج شدن پایه‌ها باعث ایجاد تعادل بیشتری در رخت آویز می‌شود. در مقابل نوع دیواری آن وجود دارد که در صورت اتصال صحیح به دیوار می‌تواند تعادل خود را حفظ کرده و لباس‌های زیادی را روی بدنه‌اش تحمل کند.

رخت آویز استیل ایستاده

رخت آویزهای ایستاده به دلیل شکل قرارگیری‌شان یکی از کاربردی‌ترین انواع رخت آویز به شمار می‌آیند. این رخت آویزها معمولا چرخ دارند و شما می‌توانید پس از استفاده از آن‌ها به گوشه خانه هدایتشان کنید تا جای زیادی را اشغال نکند. این مدل‌ها نسبت به جنس و ابعادشان قیمت‌گذاری می‌شوند و معمولا از مدل‌های دیگر گران‌تر هستند.

راهنمای خرید ماشین لباسشویی اسنوا و پاکشوما(12مدل پرفروش)
بيشتر ببينيد

رخت آویز آپارتمانی تاشو

استفاده از این رخت آویزها در آپارتمان بسیار رایج است. طبقه بالایی این مدل عموما دو یا سه قسمت دارد و می‌تواند لباس‌های زیادی را روی خود تحمل کند؛ به شکلی که چروک نشوند و به‌راحتی خشک شوند. طرح اولیه این رخت آویز به شکل ۸ ساخته شده که زیر پایه‌هایش ترمزهای لاستیکی قرار گرفته است. این ترمزها کمک می‌کنند که پایه‌های این مدل از یکدیگر باز نشوند و روی سطح زمین لغزشی نداشته باشند.

رخت آویز آپارتمانی مدل دیواری

همان‌طور که از نام این رخت‌ آویز مشخص است؛ باید بر روی دیوار نصب شده تا کارایی لازم را داشته باشد. این شکل از رخت آویز عموما در طرح آکاردئونی یا کشویی طراحی و تولید می‌شوند که برای کاربرانی که در فضاهای کوچک زندگی می‌کنند بسیار مناسب است؛ زیرا می‌توانند پس از استفاده آن‌ها را جمع کرده و در گوشه‌ای جای دهند.

رخت آویز آپارتمانی مدل شوفاژی

این مدل را می‌توان ارزان‌ترین و ساده‌ترین شکل از آویز لباس‌ها دانست. مدل شوفاژی رخت آویزها از چند میله ساده با دو سر خمیده ساخته شده‌اند که این دو سر خمیده رخت آویز به لبه رادیاتور یا برخی پنجره‌ها متصل می‌شود. این شکل از رخت آویزها برای لباس‌های سبکی مانند لباس زیر، جوراب، حوله و دیگر موارد این چنینی مناسب خواهد بود.

رخت آویز استیل آپارتمانی مدل چتری

این رخت آویز به شکل چتر طراحی شده و علت نام‌گذاری آن هم همین است. این مدل دارای یک پایه است که به شکل عمود روی زمین قرار می‌گیرد. امکان آویزان کردن برخی از لباس‌ها بر روی این رخت آویز با گیره وجود دارد و می‌شود به شکل ساده آن‌ها را روی میله‌ها هم انداخت. البته باید سعی کنید که لباس‌ها را به شکلی چیدمان کنید که وزنشان به صورت مساوی بر روی این مدل قرار بگیرد تا تعادل آن برهم نخورد.

رخت آویز استیل آپارتمانی سقفی

رخت آویز استیل سقفی بر روی سقف نصب شده و در مدل‌های بسیار متنوعی موجود است. برخی از این مدل‌ها به شکل قلاب طراحی شده‌اند که در زیرشان تعدادی میله گرد و گیره جهت آویزان کردن لباس‌ها تعبیه شده است.

نوع دیگر این رخت آویز دارای قلاب بوده که بر روی آن یک عدد چوب لباسی چند لایه و البته سبک آویزان می‌شود. شما می‌توانید این مدل را بر روی زمین هم قرار دهید. این مدل از رخت آویزها عموما پیشرفته‌تر هستند و ارتفاعشان در مصارف و مکان‌های مختلف قابل تنظیم خواهد بود. تنظیم این رخت آویزها به این صورت است که شما می‌توانید پس از استفاده آن را رو به بالا جمع کرده و به سقف نزدیک کنید.

راهنمای خرید آبچکان مقاوم و شیک (معرفی 30 مدل )
بيشتر ببينيد

راهنمای خرید رخت آویز استیل آپارتمانی

 

همان‌طور که خواندید، رخت‌آویزهای آپارتمانی در انواع ‌و مدل‌های بسیار متنوعی طراحی و تولید شده‌اند که هر کدامشان دارای ویژگی‌های منحصر به فردی هستند. در این بخش می‌خواهیم یک راهنمای جامع و کامل در رابطه با خرید رخت آویز استیل آپارتمانی برای شما شرح دهیم. توجه به این نکات می‌تواند یک تجربه خرید حرفه‌ای‌تر را برایتان به ارمغان بیاورد.

ظرفیت رخت آویز استیل

Home clothes hanger 3 - معرفی بهترین رخت آویز های با کیفیت و ارزان بازار+(با قیمت روز)

ظرفیت رخت آویزی که خریداری می‌کنید بسیار مهم است؛ زیرا این مورد رابطه مستقیمی با قدرت محصول دارد. این مورد به شما نشان می‌دهد که رخت آویزتان می‌تواند چه میزان لباس با چه وزنی را بر روی خود تحمل کند. بعضی از چوب لباسی‌ها ظرفیت بالایی داشته و قادر هستند لباس‌های زیاد با وزن بالا را تحمل کنند. در این میان رخت آویزهایی هم وجود دارد که برای ظرفیت کمتر و لباس‌هایی با وزن پایین‌تر طراحی شده‌اند.

پس شما به هنگام خرید رخت آویز برای منزل خود باید به این نکته توجه کنید و پیش از اقدام به خرید بدانید که برای چه نوع لباس‌هایی آن‌ را خریدی می‌کنید. مثلا شلوار جین، کاپشن، کت و لباس‌های این چنینی عموما وزن بیشتری نسبت به لباس‌های راحتی و پیراهن دارد.

سهولت در استفاده

Home clothes hanger 2 - معرفی بهترین رخت آویز های با کیفیت و ارزان بازار+(با قیمت روز)

توجه به آسان بودن کاربری رخت آویز هم بسیار اهمیت دارد. برای مثال اگر فضای منزل شما کوچک است؛ باید به دنبال رخت آویزی باشید که به‌راحتی باز و بسته شود تا بتوانید آن را در گوشه‌ای قرار دهید که فضای زیادی را اشغال نکند. در حقیقت شما باید هنگام خرید رخت آویز استیل آپارتمانی خود به باز و بسته شدن آن در کوتاه‌ترین زمان و راحت‌ترین شکل ممکن توجه کنید. همچنین کیفیت لولاهای رخت آویزتان بسیار اهمیت دارد و در ماندگاری و طول عمر محصول تاثیرگذار خواهد بود.

جا به جایی راحت

Home clothes hanger 1 - معرفی بهترین رخت آویز های با کیفیت و ارزان بازار+(با قیمت روز)

امروزه بسیاری از مدل‌های رخت آویز آپارتمانی به شکلی طراحی شده‌اند که می‌توانید به‌راحتی آن‌ها را جا به جا کرده و در گوشه‌ای از منزل خود قرار دهید. توجه به این نکته هم بسیار مهم است که اگر می‌خواهید پس از هر بار استفاده آن را جا به جا کنید، بهتر است از نوع تاشو و چرخ‌دار آن بهره‌ بگیرید که کارتان آسان‌تر باشد.

کلام آخر

در این مطلب شما با انواع و ویژگی‌های رخت آویز استیل آپارتمانی آشنا شدید. اگر قصد خرید این محصولات کاربردی را برای منزل خود دارید، توصیه می‌کنیم از راهنمای موجود در این مطلب استفاده کنید تا متحمل پرداخت هزینه جدیدی نشوید. همچنین بهترین مدل های رخت آویزهای آپارتمانی را در زیر معرفی کرده ایم.امیدواریم توانسته باشیم به شما کمک کنیم.

‫4 دیدگاه ها

  1. سلام عالی بود ?
    یک سوال داشتم من جام خیلی کوچیکه تو اتاق خواب میخوام بزارم 3 متره کدوم مدل خوبه؟؟

  2. سلام ماشالا رخت اویز ها چقدر گرون شده چند تا خریده بودیم کنار گذاشته بودیم الان پولدار بودم

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا