خانه و آشپزخانهخواب و حمام

بهترین چادر های کمپینگ و کوهنوردی مناسب فصل تابستان(2023)

راهنمای خرید بهترین چادر های کمپینگ و سفر

بهترین چادر های کمپینگ

به جرات می توانیم بگویم که از لذت های سفر کردن، کمپ زنی در طبیعت است و اولین چیزی که برای کمپ زدن نیاز است داشتن چادر است و وجود کمپ بدون چادر معنی ندارد ، از همین رو در این مقاله قصد داریم تا بهترین چادر های کمپینگ را به شما معرفی کنیم . خب حالا فک کنید که به طبیعت قدم گذاشته اید ومیخواهید مدت زمانی را در محیطی بکر و زیبا بگذرانید. چادر را برپا می کنید هوا که تاریک می شود آتشی روشن میکنید و در کنار آتش می نشینید و با دوستان خود مشغول صحبت می شوید. در واقع شما با انجام این کار ها کمپ زنی و یا کمپینگ را انجام داده اید که امروزه تبدیل به یکی از پرطرفدارترین و محبوب ترین تفریحات تبدیل شده است.

کمپینگ چیست ؟

اگر بخواهیم تعریف دقیق تری از کمپینگ به شما ارائه بدهیم  و بگوییم که کمپینگ چیست تعریف زیر را به کار می بریم :

چیست؟ 1024x768 - بهترین چادر های کمپینگ و کوهنوردی مناسب فصل تابستان(2023)
کمپینگ چیست؟

کمپینگ به یک فعالیت تفریحی در فضای باز گفته می شود که با چند نفر از دوستان و یا آشنایان دور از محل زندگی و طبیعت انجام می دهید گفته می شود که با برپایی چادر و آتش لذت آن بیشتر می شود و عضو جدا نشدنی از کمپ زنی هستند و بعد از آن کباب پزی روی منقل و باقی ماجرا، البته در بعضی مواقع دوری از محل زندگی و خانه مدنظر نیست و اگر شما در پارک محله ی خود نیز چادر بزنید می توانید بگویید که به کمپینگ رفته اید اما در اصل و طبق عرف زمانی شما کمپینگ کرده اید که در فضای طبیعت و دور از محل سکونت باشید.

کمی بیشتر درباره کمپینگ

البته این را هم باید بگویم کمپینگ می تواند یک تفریح ساده باشد ولی با مدت زمان طولانی و حد اقل یک روزه یعنی شما یک شب و روز را در همان جا بمانید.

کمپینگ در تمام فصل های سال قابل انجام است و با توجه به امکانات شما می تواند صورت بپذیرد.

شاید بعضی از شما که این مقاله را می خوانید تجربه کمپینگ را داشته باشید اما امروز ما می خواهیم کمی دقیق تر به آن نگاه کنیم و مورد بررسی قرارش دهیم این ، همانطور که گفتیم داشتن چادر مناسب لازمه ی کمپینگ می باشد و ما قصد داریم شما را برای خرید بهترین چادر راهنمایی کنیم و مطمئن باشید اگر اطلاعات کافی در مورد کاری که می خواهید انجام دهید داشته باشید لذت بیشتری می برید و با مشکلات کمتری مواجه خواهید شد.

خرید رادیاتور|معرفی بهترین و پرفروش ترین رادیاتورها(20 مدل)
بيشتر ببينيد

راهنمای خرید بهترین چادر مسافرتی و کمپینگ

ظرفیت یک چادر مهم ترین موضوع برای شماست و بهترین چادر کمپینگ برای شما چادری است که شما در آن مشکل فضا نداشته باشید پس اگر می خواهید چادر بخرید اول باید به این نکته توجه داشته باشید ، چادری که انتخاب می کنید باید متناسب با تعداد اعضای خانواده شما باشد تا همه تان در آن جا شوید و یا اینکه از چند چادر استفاده نکنید . نکته بعدی که حائز اهمیت است نوع چادر است . یک سری از چادر ها حالت ارتجائی دارند و به راحت باز و بسته می‌شوند اما انواعی از چادر ها هم وجود دارد که ساختار میله‌ای دارند که مدت زمان برپایی و جمع کردن آن سخت تر از چادر های ارتجاعی یا فنری است و مدت زمان بیشتر برای نصب می گیرد اما مزیت هایی هم دارند مانند : جمع و جور تر بودن و همچنین این چادر ها برای اقامت های بلند مناسب و بهتر هستند.

نکته بعدی که چادر ها اهمیت دارد کیفیت چادر است که این موضوع شامل دوخت ،جنس و … می باشد.

با ما همراه باشید تا ادامه با برخی از بهترین چادر های کمپینگ آشنا شوید.

شما میتوانید بهترین چادرهای مسافرتی رو از لینک زیر تهیه کنید.

مشاهده و خرید انواع چادرهای مسافرتی

نکات مهم در انتخاب بهترین چادر های کوهنوردی و کمپینگ

نکاتی که برای خرید چادر باید به آن دقت داشته باشید در نظر گرفتن مقصد و برنامه سفرتان می باشد چون این موضوع برای انتخاب بهترین چادر کمپینگ مهم است که چادر را برای چه برنامه ای میخواهید : کوهنوردی ، کمپینگ یا اطراق چند ساعته و هر کدام از این چادر ها باید سرجای خودش مورد استفاده قرار بگیرد.

پیرامون انتخاب چادر مناسب برای ایجاد کمپ 1024x1024 - بهترین چادر های کمپینگ و کوهنوردی مناسب فصل تابستان(2023)
نکاتی پیرامون انتخاب چادر مناسب برای ایجاد کمپ

اگه از آن دسته از افرادی هستید که هنگام سفر نمی خواهید به خود سختی بدهید و حمل کالا ها و وسیله برایتا دشورا است به وزن و حجم چادر هم دقت داشته باشید. و البته در برنامه های کوهنوردی بهترین چادر ، چادر های سبک و جمع و جور هستند تا امکان حمل آنها با استفاده از کوله وجود داشته باشد. اما در برنامه هایی که ماشین رو هستند و وزرن و اندازه چادر شاید از اهمیت بالایی برخوردار نباشد زیرا در طبیعت گردی آفرودی محدودیتی وجود ندارد.

شما میتوانید بهترین چادرهای مسافرتی رو از لینک زیر تهیه کنید.

مشاهده و خرید انواع چادرهای مسافرتی

چادر ها استفاده های دیگری هم دارند و فقط برای کمپینگ مورد استفاده قرار نمی گیرند و می توانند دارای امکاناتی مثل   آشپزخانه ، انباری و یا تهویه مجهز باشند.

راهنمای خرید بهترین غذای سگ ایرانی و خارجی ارزان+(معرفی 28 مدل)
بيشتر ببينيد

از لحاظ ساختار جنس اسکلت چادر ها دارای جنس های زیر می باشند :

  • فلزی
  • چوبی
  • فایبر گلاس
  • کانال بادی

‫3 دیدگاه ها

  1. سلام به همه دوستان ❤️❤️
    من سال گذشته چادر کمپینگ چاندوگ رو گرفتم خیلی عالی بود ?
    نصب راحت کیفیت هم عالی ??

  2. چادر های کمپینگ خیلی خوب معرفی کردید.
    به همه پیشنهاد میکنم حتما حتما دل رو بزنن به کوه جنگل چند روزی بگذرونن دیگه حاضر نیستن برگردن شهر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا