کالای دیجیتالگوشی هوآویموبایل

نقد و بررسی 4 گوشی پرچمدار هواوی در سال 1402

راهنمای خرید گوشی های هواوی

هواوی یکی از بزرگترین تولید کنندگان تلفن های هوشمند در جهان است و محصولات آن ، به ویژه پرچمداران آن ، همواره یکی از بهترین تلفن های هوشمند موجود در بازار در سال های اخیر بوده است. سرمایه گذاری غول چینی در خانواده سری P و Mate و مشارکت این شرکت با لایکا ، تجربه عکاسی گوشی های هوشمند را به سطح جدیدی سوق داده است.

در این مقاله می خواهیم 4 تلفن پرچمدار هواوی را در بازار معرفی کنیم. با ما همراه باشید.

تلفن دو سیم کارت هوآوی P30 Pro VOG-L29 با ظرفیت 256 گیگابایت

112719086 768x624 1 - نقد و بررسی 4 گوشی پرچمدار هواوی در سال 1402

نقاط قوت:

باتری با ظرفیت بالا
عکاسی بهینه در نور کم
قدرت پردازش بالا
دوربین های چهارگانه فوق العاده
نقاط ضعف:

وزن نسبتاً سنگین
Huawei P30 Pro را می توان یکی از بهترین تلفنهای معرفی شده در سال 2019 توصیف کرد. دوربین های این محصول به قدری خوب هستند که استاندارد جدیدی را برای دوربین های تلفن همراه تنظیم کرده اند. در کنار سنسور اصلی 40 مگاپیکسلی RYYB دو سنسور زاویه دید دیگر وجود دارد. سنسور فوق العاده گسترده 20 مگاپیکسلی برای عکسبرداری با زاویه دید عریض و حسگر تله فوتو پریسکوپ هیجان انگیز با بزرگنمایی نوری 5 برابر. P30 Pro با یکپارچه سازی داده های این سه لنز ، بزرگنمایی 10 برابر را امکان پذیر می کند. هواوی از سنسور TOF 3D برای عکسبرداری در پرتره در این گوشی استفاده کرده است تا در پس زمینه عکس ها محو شود و نتیجه نهایی بسیار رضایت بخش را به کاربر بدهد. دوربین سلفی 32 مگاپیکسلی در P30 Pro تقریباً تمام نیازهای کاربر را برآورده می کند.

امروزه بیشتر گوشی های رده بالا از فناوری OLED استفاده می کنند. صفحه نمایش 6.47 اینچی P30 Pro نیز از این قاعده مستثنی نیست و از کیفیت بی نظیری برخوردار است. تصاویر را می توان در این صفحه به خوبی مشاهده کرد و کاربران هرگز در نبود نور یا مشکلات مشابه اذیت نمی شوند. تصاویر موجود در این گوشی کاملاً واضح است. یکی دیگر از ویژگی های این گوشی که در صفحه نمایش آن استفاده می شود سنسور تشخیص اثر انگشت است که به خوبی روی صفحه نمایش قرار می گیرد. هواوی برای تشخیص خطوط اثر انگشت از یک سنسور نوری در این گوشی استفاده کرده است.

تراشه Kirin 980 که در این گوشی به کار رفته است ، از نوع 7 نانومتری است ، بدین به معنی عملکردی کاملاً ایده‌ال دارد و انرژی باتری کمتری نیز مصرف می کند. این تلفن یکی از سریعترین تلفنهایی است که تاکنون ساخته شده است و انتظار عملکرد عالی از آن را دارید. باتری با ظرفیت 4200 میلی آمپر ساعت نیز برای این محصول تهیه شده است که خیال کاربران را در مورد شارژدهی طولانی مدت باتری برطرف می کند.

راهنمای خرید حافظه SSD اکسترنال ارزان و پرسرعت(با گارانتی معتبر)
بيشتر ببينيد

گوشی موبایل دو سیم کارت هوآوی P40 Pro ELS-NX9 با ظرفیت 512 گیگابایت

121509128 768x768 1 - نقد و بررسی 4 گوشی پرچمدار هواوی در سال 1402

 

نقاط قوت:

صفحه نمایش اولد 6.5 اینچی
پردازنده قدرتمند Kirin 990
دوربین چهارگانه شگفت انگیز
512 گیگابایت حافظه داخلی
باتری 4200 میلی آمپر ساعت
نقاط ضعف:

ندارد
هواوی در مارس 2020 از پرچمدار جدید خود یعنی P40 Pro رونمایی کرد تا رقابت بین شرکت های بزرگ تلفن همراه در بازار سخت تر و جذاب تر از همیشه شود. نگه داشتن P40 Pro ، اولین چیزی که چشم کاربر را به خود جلب می کند صفحه نمایش خمیده و قاب آلومینیومی موج دار آن است. نمایشگری که هواوی آن را “نمایش سرریز” می نامد. قاب گوشی در لبه های گوشی باریک می شود تا جایی برای خمیدگی صفحه ایجاد کند.

مهمتر از همه ، 4 دوربین پشتی این گوشی توجه را به خود جلب کرده است. این چهار سنسور که توسط Leica ساخته شده است ، این گوشی را به یک دوربین حرفه ای و با ارزش تبدیل کرده اند. دو دوربین 40 و 50 مگاپیکسلی به همراه سنسور تله فوتو 8 مگاپیکسلی و سنسور سه بعدی TOF ، تجربه های خیره کننده عکاسی را در محیط های مختلف ایجاد می کنند. دوربین سلفی دوربین دوگانه به یک سنسور 32 مگاپیکسلی به همراه سنسور TOF دیگر مجهز شده است و آن را به محصولی ایده آل برای علاقه مندان به عکاسی تبدیل کرده است.

هواوی مانند Mate 30 Pro از نمایشگر OLED در P40 Pro با وضوح 1200p استفاده می کند؛ به این ترتیب تصاویر به خوبی در این صفحه مشاهده می شوند و کاربران هرگز از نور یا چنین مشکلاتی اذیت نخواهند شد. نرخ تازه سازی تصویر در صفحه نمایش P40 Pro 90 هرتز است و در واقع اولین گوشی هوشمند هواوی است که از این ویژگی استفاده می کند. تراشه Kirin 990 با کارایی بالا به همراه 8 گیگابایت رم و 512 گیگابایت حافظه داخلی ، سخت‌گیرانه‌ترین انتظارات کاربران حرفه ای را برآورده می کند. منبع تغذیه این گوشی یک باتری لیتیوم-پلیمر با ظرفیت 4200 میلی آمپر ساعت است.

تلفن همراه هواوی میت 20 پرو HMA-L29 با دو سیم ، ظرفیت 256 گیگابایت

4529205 - نقد و بررسی 4 گوشی پرچمدار هواوی در سال 1402

 

نقاط قوت:

دوربین عالی
طراحی زیبا
تجهیزات قدرتمند
باتری 4200 میلی آمپر ساعت و شارژ سریع
نقاط ضعف:

ندارد
هواوی “Mate 20 Pro” یکی از سری کمپانی های چینی Mate است که بهترین ویژگی ها را در خود جای داده است. این محصول یک تلفن هوشمند با ویژگی های بسیاری است که دارای یک بدنه ی محکم ، دوربین با کیفیت بالا ، حافظه داخلی بالا و پردازنده قدرتمند است. صفحه نمایش 6.39 اینچی Mate 20 Pro با پنل AMOLED کیفیت بی سابقه ای را ارائه می دهد.

نکته جالب در صفحه نمایش این محصول این است که به طور خودکار وضوح تصویر را تنظیم می کند. معمولاً وضوح صفحه نمایش در Mate 20 Pro پیکسل 3120 x 1440 است ، اما هواوی تصمیم گرفت تا عملکرد Smart Resolution را به گوشی اضافه کند تا به طور خودکار وضوح صفحه نمایش بین HD + ، FHD + و WQHD + و غیره در مصرف باتری نیز ذخیره شود.

راهنمای خرید بهترین گوشی آنر 2023+(معرفی پرفروش ترین مدل های 2023)
بيشتر ببينيد

از سه دوربین در قسمت پشتی Mate 20 Pro استفاده شده است. دوربین 40 مگاپیکسلی در کنار دو دوربین 20 و 8 مگاپیکسلی قرار دارد. این دوربین ها می توانند عکس هایی با کیفیت بسیار بالا بگیرند. ترکیبی از این سه لنز به ما امکان ایجاد دوربینی را داده است که از نظر کیفیت تصویر و کنترل دستی یکی از بهترین های جهان است.

در قسمت جلوی این گوشی یک دوربین 24 مگاپیکسلی وجود دارد که عکس هایی با کیفیت بالا با عکاسی HDR ارائه می دهد. قلب این گوشی تراشه Kirin 980 است که از 8 هسته پردازنده تشکیل شده است و به لطف لیتوگرافی 7 نانومتری ، تعادل خوبی بین مصرف انرژی و مصرف انرژی برقرار است. باتری 4200 میلی آمپر ساعتی ، مقاومت در برابر آب و پشتیبانی از شارژ سریع بی سیم از دیگر مشخصات این محصول است.

گوشی موبایل دو سیم کارت هوآوی P20 EML-L29C 128 GB

2280741 - نقد و بررسی 4 گوشی پرچمدار هواوی در سال 1402

 

نقاط قوت:

طراحی زیبا و شیک
پردازنده قدرتمند Kieran 970
دوربین دوتایی با کیفیت بالا
نقاط ضعف:

نمایشگر LTPS IPS در مقایسه با نمونه های اولد

محصول دیگر خانواده P Huawei P20 است که از ویژگی های خوبی برخوردار است. این گوشی به نمایشگر 5.8 اینچی با وضوح FullHD + مجهز به فناوری LTPS LCD است. این رزولوشن باعث می شود تراکم پیکسلی گوشی تا 428 پیکسل در اینچ افزایش یابد. حاشیه های پایین به همراه لبه های براق صفحه اصلی به هواوی پی 20 جلوه ای لوکس می بخشد. قسمت پشتی نیز براق است. این کیس زیبا بسیار ضد خش است. هواوی همچنین در پشت گوشی حسگر اثر انگشت دارد.

در پشت این گوشی یک ماژول دوربین دوتایی دیده می شود. دو دوربین ، یکی با سنسور 20 مگاپیکسلی و دیگری با سنسور 12 مگاپیکسلی. دوربین سلفی نیز به سنسور 24 مگاپیکسلی مجهز شده است. این دوربین ها تصاویر خیره کننده ای را ضبط می کنند. از نظر سخت افزاری ، این گوشی از تراشه HiSilicon Kirin 970 استفاده می کند که دارای هشت هسته و پردازنده قدرتمند است ، به طوری که علاوه بر کارهای عادی می تواند برنامه ها و بازی های سنگین را نیز انجام دهد.

از سه دوربین در قسمت پشتی Mate 20X استفاده شده است. این گوشی دارای یک دوربین 40 مگاپیکسلی به همراه دو دوربین 20 و 8 مگاپیکسلی است. با استفاده از این دوربین ها می توانید عکس هایی با کیفیت بسیار بالا بگیرید. در قسمت جلوی این گوشی یک دوربین 24 مگاپیکسلی وجود دارد که عکس هایی با کیفیت بالا با عکاسی HDR ارائه می دهد.

Huawei Mate 20X دارای یک پردازنده هشت هسته ای Kierin 980 است که تحت فرآیند 7 نانومتری توسعه یافته و با فرکانس 2.6 گیگاهرتز خود در برنامه ها و بازی های سنگین عملکرد خوبی دارد. باتری فله ای با ظرفیت 5000 میلی آمپر ساعت نیز وظیفه برق رسانی به این گوشی را بر عهده دارد.

‫2 دیدگاه ها

  1. سلام تولد یکی از بهترین دوستامه دخترم هستش
    بنظرتون چی بگیرم خوبه در حد ۱ تومن؟؟
    راهنمایی کنین لطفا
    ممنون

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا