مد و پوشاکخرید انواع کفشدخترانه و زنانه

راهنمای خرید بهترین کفش های روزمره زنانه سال 2023

بهترین و جدیدترین کفش روزمره زنانه

کفش روزمره، کفشی است که در تمام طول روز شما را همراهی می کند. بنابراین راحتی کفش روزمره زنانه مهم ترین اولویت در انتخاب کفش مناسب است. بر آنیم که در این متن راهنمای خرید کفش روزمره زنانه را مورد بررسی قرار می دهیم.

daily women shoe 2 1 300x300 - راهنمای خرید بهترین کفش های روزمره زنانه سال 2023

سر فصل های این مطلب

انواع کفش زنانه

افراد بر اساس شرایط محیطی و سلایق شخصی، دست به انتخاب نوع کفش مورد نظر خود می زنند. انواع کفش زنانه را می توان به کفش روزمره زنانه، کفش ورزشی زنانه، کفش پاشنه بلند تقسیم بندی کرد.

daily women shoe 3 1 300x300 - راهنمای خرید بهترین کفش های روزمره زنانه سال 2023

کفش روزمره زنانه

کفش روزمره زنانه، کفشی است که متناسب با ساختار پا ساخته می شود، بنابراین می تواند از هر گونه فشار بر روی پا و درنتیجه خستگی زودهنگام پا جلوگیری کند.کفش روزمره زنانه برای زنانی که به کارهای روزمره طولانی مدت مشغولند مانند پرستاران، پزشکان، معلمان و کارمندان، بسیار مناسب است. بنابراین کفش روزمره زنانه اولین اولویت زنان شاغل است که گاهی آن را با نام کفش اداری نیز می شناسند.

کفش روزمره زنانه برای مجالس رسمی مناسب نیست اما در مجالس غیر رسمی می توان از آن استفاده کرد و به جهت راحتی و دوام کفش روزمره زنانه، به طور کلی در همه جا می تواند فرد را همراهی کند. کفش روزمره زنانه گابور، کفش روزمره زنانه جی اوکس، کفش روزمره زنانه ریباک سری Hijacked، کفش روزمره زنانه ‌کلورادو، کفش روزمره زنانه برتونیکس، کفش روزمره زنانه نیکلاس، کفش روزمره زنانه رجحان، از برندهای خوب کفش روزمره زنانه هستند که راحتی و آسایش را برای خریداران خود به ارمغان می آورند.

daily women shoe 4 1 - راهنمای خرید بهترین کفش های روزمره زنانه سال 2023

مشاهده قیمت و موجودی محصول

کفش پاشنه بلند

کفش پاشنه بلند مخصوص مراسم رسمی و مهمانی ها است و جزء کفش های راحت محسوب نمی شود چون اغلب افراد بویژه زنان مسن و یا با شرایط خاص مانند کمردرد و پا درد نمی توانند از کفش پاشنه دار استفاده کنند. ناگفته نماند خیلی از زنان به پوشیدن کفش پاشنه بلند عادت دارند و با آن احساس راحتی می کنند.

women shoes3 300x200 1 - راهنمای خرید بهترین کفش های روزمره زنانه سال 2023

مشاهده قیمت و موجودی محصول

کفش ورزشی زنانه

کفش ورزشی زنانه تفاوت چندانی با کفش ورزشی مردانه ندارد اما در بعضی موارد از نظر طراحی متفاوت است. به طور مثال چون به طور میانگین وزن خانم ها سبک تر از آقایان است بنابراین در کفش ورزشی زنانه از ضربه گیر محکم استفاده نمی شود. همچنین در طراحی کفش ورزشی زنانه رنگبندی بیشتری به کار برده می شود.

اما لازم به توضیح است که قسمت پایین پا یعنی همان قسمت که در کفش جای می گیرد که به انگلیسی فوت(foot) نامیده می شود و شامل پنجه انگشتان، پاشنه و کف پا است، استخوان های زیادی در کنار هم قرار گرفته اند که بسیار آسیب پذیرند و مراقبت بسیار می طلبد. از همه مهم تر این است که در کفش های ورزشی زنانه این اصل رعایت شده و دقیقا مطابق با آناتومی پای زنان طراحی و تولید می شود، پس بهترین نوع کفش برای کارهای روزمره به حساب می آید.

کفش ورزشی زنانه همانگونه که از نامش بر می آید کفشی مناسب برای ورزش کردن و فعالیت های بدنی است و به همین جهت مورد علاقه ی زنان ورزشکار است. اما به دلیل ویژگی هایی که دارد می تواند برای استفاده روزمره نیز به کار برده شود.

ویژگی هایی مانند زیره ی نرم و انعطاف پذیر که از خستگی فرد در هنگام ورزش جلوگیری میکند. نوع استفاده از کفش ورزشی روزمره زنانه را باید قبل از خرید مشخص کرد تا در دسته ی مناسب به دنبال آن بود. مانند کفش مناسب دویدن، کفش ورزشی مناسب ورزش کردن، کفش ورزشی مخصوص پیاده روی. از جمله کفش ورزشی می توان به کفش ورزشی روزمره زنانه ریباک سری Classic BD3402 اشاره کرد که به دلیل استفاده از رویه پارچه ای بسیار سبک و راحت است و همچنین گردش هوا را ایجاد می کند و از تعریق پا جلوگیری می کند.

daily women shoe 7 300x200 1 - راهنمای خرید بهترین کفش های روزمره زنانه سال 2023

مشاهده قیمت و موجودی محصول

کفش طبی زنانه

کفش طبی زنانه، اغلب از طرف پزشک معالج، برای زنانی که با آسیب های خاصی چون کمر درد و پا درد دست و پنجه نرم می کنند، تجویز می شود. کفش طبی زنانه، به دلیل داشتن زیره ی مخصوص، هر فردی نمی تواند از آن استفاده کند. به طور مثال افرادی که صافی کف پا و یا گودی زیاد پا دارند از این نوع کفش طبی بنا به تشخیص پزشک، استفاده می کنند.

نکات کلیدی برای خرید بهترین ساک لوازم کودک و نوزاد
بيشتر ببينيد

daily women shoe 3 1 - راهنمای خرید بهترین کفش های روزمره زنانه سال 2023

مشاهده قیمت و موجودی محصول

ویژگی های یک کفش روزمره زنانه خوب

پا را قلب دوم انسان می نامند، به این مفهوم که مراقبت از پا به اندازه ی محافظت از قلب اهمیت دارد. به دلیل اینکه در تمام روز، کفش، پا را در خود جای می دهد، بنابراین پوشیدن کفش مناسب، اولین عامل موثر در مراقبت و محافظت پا است که باید مد نظر قرار گیرد.

پوشیدن کفش نامناسب آسیب های جبران ناپذیری می تواند به پا و کمر وارد کند، پس در خرید و انتخاب کفش باید دقت و حساسیت بسیار به خرج داد بویژه اینکه کفش برای استفاده روزمره باشد. در این بخش از راهنمای خرید کفش روزمره زنانه، به عواملی که می تواند در انتخاب و خرید کفشی زیبا و راحت به شما کمک کند، اشاره می شود.

روزمره زنانه برتونیکس 1 1 - راهنمای خرید بهترین کفش های روزمره زنانه سال 2023

جنس کفش

جنس کفش روزمره زنانه رابطه مستقیم با کیفیت کفش دارد، بنابراین بسیار مورد توجه است بویژه از طرف زنان شاغل که مدت زمان طولانی را در خارج از منزل به سر می برند. به جرات می توان گفت که بهترین جنس کفش روزمره زنانه، جنس چرم است. کفش چرم زنانه بهترین نوع کفش است که دارای کیفیت، دوام و انعطاف بالایی است.

کفش چرم زنانه، در عین حال که بسیار مقاوم و نرم است، احساس راحتی فوق العاده ای نیز به فرد القا می کند. بهتر است رویه ی کفش چرم زنانه در قسمت پنجه پا، نرم و انعطاف پذیر باشد تا پنجه پا احساس راحتی و آرامش کند. همچنین راه تنفسی کفش طوری باشد که دمای کفش را تنظیم کند و از تعریق پا جلوگیری کند.

روزمره زنانه جی اوکس 1 1 - راهنمای خرید بهترین کفش های روزمره زنانه سال 2023

پاشنه کفش

پاشنه کفش، برای زنان اهمیت زیادی دارد. اما باید توجه داشت که پاشنه کفش روزمره زنانه متناسب و اندازه باشد به این صورت که نه زیاد بلند و نه زیاد تخت و کوتاه باشد، درغیر اینصورت، خستگی پا و کمر را درپی خواهد داشت. اندازه پاشنه بین 3 تا 7 سانت می تواند مناسب باشد.

روزمره زنانه رجحان کد 5246A 1 - راهنمای خرید بهترین کفش های روزمره زنانه سال 2023

مشاهده قیمت و موجودی محصول

کفی کفش

بهتر است کفی کفش روزمره زنانه نرم باشد و ضخامت آن به حدی باشد که سنگ و کلوخ زیر پا احساس نشود.

روزمره زنانه گابور 1 1 - راهنمای خرید بهترین کفش های روزمره زنانه سال 2023

اندازه کفش

اندازه کفش روزمره زنانه خوب است کاملا متناسب با اندازه پا باشد نه بزرگ تر نه کوچک تر، چون هر یک به نوعی پا را معذب می کند. بهترین زمان خرید کفش بعد از ظهر است که پا در مناسب ترین اندازه خودش قرار دارد زیرا در صبح هنگام، پا ورم دارد و اندازه واقعی خودش را نشان نمی دهد.

روزمره زنانه نیکلاس کد 1 - راهنمای خرید بهترین کفش های روزمره زنانه سال 2023

قیمت کفش

کفش نیز از اجناس دیگر مستثنی نیست و قیمت در آن حرف اول را می زند. قیمت یکی از عوامل اصلی در انتخاب نوع کفش است. اما باید دانست که قیمت و کیفیت نیز رابطه مستقیم دارند، به عبارتی هر چه کیفیت کفش روزمره زنانه بهتر باشد، قیمت کفش روزمره زنانه بیشتر خواهد بود. کیفیت، ظرافت دوخت، طراحی و زیبایی کفش روزمره زنانه همگی عواملی هستند که در قیمت آن موثر هستند.

در نهایت این ما هستیم که بر حسب سلیقه و بودجه خود و با استفاده از راهنمای خرید کفش روزمره زنانه اقدام به خرید کفش می کنیم.

روزمره زنانه نیکلاس کد 695 BL 1 - راهنمای خرید بهترین کفش های روزمره زنانه سال 2023

مشاهده قیمت و موجودی محصول

رنگ کفش

افراد بر حسب سلیقه و شرایط محیطی خود می توانند رنگ کفش روزمره زنانه خود را انتخاب کنند. به طور مثال رنگ های کلاسیک و قدیمی مانند مشکی و سورمه ای می تواند با اکثر لباس ها ست شود بنابراین برای زنان شاغل بسیار مناسب است. اما در رابطه با زنان خانه دار که این روزها به زیبایی اندام و سلامتی جسمی خود اهمیت می دهند انتخاب کفش برای پیاده روی در پارک و گردش روزانه، می تواند از تنوع رنگی بیشتری برخوردار باشد.

هرچند که زیبایی و طراحی کفش روزمره زنانه در اولویت بانوان خوش سلیقه قرار دارد اما باید در نظر داشت که چون در طول روز به مدت طولانی از کفش استفاده می شود، پس کیفیت کفش روزمره زنانه از اهمیت زیادی برخور دار است. انتخاب کفشی نرم و قابل انعطاف سلامت شما را تضمین می کند تا درآینده از آسیب هایی مانند کمر درد و پا درد در امان بمانید.

روزمره زنانه های کلورادو 1 1 - راهنمای خرید بهترین کفش های روزمره زنانه سال 2023

  • نحوه نمایش محصول ها
fdf5c91a25de6c83be3ce8a6b1797cea 300x300 - راهنمای خرید بهترین کفش های روزمره زنانه سال 2023

کفش روزمره زنانه مدل M.D

  • ویژگی‌های زیره: تخت ، قابلیت ارتجاعی
  • جنس زیره: پلی اورتان
  • جنس: چرم مصنوعی
  • کفی: ساده
  • نحوه بسته شدن کفش: چسبی
خرید محصول
68ca1965ba2ad672570d7d59fc8e86a7 300x300 - راهنمای خرید بهترین کفش های روزمره زنانه سال 2023

کفش روزمره زنانه مدل پازل کد 9210

461,100 414,800 تومان
  • ویژگی‌های زیره: انعطاف پذیر ، کاهش فشار وارده ، مقاوم در برابر سایش
  • جنس زیره: پلی اورتان
  • جنس: چرم مصنوعی
  • کفی: قابل تعویض
  • نحوه بسته شدن کفش: بندی
خرید محصول
5c072e86655678c8df9467e278134013 300x300 - راهنمای خرید بهترین کفش های روزمره زنانه سال 2023

کفش روزمره زنانه مدل M.D

350,000 تومان
  • ویژگی‌های زیره: انعطاف پذیر ، تخت ، قابلیت ارتجاعی ، کاهش فشار وارده ، مقاوم در برابر سایش
  • جنس زیره: پلی اورتان
  • جنس: چرم مصنوعی
  • کفی: ساده
  • نحوه بسته شدن کفش: بندی
خرید محصول
abf0f70f2546c1af8c363520d3073784 300x300 - راهنمای خرید بهترین کفش های روزمره زنانه سال 2023

کفش روزمره زنانه مدل Classic کد 07 رنگ مشکی

راهنمای خرید مایو دخترانه شیک و ارزان+(معرفی 21 مدل پرفروش)
بيشتر ببينيد
  • ویژگی‌های زیره: انعطاف پذیر ، کاهش فشار وارده ، مقاوم در برابر سایش
  • جنس زیره: پلی اورتان
  • جنس: پلی اورتان ، چرم مصنوعی
  • کفی: قابلیت گردش هوا ، طبی ، قابل تعویض
  • نحوه بسته شدن کفش: یکسره
خرید محصول
707cf11ff878cc8bf725ede618204c57 300x300 - راهنمای خرید بهترین کفش های روزمره زنانه سال 2023

کفش روزمره زنانه مدل Fashion سه چسب M.D

275,000 تومان
  • ویژگی‌های زیره: انعطاف پذیر ، تخت ، قابلیت گردش هوا ، کاهش فشار وارده ، مقاوم در برابر سایش
  • جنس زیره: پلی اورتان
  • جنس: چرم مصنوعی
  • کفی: ساده ، قابل تعویض
  • نحوه بسته شدن کفش: چسبی
خرید محصول
454fd0dace4ffa1df160bbbacb48fb14 300x300 - راهنمای خرید بهترین کفش های روزمره زنانه سال 2023

کفش روزمره زنانه کفش شیما مدل Vienna کد 3741

  • ویژگی‌های زیره: دارای بالشتک هوا ، قابلیت گردش هوا ، کاهش فشار وارده ، مقاوم در برابر سایش
  • جنس زیره: پلی اورتان
  • جنس: پارچه
  • کفی: قابلیت ارتجاعی ، قابلیت گردش هوا ، قابل تعویض
  • نحوه بسته شدن کفش: چسبی
خرید محصول
06c0cccd80398b60e15c478bd46ab740 300x300 - راهنمای خرید بهترین کفش های روزمره زنانه سال 2023

کفش روزمره زنانه کفش شیما مدل ویونا کد 1818

  • ویژگی‌های زیره: کاهش فشار وارده ، مقاوم در برابر سایش
  • جنس: مواد مصنوعی
  • کفی: ساده
  • نحوه بسته شدن کفش: چسبی
خرید محصول
2bb17e47726d4f1d0b44835c45990a78 300x300 - راهنمای خرید بهترین کفش های روزمره زنانه سال 2023

کفش روزمره زنانه مدل ZAPATA کد PNT رنگ مشکی

  • ویژگی‌های زیره: انعطاف پذیر ، قابلیت ارتجاعی ، کاهش فشار وارده ، مقاوم در برابر سایش
  • جنس زیره: پلی اورتان
  • جنس: چرم مصنوعی
  • کفی: قابلیت ارتجاعی ، طبی ، قابل تعویض
  • نحوه بسته شدن کفش: بندی
خرید محصول
4e31488c010c44f9661fa9968f8ae19b 300x300 - راهنمای خرید بهترین کفش های روزمره زنانه سال 2023

کفش روزمره زنانه مدل المپیک کد 9366

269,000 تومان
  • ویژگی‌های زیره: انعطاف پذیر ، کاهش فشار وارده ، مقاوم در برابر سایش
  • جنس زیره: پلی اورتان
  • جنس: چرم مصنوعی
  • کفی: قابل تعویض
  • نحوه بسته شدن کفش: بندی
خرید محصول
7d65370d242c5650f0bc0b749e82e2f4 300x300 - راهنمای خرید بهترین کفش های روزمره زنانه سال 2023

کفش طبی زنانه مدل 003

  • ویژگی‌های زیره: کاهش فشار وارده
  • جنس: چرم مصنوعی
  • کفی: طبی
  • نحوه بسته شدن کفش: یکسره
خرید محصول
007a02e7fb9257c6d5baed686158fb5f 300x300 - راهنمای خرید بهترین کفش های روزمره زنانه سال 2023

کفش روزمره زنانه مدل PART-SO

620,000 315,000 تومان
  • ویژگی‌های زیره: مقاوم در برابر سایش ، قابلیت ارتجاعی ، کاهش فشار وارده
  • جنس: مواد مصنوعی
  • کفی: قابلیت گردش هوا ، قابلیت ارتجاعی ، قابل تعویض
  • نحوه بسته شدن کفش: بندی
خرید محصول
fed89456cf44d930b425ec9f1c4ad18b 300x300 - راهنمای خرید بهترین کفش های روزمره زنانه سال 2023

کفش روزمره زنانه دلفارد مدل 1005A500101

  • ویژگی‌های زیره: تخت
  • جنس: پارچه
  • کفی: ساده
  • نحوه بسته شدن کفش: یکسره
خرید محصول
bb22f2c84ad8f5032719bf401a3285bd 300x300 - راهنمای خرید بهترین کفش های روزمره زنانه سال 2023

کفش طبی زنانه مدل STAR کد 530 غیر اصل

  • ویژگی‌های زیره: انعطاف پذیر ، قابلیت گردش هوا ، کاهش فشار وارده ، مقاوم در برابر سایش
  • جنس زیره: پلی اورتان
  • جنس: استرچ
  • کفی: قابلیت ارتجاعی ، قابلیت گردش هوا ، طبی ، قابل تعویض
  • نحوه بسته شدن کفش: زیپی
خرید محصول
4c6c7dd2a66952cb68749df3aad9adf7 300x300 - راهنمای خرید بهترین کفش های روزمره زنانه سال 2023

کفش روزمره زنانه مدل MRD کد 8904

350,000 تومان
  • ویژگی‌های زیره: انعطاف پذیر ، کاهش فشار وارده ، مقاوم در برابر سایش
  • جنس: چرم مصنوعی
  • کفی: ساده ، قابل تعویض
  • نحوه بسته شدن کفش: چسبی
خرید محصول
82e65fdd82e6d8ce1fc9e6dddb8a1e71 300x300 - راهنمای خرید بهترین کفش های روزمره زنانه سال 2023

کفش روزمره زنانه مدل NG Z 2078 M

  • ویژگی‌های زیره: مقاوم در برابر سایش ، آج دار ، قابلیت ارتجاعی
  • جنس: چرم مصنوعی
  • کفی: قابلیت ارتجاعی ، طبی ، بالشتک هوا
  • نحوه بسته شدن کفش: یکسره
خرید محصول

‫7 دیدگاه ها

  1. به نظر من بهترین کفش زنانه ایران طب میده مدل کفش طبی زنانه ایران طب مدل شفا
    واقعا بهترین برازندشه

  2. کفش روزمره راحت میخواید از ایران طب بگیرید
    دیدم شما هم چند تا مدل معرفی کردید کفش طبی زنانه ایران طب همین مدل خیلی خوبه کل ایران طب کفش هاش خوبه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا