کالای دیجیتاللپ تاپلپ تاپ اپللپ تاپ ایسرلپ تاپ ایسوسلپ تاپ لنوو

خرید بهترین لپ تاپ گیمینگ|معرفی بهترین لپ تاپ گیمینگ 2023

معرفی بهترین لپ تاپ های گیمینگ بازار 1402

سر فصل های این مطلب

لپ تاپ‌های قدرتمند، جذاب، اما گران!

در دنیای پر از لپ تاپ، می‌توان انبوهی از دستگاه‌ها با مشخصات فنی و رده قیمتی گوناگون پیدا کرد. اما زمانی که به لپ تاپ‌های اندکی گران‌تر با طراحی‌های هیجان انگیزتر نگاه کنید، یک ویژگی مشترک می‌بینید که همان گیمینگ یا مخصوص بازی بودن است. اگر شما هم به دنبال خرید بهترین لپ تاپ گیمینگ هستید، با ما همراه باشید تا بیشتر این دستگاه‌های جذاب و البته گران را بشناسید.

The best gaming laptop - خرید بهترین لپ تاپ گیمینگ|معرفی بهترین لپ تاپ گیمینگ 2023
معرفی بهترین لپ تاپ های گیمینگ

به طور کلی در بازار رایانه‌های قابل حمل تنوع بالایی از مدل‌های مخصوص بازی دیده می‌شود. دستگاه‌هایی که برای گیم‌های جدید آماده بوده و از قدرت سخت افزاری ایده‌آلی بهره‌مند هستند. البته که این تنوع بالا در مدل‌ها، برند سازنده و مشخصات سخت افزاری کار را برای خریداران سخت‌تر خواهد کرد. به خصوص برای مواقعی که مشتری قصد دارد برای استفاده طولانی مبلغ قابل توجهی بپردازد و باید دستگاه مناسبی انتخاب کند. به همین دلیل انتخاب یک لپ تاپ گیمینگ اندکی حساس‌تر خواهد شد؛ البته با اندکی اطلاعات و رعایت چند نکته می‌توان به محصولی مناسب رسید.

اطلاعاتی که باید در مورد لپ تاپ‌های گیمینگ بدانید

The best gaming laptop 1 - خرید بهترین لپ تاپ گیمینگ|معرفی بهترین لپ تاپ گیمینگ 2023
راهنمای خرید بهترین لپ تاپ گیمینگ

لپ تاپ‌های گیمینگ به خاطر داشتن چند ویژگی منحصر به فرد نسبت به سایر لپ تاپ‌ها قیمت بیشتری دارند. همچنین به خاطر همین ویژگی‌هاست که لپ تاپ‌های گیمینگ در اجرا کردن بازی‌های گرافیکی سنگین عملکرد بهتری از خود نشان می‌دهند. چند مورد از این ویژگی‌ها عبارتند از:

  • استفاده از چیپ‌های پردازشی و گرافیکی رده بالا
  • سیستم خنک کننده قوی برای جلوگیری از آسیب قطعات به خاطر فشار کاری سنگین
  • طراحی خاص در بدنه و مورد پسند گیمرها
  • وزن و ابعاد بیشتر نسبت به سایر لپ تاپ‌ها
  • استفاده از آخرین تکنولوژی‌های نمایشگر با رزولوشن و نرخ بروزرسانی بالا
  • فضای ذخیره‌سازی به صورت SSD و HDD
  • باطری ضعیف به خاطر مصرف بالای سخت افزار قدرتمند

موارد بالا ویژگی‌های مشترکی هستند که در درصد زیادی از لپ تاپ‌های گیمینگ دیده می‌شوند. همچنین سخت افزاری که در دل بدنه‌های هیجان انگیز این لپ تاپ‌ها وجود دارد، دارای ویژگی‌های خاص خود هستند. به همین دلیل باید نگاه دقیق‌تری به مشخصات فنی لپ تاپ‌های گیمینگ داشته باشید.

 چیپ پردازنده گرافیکی

Laptop gaming graphics - خرید بهترین لپ تاپ گیمینگ|معرفی بهترین لپ تاپ گیمینگ 2023
گرافیک مورد نیاز لپ تاپ گیمینگ

اولین موضوعی که باید برای خرید بهترین لپ تاپ گیمینگ بدانید، چیپ پردازنده گرافیکی (GPU) است؛ زیرا این چیپ روی نحوه اجرا شدن بازی‌های گرافیکی تاثیر چشم‌گیری خواهند داشت. دو شرکت انویدیا (NVidia) و ای ام دی(AMD)  هستند که وظیفه تولید این چیپ‌های گرافیکی را برعهده دارند. همچنین این دو شرکت چیپ‌ها را در سری‌های گوناگون با توانایی کاری متفاوت تولید خواهند کرد.

به طور کلی چیپ‌های گرافیکی شرکت انویدیا به دو سری RTX و GTX تقسیم می‌شوند. در سری RTX جدیدترین چیپ‌های گرافیکی این شرکت قرار می‌گیرند که به صورت RTX X0Y0 معرفی می‌شوند. نماد ایکس در این مدل‌ها نسل چیپ گرافیکی را نشان می‌دهد که در حال حاضر به عدد 3 رسیده است. همچنین نماد Y معرفی کنند مدل پردازنده است. یعنی هر چقدر که این عدد بالاتر برود، با چیپ گرافیکی قوی‌تری از نظر میزان حافظه Vram، نوع حافظه و… با برند انویدیا طرف هستیم. سری GTX نیز چند سالی است که دیگر حضور پررنگی در لپ تاپ‌های گیمینگ ندارد، اما هنوز هم مدل‌های GTX 1050 و GTX 1650 در لپ تاپ‌های ارزان قیمت دیده می‌شود.

البته که شرکت AMD نیز چیپ‌های گرافیکی قدرتمندی را برای لپ تاپ‌های گیمینگ تولید می‌کند. چیپ‌های گرافیکی این شرکت با پیشوند RX معرفی شده که در حال حاضر با مدل‌های RX 5500m، RX5600m و RX5700m روی لپ تاپ‌های گیمینگ نصب می‌شوند. مانند چیپ‌های انویدیا نیز در گرافیک‌های AMD با بیشتر شدن رقم توان چیپ‌ بالاتر می‌رود.

پردازنده مرکزی

gaming laptop cpu - خرید بهترین لپ تاپ گیمینگ|معرفی بهترین لپ تاپ گیمینگ 2023
سی پی یو مورد نیاز لپ تاپ گیمینگ

چیپ‌های پردازنده مرکزی یا همان CPU در لپ تاپ‌های گیمینگ نیز توسط دو شرکت اینتل (Intel) و ای‌ام‌دی (AMD) تولید می‌شوند. جالب است بدانید که نسل‌های جدید پردازنده‌های intel با دو پسوند H و U در لپ تاپ‌ها حضور دارند. همچنین سری U پردازنده‌های کم مصرف این برند است، اما سری H با مصرف برق بیشتر توان پردازشی قابل توجهی را در اختیار مصرف کننده می‌گذارند. به همین دلیل برای خرید بهترین لپ تاپ گیمینگ با CPU اینتل باید پسوند H را پس از مد‌ل‌های Core i5، Core i7 و Core i9 در مشخصات فنی ببینید. البته هر چقدر که نسل پردازنده، سری ساخت و قدرت بالاتر می‌رود، باید هزینه بیشتری برای خرید لپ تاپ گیمینگ خود بپردازید.

شرکت AMD پس از اینکه در عرضه سری FX پردازنده‌های خود شکست خود، پردازنده‌های رایزن (Ryzen) را عرضه کرد تا بتواند در دل گیمرها جا باز کند. در حال حاضر پردازنده‌های رایزن 5، 7 و 9 نسل چهارم، پنجم و ششم در لپ تاپ‌های گیمینگ استفاده می‌شوند که از نظر تعداد هسته‌ها و رشته‌های پردازشی متفاوت هستند. همچنین جالب است بدانید که پردازنده‌های رایزن در برخی بنچمارک‌ها پردازنده‌های تولید اینتل را شکست می‌دهند. البته این پیروزی زمانی رخ می‌دهد که لپ تاپ‌های گیمینگ با پردازنده رایزن از مدل‌های مشابه با پردازنده اینتل ارزان‌تر هستند.

سیستم عامل

Windows Laptop Gaming - خرید بهترین لپ تاپ گیمینگ|معرفی بهترین لپ تاپ گیمینگ 2023
سیستم عامل لپ تاپ گیمینگ

در لپ تاپ‌ها می‌توان سیستم‌های عامل لینوکس، ویندوز، مک و کروم را دید. اما زمانی که صحبت از یک لپ تاپ مخصوص بازی یا گیمینگ می‌شود، باید به صورت مستقیم به سراغ سیستم عامل محبوب ویندوز رفت؛ زیرا دیگر سیستم عامل‌ها به هیچ عنوان برای بازی کردن مناسب نیستند.

در صورتی که قصد خرید بهترین لپ تاپ گیمینگ را دارید، باید به وضعیت سیستم عامل محصول مورد نظرتان توجه ویژه‌ای داشته باشید؛ زیرا تاثیر قابل توجهی روی تجربه کاربری شما می‌گذارد. اگر در مشخصات فنی لپ تاپ درج شده که سیستم عامل داس (Dos) است، یعنی لپ تاپ دارای سیستم عامل نیست و برای راه اندازی باید روی آن ویندوز نصب کنید. برخی از لپ تاپ نیز به طور پیش فرض دارای ویندوز نسخه 10 یا 11 هستند. قطعا که وجود ویندوز اصلی روی لپ تاپ امتیاز مثبتی خواهد بود.

چقدر حافظه رم برای بازی کافیست؟

Gaming laptop RAM - خرید بهترین لپ تاپ گیمینگ|معرفی بهترین لپ تاپ گیمینگ 2023
رم مورد نیاز لپ تاپ گیمینگ

حافظه رم در لپ تاپ‌های گیمینگ به پردازنده کمک می‌کند تا دستورات مختلف سریع‌تر پردازش شوند. به همین دلیل هرچقدر که ظرفیت حافظه رم، نوع چیپ حافظه از نظرDDR و فرکانس پردازنده بیشتر باشد، سرعت کار پردازنده بالاتر می‌رود. با وجود عملکرد بهتر پردازنده نیز بازی‌ها روان‌تر اجرا شده و می‌توان از فریم ریت (Frame rate) بهتر لذت برد.

به طور کلی لپ تاپ‌های گیمینگ حال حاضر دارای حافظه رم از نوع DDR4 هستند. همچنین ظرفیت رم بین 4 تا 64 گیگابایت متغیر است. البته توصیه می‌شود که لپ تاپ گیمینگ با حداقل رم 16 گیگابایتی خریداری شود؛ زیرا مدل‌های دارای 8 گیگ رم از نظر عملکرد اندکی ضعیف‌تر هستند. ناگفته نماند که رم دستگاه بهتر است که فرکانسی بیش از 2800 مگاهرتز داشته باشد. در نهایت بهتر است بدانید که تعداد اسلات رم در لپ تاپ‌ها متفاوت بوده و حتی در برخی مدل‌ها رم آن برد (Onboard) وجود دارد.

نوع فضای حافظه ذخیره‌سازی اطلاعات و تعداد ماژول‌ها

Suitable hard drive for gaming laptops - خرید بهترین لپ تاپ گیمینگ|معرفی بهترین لپ تاپ گیمینگ 2023
هارد مناسب لپ تاپ گیمینگ

زمانی که در خرید بهترین لپ تاپ گیمینگ خود به درستی گام بر می‌دارید، برای نگهداری فایل‌های حجیم بازی‌های گرافیکی سنگین هیچ محدودیتی نخواهید داشت. در لپ تاپ‌های گیمینگ از ترکیب حافظه‌های SSD و HDD استفاده شده تا بتوان فایل‌ها را به صورت دلخواه ذخیره کرد. البته ظرفیت هر یک از فضاهای ذخیره سازی و امکان ارتقاء آن‌ها با استفاده از اسلات‌های M.2 SATA و… از نکات مهمی است که باید در هنگام خرید بررسی کرد.

بهتر است که لپ تاپ گیمینگ مورد نظر حداقل 256 گیگابایت حافظه SSD داشته باشد تا بتوان ویندوز و سایر نرم افزارها را روی آن نصب کرد. همچنین با وجود حافظه ظرفیت SSD بیشتر امکان نصب بازی‌ها روی این حافظه نیز وجود خواهد داشت که تاثیر چشم‌گیری روی سرعت اجرای آن‌ها می‌گذارد. همچنین حافظه‌های HDD با ظرفیت بالا در لپ تاپ‌های گیمینگ گزینه مناسبی برای آرشیو داده‌ها هستند.

صفحه نمایش

بدون شک صفحه نمایش یکی از مهم‌ترین نکاتی است که باید در هنگام خرید بررسی شوید، حتی در شرایطی که قصد خرید لپ تاپ گیمینگ ارزان را دارید. در حال حاضر شرکت‌های سازنده از پنل‌های ارزان قیمت TN یا پنل‌های IPS در صفحه نمایش لپ تاپ‌ها استفاده می‌کنند. همچنین باید بدانید که پنل‌های IPS از نظر دقت نمایش رنگ‌ها وضعیت به مراتب بهتری دارند.

سعی کنید که لپ تاپ مورد نظر شما دارای صفحه نمایش با نرخ بروزرسانی (Refresh Rate) حداقل 60 هرتز را داشته باشد. همچنین لپ تاپ‌هایی با صفحه نمایش 90، 120، 144 یا نرخ بروزرسانی بالاتر برای بازی مناسب‌تر هستند. انتخاب رزولوشن FHD، QHD یا 4K نیز کاملا به بودجه شما بستگی خواهد داشت. در نهایت بهتر است که زمان واکنش (Response Time) حداقل 5 میلی ثانیه‌ای را هم در نظر بگیرید.

باطری، پورت‌ها و جنس بدنه: نکاتی ریز برای خریدارهای حرفه‌ای

Important points of buying a gaming laptop - خرید بهترین لپ تاپ گیمینگ|معرفی بهترین لپ تاپ گیمینگ 2023
نکات مهم خرید لپ تاپ گیمینگ

بررسی جنس بدنه، تعداد پورت‌های ورودی و خروجی و توان باتری از نکاتی هستند که خریداران حرفه‌ای در نظر می‌گیرند. به طور کلی لپ تاپ‌های گیمینگ ارزان دارای بدنه پلاستیکی هستند، اما در مدل‌های پرچم‌دار آلومینیوم نیز در بدنه دیده می‌شود. به هر حال لپ تاپ گیمینگ مورد نظرتان باید بدنه‌ای با کیفیت ساخت و جنس قابل قبول داشته باشد.

وجود پورت‌هایی مانند USB Type-A، USB Type-C، RJ45، HDMI و جک 3.5 میلیمتری صدا در بیشتر لپ تاپ‌های گیمینگ دیده می‌شوند. اما پورت‌های خاص مانند Thunderbolt فقط در لپ تاپ‌های نسبتا گران‌تر حضور دارند. همچنین بهتر است که باطری را نیز در هنگام خرید در نظر بگیرید. البته نباید از باطری لپ تاپ‌های گیمینگ انتظار ساعت کار طولانی داشته باشید.

معرفی بهترین لپ‌ تاپ‌ها با بودجه‌های گوناگون

حالا که اطلاعات کافی برای خرید بهترین لپ تاپ گیمینگ را در اختیار دارید، باید بهترین مدل‌های موجود در بازار را بشناسید. در واقع این مدل‌ها با مشخصات فنی ایده‌آلی که دارند، گزینه مناسبی برای خرید هستند، همچنین برای انتخاب بهترین مدل‌ها پارامترهای گوناگونی در نظر گرفته شده که عبارتند از:

  • داشتن ویژگی‌های مناسب در رده‌بندی قیمتی گوناگون
  • کیفیت ساخت قابل قبول
  • مشخصات فنی مناسب برای اجرای بازی‌های روز با فریم ریت‌ مناسب
  • برند سازنده معتبر
  • رضایت کاربران از این مدل‌ها

نکته دیگری که خریداران لپ تاپ گیمینگ را دچار مشکل می‌کند، داشتن بودجه محدود است. به همین دلیل نیز مشتریان نمی‌توانند که در انتخاب بهترین مدل موجود و بررسی قیمت لپ تاپ‌های گیمینگ بازار عملکرد درستی را از خود نشان دهند. به خاطر همین مشکل ما بهترین لپ تاپ‌ها را در رده بندی‌های قیمتی مختلف معرفی کرده‌ایم تا بتوانید گزینه مناسب با بودجه خود را پیدا کنید.

 بهترین لپ تاپ گیمینگ تا 25 میلیون تومان (اقتصادی)

The best gaming laptop up to 25 million - خرید بهترین لپ تاپ گیمینگ|معرفی بهترین لپ تاپ گیمینگ 2023
بهترین لپ تاپ گیمینگ تا 25 میلیون تومان

اگر به دنبال خرید بهترین لپ تاپ گیمینگ تا 25 میلیون تومان قیمت هستید، گزینه‌های زیادی برای خرید پیش‌رو نخواهید داشت؛ زیرا این بودجه محدود فقط چند مدل اقتصادی را در اختیارتان می‌گذارد. به طور کلی لپ تاپ‌های گیمینگ با این رنج قیمتی دارای پردازنده Ryzen 5 نسل چهارم یا اینتل Core i5 نسل نهم، دهم و حتی یازدهم هستند.

در لپ تاپ‌های گیمینگ ارزان قیمت گرافیک GTX 1050ti یا GTX 1650 نصب شده که می‌تواند بازی‌های سنگین جدید را در تنظیمات گرافیکی متوسط با فریم ریت قابل قبولی اجرا کند. همچنین معمولا صفحه نمایش لپ تاپ‌های زیر 25 میلیون تومان از نوع TN بوده و از رزولوشن FHD پشتیبانی خواهند کرد. البته که امکاناتی مانند حافظه SSD نیز در این لپ تاپ‌ها در دسترس خواهند بود. در ادامه این بخش نیز شما را با دو مدل از لپ تاپ‌های گیمینگ اقتصادی بازار آشنا خواهیم کرد.

کیفیت ساخت لپ تاپ‌های گیمینگ اقتصادی دقیقا مشابه با لپ تاپ‌های میان رده معمولی است. یعنی از بدنه پلاستیکی کاملا ساده استفاده شده و نمی‌توان ویژگی خیلی خاصی را در آن‌ها دید. برای مثال زمانی که قصد خرید لپ تاپ گیمینگ ارزان زیر 25 میلیون تومان را دارید، نباید انتظار کیبورد با پس زمینه RGB یا دیگر موارد این چنینی را داشته باشید.

لپ تاپ 15.6 اینچی لنوو مدل IdeaPad gaming 3-15IHU6 11300H

IdeaPad gaming 3 15IHU6 11300H - خرید بهترین لپ تاپ گیمینگ|معرفی بهترین لپ تاپ گیمینگ 2023
بهترین لپ تاپ گیمینگ تا 25 میلیون

برند لنوو با ارائه سری IdeaPad gaming 3 سعی کرد تا محصولاتی کاملا اقتصادی را به دست دوست داران بازی‌های ویدیویی برساند. مدل IdeaPad gaming 3-15IHU6 یکی از جدیدترین محصولات این سری گیمینگ و ارزان قیمت است که مشخصات فنی قابل قبولی را در اختیار مصرف کننده می‌گذارد.

پردازنده مرکزی مدل IdeaPad gaming 3-15IHU6 یک پردازنده Core i5 11300H است که در فرکانس 3.1 تا 4.4 گیگاهرتز کار می‌کند. بدون شک پردازنده نسل یازدهم اینتل این لپ تاپ مزیت بزرگی محسوب می‌شود. همچنین پردازنده گرافیکی GTX 1650 با 4 گیگابایت حافظه GDDR6 در کنار این پردازنده مرکزی نصب شده تا IdeaPad gaming 3-15IHU6 بتواند بازی‌ها را به طور قابل قبولی اجرا کند.

برند لنوو برای IdeaPad gaming 3-15IHU68 گیگابایت رم DDR4 در نظر گرفته که با چنین قیمتی کاملا منطقی است. همچنین در سری آیدیا پد گیمینگ 3 لنوو امکان ارتقاء رم را نیز خواهید داشت. همچنین حافظه ذخیره سازی فقط 512 گیگابایت و از نوع SSD است. ناگفته نماند که این مدل دارای ویندوز 11 اورجینال و قابلیت‌هایی مانند نور پس زمینه کیبورد، بلندگو استریو و صفحه نمایش IPS FHD است.

f4ea4580dc6552b04f320b28a063127b 300x300 - خرید بهترین لپ تاپ گیمینگ|معرفی بهترین لپ تاپ گیمینگ 2023

لپ تاپ 15.6 اینچی لنوو مدل IdeaPad gaming 3-15IHU6

  • سری پردازنده: Core i5
  • ظرفیت حافظه RAM: هشت گیگابایت
  • ظرفیت حافظه داخلی: 256 گیگابایت
  • سازنده پردازنده گرافیکی: NVIDIA
  • دقت صفحه نمایش: Full HD| 1920 x1080
  • طبقه‌بندی: مخصوص بازی ، کاربری مالتی‌مدیا ، کاربری عمومی
  • ویژگی بیشتر
خرید محصول

لپ تاپ گیمینگ 15.6 اینچی لنوو مدل IdeaPad Gaming 3 15IMH05 I5 10300H

IdeaPad Gaming 3 15IMH05 I5 10300H - خرید بهترین لپ تاپ گیمینگ|معرفی بهترین لپ تاپ گیمینگ 2023
بهترین لپ تاپ گیمینگ تا 25 میلیون

مدل IdeaPad Gaming 3 15IMH05 یکی دیگر از محصولات مناسب برای کسانی است که قصد خرید لپ تاپ گیمینگ ارزان را دارند. این مدل دارای یک پردازنده اینتل Core i5 10300H است که می‌تواند با فرکانس پایه 2.5 گیگاهرتز کار کند. همچنین این پردازنده در حالت بوست به فرکانس 4.5 گیگاهرتزی می‌رسد و دارای 8 مگابایت حافظه کش است.

در قلب IdeaPad Gaming 3 15IMH05 یک چیپ گرافیکی GTX 1650ti قرار گرفته که 4 گیگابایت حافظه اختصاصی را در اختیار گیمر می‌گذارد. البته که با وجود یک پردازنده نسل دهم i5 اینتل و گرافیک GTX پایین رده نمی‌توان انتظار داشت که این لپ تاپ بازی‌های سنگین را در حداکثر تنظیمات گرافیکی و بیشترین رزولوشن ممکن اجرا کند.

صفحه نمایش IdeaPad Gaming 3 15IMH05 از نوع IPS است که می‌تواند تصاویر را با رزولوشن FHD و نرخ بروزرسانی 60 هرتزی نمایش دهد. همچنین این صفحه نمایش از نوع مات است و در بالای آن وبکم قرار دارد. در نهایت باید بدانید که این لپ تاپ دارای 512 گیگابایت فضای ذخیره‌سازی از نوع SSD بوده و با 8 گیگابایت رم DDR4 را در اختیارتان می‌گذارد.

دیدین مشخصات تکمیلی و خرید لپ تاپ گیمینگ لنوو

بهترین لپ تاپ گیمینگ تا 30 میلیون تومان (میان‌رده)

The best gaming laptop up to 30 million - خرید بهترین لپ تاپ گیمینگ|معرفی بهترین لپ تاپ گیمینگ 2023
بهترین لپ تاپ گیمینگ تا 30 میلیون تومان

در صورتی که بودجه خود را برای خرید بهترین لپ تاپ گیمینگ به 30 میلیون افزایش دهید، می‌توانید گزینه‌های جذاب‌تری را برای خرید انتخاب کنید. برای مثال لپ تاپ‌هایی در این رده قیمتی وجود دارند که دارای پردازنده نسل یازدهم اینتل Core i7 را دید. همچنین با فراهم کردن بودجه 30 میلیونی می‌توانید چیپ‌های گرافیکی RTX نسل سوم را به دست بیاورید. البته دقت داشته باشید که گرافیک‌هایی مانند RTX 3050 از نوع میان رده بوده و توانایی اجرای بازی با رزولوشن 4k و فریم ریت بالا را ندارد.

نکته مثبت دیگری که در این محدوده قیمت لپ تاپ‌های گیمینگ وجود دارد، استفاده از حافظه‌های هیبریدی است. یعنی شما می‌توانید از حافظه‌های SSD و HDD به صورت همزمان استفاده کنید. البته که دیگر مشخصات فنی مانند میزان رم و حافظه ذخیره ‌سازی با توجه به قیمت و مدل متفاوت خواهند بود.

در نهایت باید بدانید که لپ تاپ‌های گیمینگ تا 30 میلیون از صفحه FHD برخوردار هستند، اما نرخ بروزرسانی بالاتر از 60 هرتز را در اختیارتان می‌گذارند. در ادامه نیز با بهترین لپ تاپ‌های گیمینگ ارزان تا سقف 30 میلیون تومان آشنا خواهید شد.

لپ تاپ 15.6 اینچی لنوو مدل IdeaPad Gaming 3 15IHU6-i

IdeaPad Gaming 3 15IHU6 i - خرید بهترین لپ تاپ گیمینگ|معرفی بهترین لپ تاپ گیمینگ 2023

جالب است بدانید که لنوو لپ تاپ‌های آیدیا پد گیمینگ 3 را فقط به CPU اینتل Core i5 عرضه نمی‌کند. بلکه در این سری با پرداخت اندکی بیشتر می‌توانید یک لپ تاپ گیمینگ با پردازنده Core i7 11370H را با 4 هسته پردازشی، سرعت کلاک 2.8 گیگاهرتز و حافظه کش 12 مگابایتی خریداری کنید. در صورتی که می‌خواهید به یک لپ تاپ میان رده اما با پردازنده‌ای جدید برسید، IdeaPad Gaming 3 15IHU6-i بهترین انتخاب برای شما خواهند بود.

این لپ تاپ دارای یک کارت گرافیک GTX 1650ti است که می‌تواند 4 گیگابایت حافظه اختصاصی از نوع GDDR6 را در اختیارتان بگذارد. همچنین رم 8 گیگابایتی DDR4 با سرعت 3200 مگاهرتزی نیز به پردازنده نسل یازده برای پردازش‌ها کمک می‌کند.

از دیگر ویژگی‌های قابل توجهی که در IdeaPad Gaming 3 15IHU6-i وجود دارد، حافظه هیبریدی شامل 256 گیگابایت SSD و 1 ترابایت HDD است. صفحه نمایش نیز از نوع IPS با رزولوشن 1080*1920 انتخاب شده که نرخ بروزرسانی 120 هرتزی و روشنایی 250 nits دارد. دور تا دور بدنه پلاستیکی لپ تاپ نیز دنیایی از ورودی‌ها و خروجی‌ها با تکنولوژی‌های جدید گنجانده شده است.

f4ea4580dc6552b04f320b28a063127b 300x300 - خرید بهترین لپ تاپ گیمینگ|معرفی بهترین لپ تاپ گیمینگ 2023

لپ تاپ 15.6 اینچی لنوو مدل IdeaPad gaming 3-15IHU6

  • سری پردازنده: Core i5
  • ظرفیت حافظه RAM: هشت گیگابایت
  • ظرفیت حافظه داخلی: 256 گیگابایت
  • سازنده پردازنده گرافیکی: NVIDIA
  • دقت صفحه نمایش: Full HD| 1920 x1080
  • طبقه‌بندی: مخصوص بازی ، کاربری مالتی‌مدیا ، کاربری عمومی
  • ویژگی بیشتر
خرید محصول

لپ تاپ 17.3 اینچی ایسوس مدل TUF Gaming F17 FX706HE-211.tm17

TUF Gaming F17 FX706HE 211.tm17 - خرید بهترین لپ تاپ گیمینگ|معرفی بهترین لپ تاپ گیمینگ 2023

برای خرید بهترین لپ تاپ گیمینگ ارزان با برند ایسوس باید سری TUF ای برند را انتخاب کنید. این سری از محصولات برند ایسوس دارای بدنه‌ای تمام پلاستیکی بوده و از زبان طراحی جذابی پیدا می‌کنند. بدون شک مدل TUF Gaming F17 FX706HE-211.tm17 از بهترین گزینه‌ها برای افرادی است که به دنبال صفحه نمایش بزرگ هستند.

صفحه نمایش 17.3 اینچی با رزولوشن FHD لپ تاپ با روکش مات پوشانده شده و نرخ بروزرسانی 144 هرتزی را در اختیار مصرف کننده می‌گذارد. همچنین پنل صفحه نمایش از نوع IPS است که باعث بهبود شرایط نمایش رنگ‌ها و کنتراست تصویر می‌شود.

در بدنه پلاستیکی TUF Gaming F17 FX706HE-211.tm17 یک پردازنده Core i5 11260H قرار دارد. این پردازنده در فرکانس 2.6 تا 4.4 گیگاهرتز کار می‌کند و 12 مگابایت حافظه کش دارد. همچنین پردازنده لپ تاپ TUF Gaming F17 FX706HE-211.tm17 دارای 8 گیگابایت حافظه رم DDR4 است. ناگفته نماند که فرکانس رم 3200 مگاهرتز بوده و می‌توان آن را ارتقاء داد.

لپ تاپ TUF Gaming F17 FX706HE-211.tm17 برای اجرا کردن بازی‌های سنگین از چیپ RTX 3050ti استفاده می‌کند که از مزایای مهم این محصول به حساب می‌آید. همچنین این چیپ جزو جدیدترین گرافیک‌های میان‌رده انویدیا بوده و 4 گیگ حافظه GDDR6 اختصاصی دارد.

b8bd66e08fd65b6cfc7db62c421f6ae5 300x300 - خرید بهترین لپ تاپ گیمینگ|معرفی بهترین لپ تاپ گیمینگ 2023

لپ تاپ 17.3 اینچی ایسوس مدل TUF Gaming F17 FX706HE-AA

  • سری پردازنده: Core i5
  • ظرفیت حافظه RAM: 16 گیگابایت
  • ظرفیت حافظه داخلی: 512 گیگابایت
  • سازنده پردازنده گرافیکی: NVIDIA
  • دقت صفحه نمایش: 1080 × 1920 پیکسل - Full HD
  • طبقه‌بندی: مخصوص بازی ، کاربری عمومی
  • ویژگی بیشتر
خرید محصول

لپ تاپ 15.6 اینچی ایسوس مدل TUF Gaming F15 FX506LH-US53

TUF Gaming F15 FX506LH US53 - خرید بهترین لپ تاپ گیمینگ|معرفی بهترین لپ تاپ گیمینگ 2023

اگر به دنبال خرید بهترین لپ تاپ گیمینگ با ابعاد 15.6 اینچی و برند ایسوس هستید، بهتر است به مدل TUF Gaming F15 FX506LH-US53 نگاهی بیاندازید. این مدل یکی از بهترین گزینه‌های خرید در محدوده قیمت لپ تاپ‌های گیمینگ زیر 30 میلیون است که پردازنده نسل دهم Core i5 10300H دارد. این پردازنده دارای 4 هسته پردازشی است و می‌تواند تا فرکانس کاری 4.5 گیگاهرتز کار کند.

شرکت ایسوس برای مدل TUF Gaming F15 FX506LH-US53 کارت گرافیک GTX 1650 را در نظر گرفته که از نوع 128 بیتی بوده و دارای 4 گیگابایت حافظه اختصاصی GDDR6 است. همچنین رم 8 گیگابایتی 2933 مگاهرتزی به پردازنده مرکزی کمک می‌کند تا دستورات را در زمان کمتری انجام دهد.

از دیگر ویژگی‌های لپ تاپ TUF Gaming F15 FX506LH-US53 می‌توان به صفحه نمایش FHD با رفرش ریت 60 هرتزی اشاره کرد. ناگفته نماند که لپ تاپ دارای 512 گیگابایت حافظه SSD است و تنوع بالایی از پورت‌ها را در اختیار کاربر می‌گذارد.

2c1296dd3ee54d4871f3e0be3d2119ba 300x300 - خرید بهترین لپ تاپ گیمینگ|معرفی بهترین لپ تاپ گیمینگ 2023

لپ تاپ 15.6 اینچی ایسوس مدل TUF Gaming F15 FX506LH-BA

  • سری پردازنده: Core i5
  • ظرفیت حافظه RAM: 16 گیگابایت
  • ظرفیت حافظه داخلی: 512 گیگابایت
  • سازنده پردازنده گرافیکی: NVIDIA
  • دقت صفحه نمایش: 1080 × 1920 پیکسل - Full HD
  • طبقه‌بندی: مخصوص بازی ، کاربری مالتی‌مدیا ، کاربری عمومی
  • ویژگی بیشتر
خرید محصول

لپ تاپ 15.6 اینچی لنوو مدل IdeaPad Gaming 3 15ARH05 – AA

IdeaPad Gaming 3 15ARH05 – AA - خرید بهترین لپ تاپ گیمینگ|معرفی بهترین لپ تاپ گیمینگ 2023

شرکت لنوو سعی کرده تا با ارائه مدل IdeaPad Gaming 3 15ARH05 – AA یک لپ تاپ با پردازنده رایزن 7 و قیمتی مناسب را به دست مصرف کننده برساند. این لپ تاپ دارای پردازنده Ryzen 7 4800H است که جزو پردازنده‌های قدرتمند لپ تاپی محسوب می‌شود. همچنین در IdeaPad Gaming 3 15ARH05 – AA پردازنده گرافیکی GTX 1650ti استفاده شده که 4 گیگابایت حافظه GDDR6 دارد.

صفحه نمایش IdeaPad Gaming 3 15ARH05 – AA مانند سایر مدل‌های این سری IPS  با رزولوشن FHD است، اما نرخ بروزرسانی 120 هرتزی را ارائه می‌کند. همچنین رم 8 گیگابایتی DDR4 با فرکانس 3200 مگاهرتز در لپ تاپ گنجانده شده تا پردازنده رایزن با راحتی وظایفش را انجام دهد. وجود پورت‌های USB نسخه 3.2، بلندگوهای دالبی، حافظه SSD با ظرفیت 512 ترابایت نیز از دیگر ویژگی‌های این مدل هستند.

919729b005438afe8b95c701b220c4d9 300x300 - خرید بهترین لپ تاپ گیمینگ|معرفی بهترین لپ تاپ گیمینگ 2023

لپ تاپ 15.6 اینچی لنوو مدل IdeaPad Gaming 3 15ARH05 - AA

  • سری پردازنده: Ryzen 7
  • ظرفیت حافظه RAM: 8 گیگابایت
  • ظرفیت حافظه داخلی: یک ترابایت و 512 گیگابایت
  • سازنده پردازنده گرافیکی: NVIDIA
  • دقت صفحه نمایش: 1080 × 1920 پیکسل - Full HD
  • طبقه‌بندی: مخصوص بازی ، کاربری عمومی
  • ویژگی بیشتر
خرید محصول

بهترین لپ تاپ گیمینگ تا 35 میلیون تومان (میان‌رده)

با اینکه دامنه قیمت لپ تاپ‌های گیمینگ میان رده بین 25 تا 35 میلیون است، اما  زمانی که بودجه 35 میلیونی را برای خرید در نظر بگیرید، به گزینه‌های بهتری خرید می‌رسید. همچنین تمامی لپ تاپ‌های در این رنج قیمتی دارای ویژگی‌های ارزشمندی هستند که عبارتند از:

  • استفاده از نسل پردازنده‌های مرکزی و گرافیکی نسل جدید و قدرتمند که باعث افزایش طول عمر مفید کارکرد لپ تاپ می‌شود
  • بدنه با کیفیت‌تر نسبت به مدل‌های اقتصادی و پایین رده
  • امکان خرید سری‌های خاص گیمینگ در برندهای مختلف مانند سری G برند دل یا RoG ایسوس که از کیفیت و عملکرد قابل قبولی برخوردار هستند
  • ارائه مشخصات فنی بهتر در بخش رم، فضای ذخیره سازی و…

با در اختیار داشتن بودجه تا 35 میلیون تومان، برای خرید بهترین لپ تاپ گیمینگ شرایط بهتری خواهید داشت. با این بودجه می‌توانید لپ تاپی با پردازنده‌های Ryzen 7 یا Core i7 و پردازنده گرافیکی RTX 3050 خریداری کنید که توانایی اجرای جدیدترین عنوان‌ها با نهایت تنظیمات گرافیکی را دارد. در ادامه نیز بهترین مدل‌ها موجود با همین رنج قیمتی را به شما معرفی خواهیم کرد.

لپ تاپ 15.6 اینچی ایسوس مدل ROG Strix G15 G513IE-AA

ROG Strix G15 G513IE AA - خرید بهترین لپ تاپ گیمینگ|معرفی بهترین لپ تاپ گیمینگ 2023

بدون شک سری ROG (Republic Of Gamers) ایسوس جزو محبوب‌ترین لپ تاپ‌ها نزد گیمرهاست. اگر شما هم به این سری علاقه دارید و نمی‌خواهید بیش از 35 میلیون برای خرید لپ تاپ گیمینگ هزینه کنید، مدل ROG Strix G15 G513IE-AA بهترین گزینه برای شما خواهد بود. در این لپ تاپ از یک پردازنده Ryzen 7 4800H استفاده شده که در کنار 16 گیگ حافظه رم DDR4 مشغول به کار است. با وجود چنین شرایطی لپ تاپ هیچ مشکلی برای پردازش‌های سنگین نخواهد داشت.

خوشبختانه برند ایسوس در مدل ROG Strix G15 G513IE-AA از گرافیک RTX 3050ti استفاده کرده که با 4 گیگ حافظه اختصاصی بازی‌های جدید را به راحتی اجرا می‌کند. همچنین در این مدل یک حافظه 1 ترابایتی SSD گنجانده شده که جزو مزایای بزرگ محصول است.

صفحه نمایش مدل ROG Strix G15 G513IE-AA از نوع IPS است و تصاویر را با رزولوشن FHD به شما نمایش می‌دهد. همچنین این صفحه نمایش جذاب با نرخ بروزرسانی 144 هرتزی تصاویر را به روان‌ترین شکل ممکن نمایش خواهد داد. در دور بدنه نیز انواع پورت‌های USB دیده شده و کیبورد با نور پس زمینه RGB خودنمایی می‌کند.

3349582005a91dd0d3c9c520363fd6ed 300x300 - خرید بهترین لپ تاپ گیمینگ|معرفی بهترین لپ تاپ گیمینگ 2023

لپ تاپ 15.6 اینچی ایسوس مدل ROG Strix G15 G513IE-AA

  • سری پردازنده: Ryzen 7
  • ظرفیت حافظه RAM: 16 گیگابایت
  • ظرفیت حافظه داخلی: یک ترابایت
  • سازنده پردازنده گرافیکی: NVIDIA
  • دقت صفحه نمایش: 1080 × 1920 پیکسل - Full HD
  • طبقه‌بندی: مخصوص بازی ، کاربری عمومی
  • ویژگی بیشتر
خرید محصول

لپ تاپ 15.6 اینچی ایسر مدل Nitro 5 AN515-57-76ua

Nitro 5 AN515 57 76ua - خرید بهترین لپ تاپ گیمینگ|معرفی بهترین لپ تاپ گیمینگ 2023

قطعا برای خرید بهترین لپ تاپ گیمینگ باید Nitro 5 AN515-57-76ua را هم در نظر داشت. این لپ تاپ از یک پردازنده نسل یازدهم اینتل Core i7 استفاده می‎کند که دارای 8 هسته پردازشی واقعی است. همچنین فرکانس این پردازنده تا سقف 4.6 گیگاهرتز بالا می‌رود و 24 مگابایت حافظه کش نیز در اختیار دارد. یعنی این لپ تاپ قرار نیست که به هیچ پردازشی نه بگوید.

از پردازنده Core i7 11800H که بگذریم، به 16 گیگابایت حافظه رم می‌رسیم که سرعت پردازش‌ها را به خوبی بالا می‌برد. همچنین در لپ تاپ از چیپ گرافیکی RTX 3050 استفاده شده تا مصرف کننده با 4 گیگابایت حافظه GDDR6 به بازی‌های گرافیکی سنگین بپردازد.

خوشبختانه صفحه نمایش از نوع IPS است و با روکش مات جلوی بازتاب نور در محیط‌های نورانی را می‌گیرد. همچنین رزولوشن نمایشگر FHD بوده و نرخ بروزرسانی نیز 144 هرتز است. در نهایت باید بدانید که این لپ تاپ یک ترابایت حافظه SSD دارد که قطعا مزیت بزرگی برای ذخیره اطلاعات خواهد بود.

91ccbf714d0d5acd3adae5a02b0a3119 300x300 - خرید بهترین لپ تاپ گیمینگ|معرفی بهترین لپ تاپ گیمینگ 2023

لپ تاپ 15.6 اینچی ایسر مدل Nitro 5 AN515-57-76ua

  • سری پردازنده: Core i7
  • ظرفیت حافظه RAM: 16 گیگابایت
  • ظرفیت حافظه داخلی: یک ترابایت
  • سازنده پردازنده گرافیکی: NVIDIA
  • دقت صفحه نمایش: 1080 × 1920 پیکسل - Full HD
  • طبقه‌بندی: مخصوص بازی ، کاربری مالتی‌مدیا ، کاربری صنعتی ، کاربری عمومی
  • ویژگی بیشتر
خرید محصول

لپ تاپ 15.6 اینچی اچ‌پی مدل Pavilion Gaming 15-EC1046NR

Pavilion Gaming 15 EC1046NR 1 - خرید بهترین لپ تاپ گیمینگ|معرفی بهترین لپ تاپ گیمینگ 2023

جالب است بدانید که برای خرید بهترین لپ تاپ گیمینگ می‌توانید از محصولات برند HP نیز کمک بگیرید. مدل Pavilion Gaming 15-EC1046NR یکی از بهترین لپ تاپ‌های گیمینگ با پردازنده Ryzen 7 4800H است که از پس تمامی پردازش‌های سنگین بر می‌آید. این پردازنده دارای فرکانس کاری پایه 2.9 گیگاهرتز بوده و در حالت بوست نیز به فرکانس 4.2 گیگاهرتز می‌رسد.

نکته مثبت بزرگی که در این لپ تاپ وجود دارد، چیپ گرافیکی GTX 1660ti با طراحی Max-Q است. یعنی چیپ در فضای کمتری می‌تواند 6 گیگابایت حافظه اختصاصی از نوع GDDR6 را در اختیارتان بگذارد. به همین دلیل لپ تاپ در اجرای بازی‌ها عملکرد بهتری از خود نشان می‌دهد. در کنار این پردازنده و چیپ گرافیکی از 12 گیگابایت رم DDR4 نیز استفاده شده تا مشخصات فنی به حد قابل قبولی برسد.

در نهایت باید بدانید که لپ تاپ 512 گیگابایت حافظه ذخیره‌سازی دارد. صفحه نمایش نیز از نوع IPS انتخاب شده تا تصاویر جذاب‌تر به نمایش در بیایند. رزولوشن صفحه نمایش نیز FHD است و صدای لپ تاپ از دو اسپیکر با کیفیت B&O به گوش می‌رسند. شرکت اچ پی نیز برای نور پس زمینه رنگ سبز را انتخاب کرده تا Pavilion Gaming 15-EC1046NR از نظر ظاهری منحصر به فرد باشد.

1d03b288054abf0fa82d09c232c4d65c 300x300 - خرید بهترین لپ تاپ گیمینگ|معرفی بهترین لپ تاپ گیمینگ 2023

لپ تاپ 15.6 اینچی اچ‌پی مدل Pavilion Gaming 15-EC1046NR

  • سری پردازنده: Ryzen 7
  • ظرفیت حافظه RAM: 12 گیگابایت
  • ظرفیت حافظه داخلی: 512 گیگابایت
  • سازنده پردازنده گرافیکی: NVIDIA
  • دقت صفحه نمایش: 1080 × 1920 پیکسل - Full HD
  • طبقه‌بندی: مخصوص بازی ، کاربری عمومی
  • ویژگی بیشتر
خرید محصول

لپ تاپ 15.6 اینچی ام اس آی مدل GF65 THIN 10SDR

GF65 THIN 10SDR 1 - خرید بهترین لپ تاپ گیمینگ|معرفی بهترین لپ تاپ گیمینگ 2023

زمانی که صحبت از خرید بهترین لپ تاپ گیمینگ می‌شود، باید حتما به محصولات برند MSI هم نگاهی انداخت؛ زیرا این برند مهارت بالایی در تولید لپ تاپ‌های گیمینگ دارد. اگر شما هم به دنبال یک لپ تاپ گیمینگ با برند ام اس ای با قیمت زیر 35 میلیون تومان هستید، باید GF65 THIN 10SDR را در لیست انتخاب‌هایتان قرار دهید.

در این لپ تاپ از یک پردازنده Intel Core i7 10750H استفاده شده که با 16 گیگابایت رم DDR4 مشغول به اجرای دستورات می‌شود. به همین دلیل می‌توان گفت که لپ تاپ از نظر پردازش هیچ مشکلی ندارد. حالا این پردازنده و رم با یک گرافیک GTX 1660ti MAX-Q Design با 6 گیگابایتی ترکیب شده تا بازی‌های نیز به بهترین شکل ممکن اجرا شوند.

در GF65 THIN 10SDR فضای ذخیره‌سازی SSD با 512 گیگابایت وجود دارد که امکان ارتقاء با اسلات M.2 را خواهد داشت. صفحه نمایش نیز از نوع FHD و 144 هرتزی انتخاب شده که در نمایش تصاویر به بهترین شکل ممکن عمل می‌کند. همچنین در این محصول انواع پورت‌ها را در اختیار خواهید داشت.

e7b81994c419e7b8dd81bd4d154ba2a3 300x300 - خرید بهترین لپ تاپ گیمینگ|معرفی بهترین لپ تاپ گیمینگ 2023

لپ تاپ 15.6 اینچی ام اس آی مدل GF65 THIN 10SDR

  • سری پردازنده: Core i7
  • ظرفیت حافظه RAM: 16 گیگابایت
  • ظرفیت حافظه داخلی: 512 گیگابایت
  • سازنده پردازنده گرافیکی: NVIDIA
  • دقت صفحه نمایش: Full HD| 1920 x1080
  • طبقه‌بندی: مخصوص بازی ، کاربری مالتی‌مدیا ، کاربری عمومی
  • ویژگی بیشتر
خرید محصول

لپ تاپ 15.6 اینچی دل مدل G15-5511-081

G15 5511 081 - خرید بهترین لپ تاپ گیمینگ|معرفی بهترین لپ تاپ گیمینگ 2023

لپ تاپ گیمینگ 15.6 اینچی برند دل مدل G15-5511-081 یکی از دستگاه‌هایی است که هر گیمری را راضی می‌کند. در این لپ تاپ از پردازنده نسل یازدهم Core i5 استفاده شده که جزو پردازنده‌های قدرتمند محسوب می‌شود. همچنین این لپ تاپ از 16 گیگابایت رم DDR4 برخوردار است که باعث می‌شود برای پردازش سنگین‌ترین دستورات بتوانید به لپ تاپ خود اطمینان کنید.

برند دل برای مدل G15-5511-081 از چیپ گرافیکی RTX 3050 با 4 گیگابایت حافظه GDDR6 استفاده کرده که توانایی اجرای سنگین‌ترین تصاویر گرافیکی را دارد. همچنین در این لپ تاپ از 512 گیگ حافظه ذخیره‌سازی SSD استفاده شده که به راحتی قابل افزایش خواهد بود.

با اینکه بدنه G15-5511-081 پلاستیکی است، اما به هیچ عنوان حس یک کالای بی‌کیفیت را به مصرف کننده نمی‌دهد. همچنین پورت‌های پاور، HDMI، یک پورت USB و RJ45 در پشت بدنه قرار گرفته است. در نهایت باید بدانید که این لپ تاپ نمایشگر IPS با رزولوشن FHD و نرخ بروزرسانی 120 هرتز دارد.

1628935e9358f4112dc13ff8a0ec1b2a 300x300 - خرید بهترین لپ تاپ گیمینگ|معرفی بهترین لپ تاپ گیمینگ 2023

لپ تاپ 15.6 اینچی دل مدل G15-5511-081

  • سری پردازنده: Core i5
  • ظرفیت حافظه RAM: 16 گیگابایت
  • ظرفیت حافظه داخلی: 512 گیگابایت
  • سازنده پردازنده گرافیکی: NVIDIA
  • دقت صفحه نمایش: 1080 × 1920 پیکسل - Full HD
  • طبقه‌بندی: مخصوص بازی ، کاربری مالتی‌مدیا ، کاربری عمومی
  • ویژگی بیشتر
خرید محصول

بهترین لپ تاپ گیمینگ تا 40 میلیون تومان (بالارده)

The best gaming laptop up to 40 million Tomans 1 - خرید بهترین لپ تاپ گیمینگ|معرفی بهترین لپ تاپ گیمینگ 2023

برخی مشتریان هستند که به دنبال خرید لپ تاپ گیمینگ ارزان نیستند؛ زیرا می‌خواهند با پرداخت مبالغ بالاتر به لپ تاپ‌هایی با مشخصات فنی قوی دست پیدا کنند. اگر شما هم جزو همین افراد هستید و به دنبال یک لپ تاپ گیمینگ بالارده می‌گردید، باید 40 میلیون تومان برای خریدتان کنار بگذارید.

به طور کلی لپ تاپ‌هایی که در دسته‌بندی بالارده قرار می‌گیرند، دارای پردازنده‌های نسل جدید و سری‌های بروز پردازشگر گرافیکی هستند. همچنین در چنین لپ تاپ‌هایی می‌توان ویژگی‌های منحصر به فردی مانند نور پس زمینه RGB، سیستم خنک کننده حرفه‌ای و دیگر ویژگی‌های مشابه را دید. با وجود چنین شرایطی لپ تاپ شرایط ایده‌آل و مزایایی را برای کاربر ایجاد می‌کند که مهم‌ترین آن‌ها به شرح زیر است:

  • اجرای جدیدترین عنوان‌ها با بیشترین تنظیمات گرافیکی
  • توانایی کار در شرایط سخت و انجام سنگین‌ترین دستورات
  • تصویر و صدای با کیفیت به خاطر استفاده از قطعات و تکنولوژی‌های سطح بالا

توجه داشته باشید برای خرید بهترین لپ تاپ گیمینگ بالارده باید بودجه حداقل 40 میلیون تومانی را در نظر بگیرید. همچنین با این بودجه چند مدل لپ تاپ گیمینگ را در اختیار خواهید داشت که در ادامه این بخش با آن‌ها آشنا خواهید شد.

لپ تاپ 15.6 اینچی ایسوس مدل zenbook flip 15 q528eh

zenbook flip 15 q528eh - خرید بهترین لپ تاپ گیمینگ|معرفی بهترین لپ تاپ گیمینگ 2023

لپ تاپ 15.6 اینچی ایسوس مدل zenbook flip 15 q528eh یکی از خاص‌ترین دستگاه‌های موجود در بازار است. این مدل جزو لپ تاپ‌های تبدیل‌پذیر است که توانایی تبدیل شدن به تبلت را دارد. همچنین بدنه محصول از جنس فلز بوده و با استاندارد نظامی MIL-STD-810G ساخته شده است. به همین دلیل لپ تاپ فقط 1.8 کیلوگرم وزن و 19.9 میلیمتر ضخامت دارد.

در دل این بدنه فلزی جان سخت یک پردازنده Core i7 1165G7 قرار گرفته که با 16 گیگابایت رم DDR4 دستورات شما را انجام می‌دهد. همچنین از پردازشگر گرافیکی 1650 با طراحی MAX-Q در zenbook flip 15 q528eh استفاده شده که 4 گیگابایت حافظه اختصاصی را در اختیارتان می‌گذارد. البته با این مشخصات فنی لپ تاپ در اجرای بازی‌های سنگین اندکی ضعف نشان خواهد داد.

شرکت ایسوس برای مدل zenbook flip 15 q528eh یک صفحه نمایش لمسی 15.6 اینچی با تکنولوژی Nano Edge در نظر گرفته است. همچنین این صفحه نمایش دارای رزولوشن FHD بوده و به خاطر پنل IPS تصاویر را با رنگ‌های طبیعی و شفاف نمایش می‌دهد. ناگفته نماند که لپ تاپ دارای پورت‌های کامل، کیبورد با نور پس زمینه و 512 گیگابایت حافظه از نوع SSD است.

87675ae113628d85a8d64d19a9b4478f 300x300 - خرید بهترین لپ تاپ گیمینگ|معرفی بهترین لپ تاپ گیمینگ 2023

لپ تاپ 15.6 اینچی ایسوس مدل zenbook flip 15 q528eh

  • سری پردازنده: Core i7
  • ظرفیت حافظه RAM: 16 گیگابایت
  • ظرفیت حافظه داخلی: 512 گیگابایت
  • سازنده پردازنده گرافیکی: NVIDIA
  • دقت صفحه نمایش: 1080 × 1920 پیکسل - Full HD
  • طبقه‌بندی: مخصوص بازی ، تبدیل‌پذیر ، کاربری مالتی‌مدیا ، کاربری عمومی
  • ویژگی بیشتر
خرید محصول

لپ تاپ 15.6 اینچی لنوو مدل Legion 5-JD

Legion 5 JD - خرید بهترین لپ تاپ گیمینگ|معرفی بهترین لپ تاپ گیمینگ 2023

استفاده از پردازنده Ryzen 7 نسل پنجم، گرافیک RTX 3050ti لپ تاپ لنوو مدل Legion 5-JD را به یکی از ایده‌آل‌ترین گزینه‌ها برای خرید بهترین لپ تاپ گیمینگ تبدیل کرده است. این لپ تاپ با پردازنده 8 هسته‌ای و سرعت کلاک پایه 3.2 گیگاهرتز تمامی دستورات را در کمترین زمان ممکن انجام می‌دهد. همچنین 16 گیگابایت رم DDR4 در Legion 5-JD وجود دارد که تا 32 گیگابایت قابل افزایش است.

از دیگر مزیت‌های محصول گرافیک RTX 3050ti است که با 4 گیگابایت حافظه GDDR6 از پس اجرای تمامی بازی‌ها برمی‌آید. همچنین نمایشگر FHD لپ تاپ دارای نرخ بروزرسانی 165 هرتزی است که به روان اجرا شدن بازی‌ها به خوبی کمک خواهد کرد. البته که 1 ترابایت فضای ذخیره‌سازی SSD در Legion 5-JD وجود دارد تا برای نصب این بازی‌های سنگین محدودیتی وجود نداشته باشد.

بدنه Legion 5-JD از جنس پلاستیک ساخته شده که کیفیت قابل قبولی دارد. همچنین طراحی مینیمالی در بدنه این لپ تاپ دیده می‌شود که با سایر لپ تاپ‌های گیمینگ پر زرق و برق متفاوت است. ناگفته نماند که در این بدنه ساده و پورت‌های USB تایپ ای و سی نسخه 3، اترنت و… در دسترس هستند.

5cf6195934acf4cfd9e074a9a2e911cc 300x300 - خرید بهترین لپ تاپ گیمینگ|معرفی بهترین لپ تاپ گیمینگ 2023

لپ تاپ 15.6 اینچی لنوو مدل Legion 5-JD

  • سری پردازنده: Ryzen 7
  • ظرفیت حافظه RAM: 16 گیگابایت
  • ظرفیت حافظه داخلی: یک ترابایت
  • سازنده پردازنده گرافیکی: NVIDIA
  • دقت صفحه نمایش: 1080 × 1920 پیکسل - Full HD
  • طبقه‌بندی: مخصوص بازی ، کاربری عمومی
  • ویژگی بیشتر
خرید محصول

لپ تاپ 15.6 اینچی لنوو مدل Legion 5-PB

Legion 5 PB - خرید بهترین لپ تاپ گیمینگ|معرفی بهترین لپ تاپ گیمینگ 2023

اگر مشخصات فنی لیجن 5 سری JD شما را به وجد آورده است، اما پردازنده‌های AMD را چندان نمی‌پسندید، می‌توانید مدل Legion 5-PB را خریداری کنید. این مدل دارای پردازنده Core i7 11800H است که 8 هسته پردازشی را در اختیارتان می‌گذارد. همچنین این پردازنده با یک رم 16 گیگابایتی و گرافیک RTX 3050ti همراه شده تا Legion 5-PB شما را تجربه خرید بهترین لپ تاپ گیمینگ برساند.

البته توجه داشته باشید که برخلاف مدل JD فقط 512 گیگابایت حافظه SSD دارد. به همین دلیل شاید اندکی نصب بازی‌های گرافیکی حجیم برای شما مشکل شود. صفحه نمایش نیز دارای رزولوشن FHD است و مانند مدل قبلی پوشش مات دارد. همچنین باید بدانید مدل Legion 5-PB دارای طراحی کامل مشابه با نسخه JD بوده و فقط از نظر پردازنده و حافظه داخلی متفاوت است.

لپ تاپ 17.3 اینچی ایسوس مدل TUF Gaming FX706HEB-HX126

TUF Gaming FX706HEB HX126 - خرید بهترین لپ تاپ گیمینگ|معرفی بهترین لپ تاپ گیمینگ 2023

شاید لپ تاپ TUF Gaming FX706HEB-HX126 در سری اقتصادی برند ایسوس قرار بگیرند، اما مشخصاتی در حد و اندازه یک لپ تاپ گیمینگ قدرتمند را با قیمتی مناسب در اختیار مصرف کننده می‌گذارد. به همین دلیل اگر به دنبال خرید لپ تاپ گیمینگ ارزان اما قوی هستید، بهتر است که به این مدل از برند ایسوس توجه ویژه‌ای داشته باشید.

مدل TUF Gaming FX706HEB-HX126 دارای پردازنده نسل یازدهم Core i7 است که 8 هسته پردازشی با حداکثر کلاک 4.6 گیگاهرتز دارد. همچنین رم 16 گیگابایتی DDR4 با فرکانس 3200 مگاهرتز برای این مدل در نظر گرفته شده که به راحتی تا 32 گیگابایت بیشتر می‌شود. حافظه SSD یک ترابایتی لپ تاپ هم تا 2 ترابایت قابل ارتقاء است.

پردازشگر گرافیکی RTX 3050ti می‌تواند که بازی‌های روز دنیا را با فریم ریت قابل قبولی روی صفحه نمایش 17.3 اینچی FHD این لپ تاپ به خوبی نمایش دهد. همچنین نرخ بروزرسانی 144 هرتزی صفحه نمایش به نرم‌تر شدن حرکت تصاویر کمک محصوصی خواهد کرد. ناگفته نماند که TUF Gaming FX706HEB-HX126 ویژگی‌هایی مانند کیبورد با نور پس زمینه، تنوع بالای پورت و صفحه نمایش مات را نیز دارد.

948b9aea87523028473ec0df2e5fe0ad 300x300 - خرید بهترین لپ تاپ گیمینگ|معرفی بهترین لپ تاپ گیمینگ 2023

لپ تاپ 17.3 اینچی ایسوس مدل TUF Gaming FX706HEB-HX126

  • سری پردازنده: Core i7
  • ظرفیت حافظه RAM: 16 گیگابایت
  • ظرفیت حافظه داخلی: یک ترابایت
  • سازنده پردازنده گرافیکی: NVIDIA
  • دقت صفحه نمایش: 1080 × 1920 پیکسل - Full HD
  • طبقه‌بندی: مخصوص بازی ، کاربری مالتی‌مدیا ، کاربری عمومی
  • ویژگی بیشتر
خرید محصول

بهترین لپ تاپ گیمینگ تا 60 میلیون تومان (بالارده)

The best gaming laptop up to 60 million Tomans - خرید بهترین لپ تاپ گیمینگ|معرفی بهترین لپ تاپ گیمینگ 2023

جایی که صحبت از قیمت لپ تاپ‌های گیمینگ بالارده می‌شود، افراد زیادی شگفته زده خواهند شد. اما گیمرهایی که برای خرید بهترین لپ تاپ گیمینگ بالارده بودجه 60 میلیونی را در نظر می‌گیرند، شگفتی واقعی را حس خواهند کرد؛ زیرا می‌دانند قرار است که به لپ تاپی قدرتمند برسند.

بدون شک لپ تاپ‌های بالارده گیمینگ برای اجرا کردن بازی‌ها به مصرف کننده نه نمی‌گویند. این دسته از لپ تاپ‌ها دارای گرافیک‌ها و پردازنده‌های قدرتمند بوده و قابلیت‌های جذابی مانند صفحه نمایش با رزولوشن QHD، سیستم نورپردازی RGB، اسپیکرهای با کیفیت و لیست کاملی از پورت‌ها مجهز هستند.

سخت افزار لپ تاپ‌های گیمینگ شرایطی را ایجاد می‌کنند که تا چند سال نیازی به بررسی سیستم مورد نیاز بازی‌ها نداشته باشید. البته که برای رسیدن به این سخت افزارهای قدرتمند باید مبلغ قابل توجهی بپردازید. به همین دلیل باید در انتخاب دستگاه مورد نظرتان نهایت دقت را به خرید دهید تا از زیان‌های مالی سنگین جلوگیری کنید.

لپ تاپ 15.6 اینچی ایسوس مدل ROG Strix G15 G512LW-BA

ROG Strix G15 G512LW BA - خرید بهترین لپ تاپ گیمینگ|معرفی بهترین لپ تاپ گیمینگ 2023

لپ تاپ ROG Strix G15 G512LW-BA یکی دیگر از شاهکارهای برند ایسوس در سری ROG است که مشخصات فنی قابل توجهی دارد. پردازنده این لپ تاپ اینتل Core i7 10750H است که به همراه 32 گیگابایت حافظه رم DDR4 کار می‌کند. به همین دلیل پردازنده برای پردازش دستورات مختلف هیچ گونه محدودیتی را برای شما ایجاد نخواهد کرد.

در دل این لپ تاپ مجهز به کیبورد RGB، گرافیک قدرتمند RTX 2070 با 8 گیگابایت حافظه اختصاصی از نوع GDDR6 جا گرفته است. به لطف این پردازنده قدرتمند بازی‌ها با نرخ بروزرسانی قابل توجهی روی نمایشگر FHD این لپ تاپ به نمایش در می‌آیند. البته که لپ تاپ قدرتمندی مانندROG Strix G15 G512LW-BA تمامی پورت‌ها را با 1 ترابایت حافظه SSD نیز در بدنه خود دارد.

f7723ffd36b465a83e83dd19c3e33421 300x300 - خرید بهترین لپ تاپ گیمینگ|معرفی بهترین لپ تاپ گیمینگ 2023

لپ تاپ 15.6 اینچی ایسوس مدل ROG Strix G15 G512LW-BA

  • سری پردازنده: Core i7
  • ظرفیت حافظه RAM: 32 گیگابایت
  • ظرفیت حافظه داخلی: یک ترابایت
  • سازنده پردازنده گرافیکی: NVIDIA
  • دقت صفحه نمایش: 1080 × 1920 پیکسل - Full HD
  • طبقه‌بندی: کاربری عمومی
  • ویژگی بیشتر
خرید محصول

لپ تاپ 15.6 اینچی ایسوس مدل TUF Dash F15 FX516PR-AB

TUF Dash F15 FX516PR AB - خرید بهترین لپ تاپ گیمینگ|معرفی بهترین لپ تاپ گیمینگ 2023

اگه به دنبال خرید بهترین لپ تاپ گیمینگ با مشخصات فنی منحصر به فرد هستید، TUF Dash F15 FX516PR-AB را از دست ندهید. این مدل از برند ایسوس یک لپ تاپ با حافظه رم 40 گیگابایتی است که با پردازنده نسل یازدهم Core i7 کار می‌کند. به همین دلیل می‌توانید از این لپ تاپ انجام سنگین‌ترین کارهای پردازشی را انتظار داشته باشید.

در TUF Dash F15 FX516PR-AB گرافیک RTX 3070 با 8 گیگابایت حافظه GDDR6 حضور دارد که سنگین‌ترین بازی‌ها یا اجرا تصاویر واقعیت مجازی کار سختی برای آن نیست. همچنین از حافظه SSD یک ترابایتی در لپ تاپ استفاده شده تا برای انتقال یا نگهداری فایل‌های سنگین مشکلی به وجود نیاید. در نهایت تصاویر را روی صفحه نمایش FHD با نرخ بروزرسانی 240 هرتزی به روان‌ترین شکل خواهید دید.

یکی دیگر از قابلیت‌های جالبی که در این لپ تاپ وجود دارد، پورت Thunderbolt 4 است. با استفاده از این پورت می‌توان گرافیک‌های اکسترنال را به دستگاه اضافه کرد. البته که لیست کاملی از پورت‌های USB Type-A، USB Type-C، HDMI و اترنت را می‌توان در بدنه این لپ تاپ دید. ناگفته روی این لپ تاپ ویندوز 10 اورجینال نسخه Home نصب شده است.

ab75f6e240780e65d10b8f72da7cc35a 300x300 - خرید بهترین لپ تاپ گیمینگ|معرفی بهترین لپ تاپ گیمینگ 2023

لپ تاپ 15.6 اینچی ایسوس مدل TUF Dash F15 FX516PR-AB

  • سری پردازنده: Core i7
  • ظرفیت حافظه RAM: 40 گیگابایت
  • ظرفیت حافظه داخلی: یک ترابایت
  • سازنده پردازنده گرافیکی: NVIDIA
  • دقت صفحه نمایش: 1080 × 1920 پیکسل - Full HD
  • طبقه‌بندی: مخصوص بازی ، کاربری عمومی
  • ویژگی بیشتر
خرید محصول

لپ تاپ 15.6 اینچی ایسوس مدل TUF Dash F15 FX516PR-A

TUF Dash F15 FX516PR A - خرید بهترین لپ تاپ گیمینگ|معرفی بهترین لپ تاپ گیمینگ 2023

در صورتی که طراحی بدنه لانه زنبوری شکل سری Tuf ایسوس را می‌پسندید، اما قصد خرید بهترین لپ تاپ گیمینگ بالارده را دارید، باید نگاهی به TUF Dash F15 FX516PR-A بیاندازید. این مدل یکی از لپ تاپ‌های قدرتمند ایسوس است که سخت افزاری قدرتمند را در کنار قیمتی مناسب عرضه می‌کند.

پردازنده مرکزی لپ تاپ اینتل Core i7 11370H است که جزو پردازنده‌های جدید این شرکت محسوب می‌شود. این پردازنده دارای 4 هسته فیزیکی و 4 هسته مجازی است و پردازش‌ها را با فرکانسی بین 3 تا 4.8 گیگاهرتز انجام می‌دهد. همچنین 16 گیگابایت رم DDR روی لپ تاپ نصب شده که به لطف این پردازنده به راحتی تا 64  گیگابایت رم روی TUF Dash F15 FX516PR-A نصب می‌شود.

این لپ تاپ دارای چیپ گرافیکی RTX 3070 با 8 گیگابایت حافظه اختصاصی است که توانایی اجرایی تمامی بازی‌های روز دنیا را دارد. همچین در لپ تاپ 1 ترابایت حافظه SSD، نمایشگر FHD با نرخ بروزرسانی 240  هرتزی، کیبورد با نور پس زمنیه و لیست کاملی از پورت‌ها در دسترس است.

eaa55640d2e2508c57a2d2ddf6238750 300x300 - خرید بهترین لپ تاپ گیمینگ|معرفی بهترین لپ تاپ گیمینگ 2023

لپ تاپ 15.6 اینچی ایسوس مدل TUF Dash F15 FX516PR-A

  • سری پردازنده: Core i7
  • ظرفیت حافظه RAM: 16 گیگابایت
  • ظرفیت حافظه داخلی: یک ترابایت
  • سازنده پردازنده گرافیکی: NVIDIA
  • دقت صفحه نمایش: 1080 × 1920 پیکسل - Full HD
  • طبقه‌بندی: مخصوص بازی ، کاربری عمومی
  • ویژگی بیشتر
خرید محصول

لپ تاپ 14 اینچی ایسوس مدل ROG Zephyrus GA401QM-K2314

ROG Zephyrus GA401QM K2314 - خرید بهترین لپ تاپ گیمینگ|معرفی بهترین لپ تاپ گیمینگ 2023

برای خرید بهترین لپ تاپ گیمینگ تا سقف 60 میلیون تومان با ابعاد مناسب، باید به سراغ ROG Zephyrus GA401QM-K2314 بروید. لپ تاپی از برند خوش نام ایسوس که دارای صفحه نمایش 14 اینچی با رزولوشن 1440*2560 پیکسل یا همان QHD است. صفحه نمایشی با پنل IPS که تصاویر را با جزئیاتی بی‌نظیر و فرکانس 120 هرتزی نمایش می‌دهد.

شرکت ایسوس برای تولید ROG Zephyrus GA401QM-K2314 از قوی‌تری پردازنده رایزن 9 نسل پنجم یعنی Ryzen 9 5900HS استفاده کرده که 8 هسته پردازشی را با حداکثر فرکانس 4.6 گیگاهرتز در اختیار مصرف کننده می‌گذارد. همچنین 16 گیگ رم DDR4 به این پردازنده قدرتمند کمک می‌کنند تا دستورات در کمترین زمان ممکن انجام شوند.

کارت گرافیک RTX 3060 لپ تاپ ROG Zephyrus GA401QM-K2314 با 8 گیگابایت حافظه اختصاصی جدیدترین بازی‌ها را با رزولوشن QHD اجرا می‌کند. همچنین این لپ تاپ جذاب و البته گران قیمت ویژگی‌های ارزشمندی مانند بدنه با کیفیت، حسگر اثر انگشت، 1 ترابایت حافظه SSD، نور پس زمینه و پورت تصویر با پشتیبانی از تکنولوژی G-Sync را دارد.

2c95094f0ac400251acd20517a80c991 300x300 - خرید بهترین لپ تاپ گیمینگ|معرفی بهترین لپ تاپ گیمینگ 2023

لپ تاپ 14 اینچی ایسوس مدل ROG Zephyrus GA401QM-K2314

  • سری پردازنده: Ryzen 9
  • ظرفیت حافظه RAM: 16 گیگابایت
  • ظرفیت حافظه داخلی: یک ترابایت
  • سازنده پردازنده گرافیکی: NVIDIA
  • دقت صفحه نمایش: 1440 × 2560 پیکسل
  • طبقه‌بندی: کاربری عمومی
  • ویژگی بیشتر
خرید محصول

لپ تاپ 15.6 ایسوس مدل ROG Strix G15 G512LW-BB

ROG Strix G15 G512LW BB - خرید بهترین لپ تاپ گیمینگ|معرفی بهترین لپ تاپ گیمینگ 2023

بدون شک افراد زیادی خرید بهترین لپ تاپ گیمینگ را در صورتی درست می‌دانند که آن‌ها را به جمهوری گیمرهای برند ایسوس یا همان ROG اضافه کند. اگر شما هم جزو همین افراد هستید، مدل ROG Strix G15 G512LW-BB را خریداری کنید. این لپ تاپ یکی از قوی‌ترین لپ تاپ‌های سری ROG است که مشخصات فنی کافی برای تجربه کردن سنگین‌ترین بازی‌ها را در اختیارتان می‌گذارد.

لپ تاپ ROG Strix G15 G512LW-BB دارای یک پردازنده اینتل نسل دهم Core i7 با 8 هسته پردازشی است که فرکانس کاری شگفت انگیز حداکثر 5 گیگاهرتزی دارد. رم 32 گیگابایتی DDR4 لپ تاپ نیز سرعت انجام پردازش‌های پردازنده را به طور قابل توجهی افزایش می‌دهد. همچنین در این لپ تاپ نیازی نیست که نگران حافظه ذخیره‌سازی باشید؛ زیرا 2 ترابایت فضای ذخیره‌سازی از نوع SSD در اختیار خواهید داشت.

شاید تصور کنید که پردازنده گرافیکی RTX 2070 اندکی برای این پردازنده و مقدار رم ضعیف به نظر برسد، اما باید بدانید ROG Strix G15 G512LW-BB با 8 گیگابایت حافظه Vram از پس تمامی بازی‌ها بر می‌آید. همچین لپ تاپ دارای صفحه نمایش FHD است تا از دیدن بازی‌های گرافیکی جذاب نهایت لذت را ببرید. در نهایت باید بدانید که کیبورد RGB در لپ تاپ گنجانده شده تا زیبایی لپ تاپ به حداکثر برسد.

7cb2bf928a904092b4d092eff3231a6b 300x300 - خرید بهترین لپ تاپ گیمینگ|معرفی بهترین لپ تاپ گیمینگ 2023

لپ تاپ 15.6 ایسوس مدل ROG Strix G15 G512LW-BB

  • سری پردازنده: Core i7
  • ظرفیت حافظه RAM: 32 گیگابایت
  • ظرفیت حافظه داخلی: دو ترابایت
  • سازنده پردازنده گرافیکی: NVIDIA
  • دقت صفحه نمایش: 1080 × 1920 پیکسل - Full HD
  • طبقه‌بندی: کاربری عمومی
  • ویژگی بیشتر
خرید محصول

لپ تاپ 15.6 اینچی ایسر مدل Predator Helios 300 PH315-54-76

Predator Helios 300 PH315 54 76 - خرید بهترین لپ تاپ گیمینگ|معرفی بهترین لپ تاپ گیمینگ 2023

ایسر نیز با سری پریدیتور (Predator) سعی کرده تا به مشتریانی که قصد خرید بهترین لپ تاپ گیمینگ را دارند، کمک کند. به همین دلیل مدل Predator Helios 300 PH315-54-76 را به بازار فرستاده که از تمامی مشخصات یک لپ تاپ گیمینگ واقعی را دارد.

در این لپ تاپ خوش قیافه از قوی‌ترین پردازنده Core i7 نسل یازدهم استفاده شده که دارای هشت هسته پردازشی، فرکانس بوست 4.6 گیگاهرتزی و 24 مگابایت حافظه کش است. همچنین این لپ تاپ 16 گیگابایت رم DDR4 با فرکانس 3200 مگاهرتز دارد که به بالا رفتن سرعت پردازش‌ها کمک می‌کند. 1 ترابایت حافظه HDD و 512  گیگابایت حافظه SSD نیز به صورت هیبریدی در لپ تاپ قرار گرفته تا برای نگهداری اطلاعات نیز مشکل چندانی نداشته باشید.

پردازنده گرافیکی Predator Helios 300 PH315-54-76 یک چیپ RTX 3060 با 6 گیگابایت حافظه بازی‌های سنگین را روی نمایشگر FHD لپ تاپ با نرخ 144 هرتز اجرا می‌کند. به همین دلیل با خرید این لپ تاپ دیگر مشکلی با لگ یا پرش تصویر نخواهید داشت.

49f95934007ac2843422801bff0e028f 300x300 - خرید بهترین لپ تاپ گیمینگ|معرفی بهترین لپ تاپ گیمینگ 2023

لپ تاپ 15.6 اینچی ایسر مدل Predator Helios 300 PH315-54-76

  • سری پردازنده: Core i7
  • ظرفیت حافظه RAM: 16 گیگابایت
  • ظرفیت حافظه داخلی: یک ترابایت و 512 گیگابایت
  • سازنده پردازنده گرافیکی: NVIDIA
  • دقت صفحه نمایش: 1080 × 1920 پیکسل - Full HD
  • طبقه‌بندی: مخصوص بازی ، کاربری مالتی‌مدیا ، کاربری عمومی
  • ویژگی بیشتر
خرید محصول

لپ تاپ 16.1 اینچی اچ‌پی مدل OMEN 16-b0080TX

OMEN 16 b0080TX 1 - خرید بهترین لپ تاپ گیمینگ|معرفی بهترین لپ تاپ گیمینگ 2023

لپ تاپ OMEN 16-b0080TX جزو شاهکارهای برند اچ پی است که صفحه نمایش فوق العاده جذابی دارد. صفحه نمایشگر این لپ تاپ 16.1 اینچ است و با رزولوشن QHD، نرخ بروزرسانی 165 هرتزی و زمان پاسخگویی 3 میلی ثانیه کار می‌کند. همچنین این نمایشگر مجهز به تکنولوژی G-Sync شده تا بتواند اتصال لپ تاپ به چند نمایشگر و کالیبراسیون تصاویر را راحت کند.

در بدنه زیبای OMEN 16-b0080TX پردازنده Core i7 11800H، چیپ گرافیکی RTX 3060  با 6 گیگابایت حافظه اختصاصی، 16 گیگابایت رم DRR4 و 512 گیگابایت فضای ذخیره سازی‌ وجود دارد. یعنی برای اجرای سنگین‌ترین بازی‌ها برای این لپ تاپ بستر مناسب را خواهید داشت.

22c919446ad09cf7ae0734c60a14b7a9 300x300 - خرید بهترین لپ تاپ گیمینگ|معرفی بهترین لپ تاپ گیمینگ 2023

لپ تاپ 16.1 اینچی اچ‌پی مدل OMEN 16-b0080TX

  • سری پردازنده: Core i7
  • ظرفیت حافظه RAM: 16 گیگابایت
  • ظرفیت حافظه داخلی: 512 گیگابایت
  • سازنده پردازنده گرافیکی: NVIDIA
  • دقت صفحه نمایش: QHD|2560x1440
  • طبقه‌بندی: مخصوص بازی ، کاربری عمومی
  • ویژگی بیشتر
خرید محصول

بهترین لپ تاپ گیمینگ تا 80 میلیون تومان (بالارده)

لپ تاپ 17.3 اینچی ام اس آی مدل GS76 Stealth

GS76 Stealth 1 - خرید بهترین لپ تاپ گیمینگ|معرفی بهترین لپ تاپ گیمینگ 2023

پردازنده اینتل Core i9 نسل یازدهم و گرافیک RTX 3070 هستند که GS76 Stealth با به گزینه‌ای جذاب برای خرید بهترین لپ تاپ گیمینگ تا سقف 80 میلیون تبدیل می‌کنند. این پردازنده و چیپ گرافیکی سرعت پردازش 4.9 گیگاهرتز و 8 گیگابایت حافظه GDDR6 را در اختیار مصرف کننده قرار می‌دهند. به همین دلیل GS76 Stealth توانایی انجام هر کاری را خواهد داشت.

صفحه نمایشگر 17.3 اینچی GS76 Stealth از نوع IPS است و تصاویر را با رزولوشن QHD نمایش می‌دهد. همچنین بلندگوهای Hi-Res برای این لپ تاپ در نظر گرفته شده تا کیفیت صدا و تصویر به بیشترین حد ممکن برسد. البته خود لپ تاپ نیز دارای بدنه‌ای فوق العاده زیبا، باریک و کیبورد با سیستم نوری RGB است. ناگفته نماند که این لپ تاپ گران قیمت سیستم خنک کننده با 3 فن دارد و فضای ذخیره سازی یک ترابایت SSD را در اختیارتان می‌گذارد.

b6dfa3413b50aab7cc4e62a888475424 300x300 - خرید بهترین لپ تاپ گیمینگ|معرفی بهترین لپ تاپ گیمینگ 2023

لپ تاپ 17.3 اینچی ام اس آی مدل GS76 Stealth

  • سری پردازنده: Core i9
  • ظرفیت حافظه RAM: 32 گیگابایت
  • ظرفیت حافظه داخلی: یک ترابایت
  • سازنده پردازنده گرافیکی: NVIDIA
  • دقت صفحه نمایش: QHD|2560x1440
  • طبقه‌بندی: مخصوص بازی ، کاربری مالتی‌مدیا ، کاربری عمومی
  • ویژگی بیشتر
خرید محصول

لپ تاپ 17.3 اینچی ام اس آی مدل GP76 Leopard

GP76 Leopard - خرید بهترین لپ تاپ گیمینگ|معرفی بهترین لپ تاپ گیمینگ 2023

دیگر گزینه‌ای که برای خرید بهترین لپ تاپ گیمینگ تا 80 میلیون تومان در اختیار دارید، GP76 Leopard است. لپ تاپی با پردازنده Core i7 11800H که با 16 گیگابایت رم تمامی دستورات را در زمان کوتاهی اجرا می‌کند. البته این رم تا حداکثر 64 گیگابایت قابلیت ارتقاء دارد. همچنین حافظه ذخیره سازی از نوع SSD با ظرفیت 1 ترابایت انتخاب شده تا شرایط کاربر برای نگهداری و نصب نرم افزارها بهتر شود.

پردازشگر گرافیکی GP76 Leopard یک RTX 3070 8 گیگابایتی است که تصاویر سنگین‌ترین بازی‌ها را روی نمایشگر 17.3 اینچی FHD با نرخ بروزرسانی 240 هرتز به خوبی نمایش می‌دهد. همچنین این لپ تاپ به قابلیت‌هایی مانند کیبورد Steelseries با پس زمینه RGB و سیستم خنک کننده جدید مجهز است.

3dd145da9d6d61b06d335c6c93c834bb 300x300 - خرید بهترین لپ تاپ گیمینگ|معرفی بهترین لپ تاپ گیمینگ 2023

لپ تاپ 17.3 اینچی ام اس آی مدل GP76 Leopard

  • سری پردازنده: Core i7
  • ظرفیت حافظه RAM: 16 گیگابایت
  • ظرفیت حافظه داخلی: یک ترابایت
  • سازنده پردازنده گرافیکی: NVIDIA
  • دقت صفحه نمایش: 1440 × 2560 پیکسل
  • طبقه‌بندی: مخصوص بازی ، کاربری مالتی‌مدیا ، کاربری عمومی
  • ویژگی بیشتر
خرید محصول

نکته پایانی و طلایی خرید لپ تاپ گیمینگ

از آنجایی که برای خرید بهترین لپ تاپ گیمینگ باید مبلغ قابل توجهی بپردازید، باید در هنگام خرید دقت بیشتری به خرج دهید. برای مثال زمانی که قصد خرید لپ تاپ‌های نو و آکبند را دارید، باید پلمپ بودن جعبه و وجود ضمانت‌نامه معتبر را بررسی کنید. همچنین قبل خرید لپ تاپ‌های گیمینگ دست دوم باید دستگاه به طور کامل از نظر سلامت سخت افزاری و ظاهری بررسی شود.

‫22 دیدگاه ها

  1. سلام وقتتون بخیر
    من راهنمای بهترین لپ تاپ گیمینگ تا 40 میلیون رو دیدم توی برند ها ببین ایسوس و لنوو موندم کدوم رو انتخاب کنم لنوو ارزون تر هستش ولی نمیدونم میشه ریسک کرد چون چینیه میترسم زود خراب بشه

  2. شما بهترین لپ تاپ های گیمینگ ارزان رو هم معرفی کردید؟ من یک مقاله ی دیگه هم قبلا توی سایتتون خونده بودم ولی الان پیداش نمیکنم

  3. سلام
    بهترین گرافیک لپ تاپ مخصوص بازی باید چی باشه ؟ من هزینه ی زیادی نمیتونم کنم بیشتر از 21 22 میلیون ندارم شما چی پیشنهاد میدید

    1. سلام
      با توجه به افزایش قیمت دلار متاسفانه دیگه به سختی میشه توی این رنج لپ تاپ گیم خرید
      گرافیک 1050 یا 1070 هر چند قدیمی حساب میشه ولی هنوزم مناسب هست

  4. بهترین لپ تاپ گیمینگ ایسوس رو با مقاله ی شما دیشب سفارش دادم فردا به دستم میرسه فیلم انباکسش رو میگیرم براتون ارسال میکنم لطفا توی سایت به اسم خودم بزارید

    1. سلام یاسر عزیز
      اول اینکه مبارکت باشه
      بعدهم بله یاسر عزیز حتما به اسم خودتون تو سایت میزاریم.

  5. من هم لپ تاپ داشتم هم پی سی. بدی لپ تاپ اینه که یا باید جنس خوب بگیری یا اینکه بعد دو سه سال به مشکل می خوری من دو تا لپ تاپ دور انداختم مارک اچ پی و سامسونگ که تازه از اروپا خریده بودم اخر یه ایسوس گرفتم که 5-6 ساله داره بی مشکل کار می کنه. جنس ارزون بگیری همش یا داغ می کنه و هاردش نیم سوز میشه اونم تو تابستون ایران یا مشکلات دیگه.
    ولی پی سی سخت جونه فقط پاورش ممکنه بعد چند سال به دلیل نوسانات برق بسوزه باید حتما براش نوسانگیر برق بذارید. پی سی قابل ارتقا هست می شه تا سالها ارتقاش داد و نگهش داشت ولی خب هزینه وبکم و میکروفن باید بدید که روی لپ تاپ هست‌. در مورد مانیتور و کیبورد و موس واسه من فرقی نداره چون من هیچوقت از مال لپ تاپ استفاده نمی کنم همیشه تو خونه بهش مانیتور اکسترنال وصل می کنم با کیبورد و اینطوری راحتی کار صد برابره و گردن درد و چشم درد نمی گیرید

  6. سلام وقت بخیر. شما فکر میکنید بهترین لپ تاپ گیمینگ تا 15میلیون چه لپ تاپی هست؟ آیا با این قیمت میشه دستگاه خوبی خریداری کرد؟

  7. قیمت های کیبورد گیمینگ هم با این دلار 60 تومنی خیلی عجیب شده یه مدل دیدم 23 میلیون! من باهاش چند تا قبل لپ تاپ گیمینگ خریدم الان باید پول کیبورد بدم

  8. سلام به همگی شب همه بخیر
    خواستم تشکر کنم بهترین لپ تاپ گیمینگ رو کامل توضیح دادید من لپ تاپ رو با راهنمایی شما تهیه کردم ممنونم

  9. بهترین لپ تاپ گیمینگ تا 30 میلیون که فکر نکنم دیگه با این وضعیت دلار پیدا بشه کرد
    ولی مدل لپ تاپ 17.3 اینچی ایسوس مدل TUF Gaming F17 FX706HE-AA رو داداشم خریده خیلی خیلی عالیه

  10. منم مثل دستمون دنبال سیستم گیمینگ تا 30 میلیون میگشتم ظاهرا یک مقدار باید بودجه رو افزایش بدم

  11. سلام
    راهنمای خرید لپ تاپ گیمینگ خیلی خیلی خیلی کامل خوب بود دست شما درد نکنه خدا قوت

  12. من برای اولین بار دارم به خاطر ورودم به دانشگاه، سیستم جمع می کنم اما از سمتی می بینم که قیمت لپ تاپ ها به مراتب، به صرفه تره، مخصوصا با قیمتای الان تو بازار سخت افزار منفصله، الان دو به شک شدم و راهنمایی نیاز دارد.
    من کارم طراحی معماری هست و می خوام سیستمم بتونه رندرای مورد نیازم رو بگیره و از طرفی، بازی هم می کنم و دوست دارم از دستگاه fps بالایی بگیرم.
    دقیقا توی لپ تاپ ها دنبال چه موردی باشم و اینکه در نهایت برای دراز مدت، ماندگاری کدوم برام بهتر خواهد بود؟

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا